NEWSFLASH...
Ειδήσεις | Έρευνες, Εκθέσεις, Μελέτες
ανάγνωση

Η διαφημιστική δαπάνη στο διαδίκτυο θα ξεπεράσει για πρώτη φορά τα παραδοσιακά μέσα

Η διαφημιστική δαπάνη στο διαδίκτυο θα ξεπεράσει για πρώτη φορά τα παραδοσιακά μέσα

Για πρώτη φορά, σύμφωνα με την εταιρεία στατιστικών μελετών eMarketer, τα ποσά που θα επενδυθούν στην αμερικανική αγορά για διαφημίσεις στο διαδίκτυο θα ξεπεράσουν εκείνα που θα δοθούν για διαφημίσεις στα παραδοσιακά μέσα.

Η έρευνα προβλέπει ότι οι δαπάνες ψηφιακών διαφημίσεων στις ΗΠΑ θα αυξηθούν κατά 19,1% μέσα στο 2019, φτάνοντας τα 129,3 δισ. δολάρια, ενώ η «παραδοσιακή» διαφήμιση θα μειωθεί κατά 19%, στα 109,5 δισ. δολάρια. Αυτό σημαίνει ότι η ψηφιακή διαφήμιση θα αντιπροσωπεύει το 54,2% του συνόλου, ενώ το «παραδοσιακό» θα αντιπροσωπεύει το 45,8%.

Σύμφωνα με την ίδια έρευνα, τα περισσότερα από τα ποσά για την ψηφιακή διαφήμιση θα δοθούν στην Google και στην Facebook, με την eMarketer να αναφέρει ότι το μερίδιο αγοράς της Google θα μειωθεί από 38,2% πέρυσι σε 37,2% φέτος, ενώ το μερίδιο της Facebook θα αυξηθεί ελαφρά, από 21,8% σε 22,1%.

Την ίδια στιγμή, η εταιρεία προβλέπει ότι, μέχρι το 2023, το ψηφιακό θα αντιπροσωπεύει πάνω από τα δύο τρίτα των συνολικών διαφημιστικών δαπανών.

Με πληροφορίες από Techcrunch

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr