NEWSFLASH...
Ειδήσεις | Διαδίκτυο & Τεχνολογία
ανάγνωση

Νέα επέκταση του Instagram στο shopping: Άμεσες αγορές με το «Checkout»

Νέα επέκταση του Instagram στο shopping: Άμεσες αγορές με το «Checkout»
20_03_2019 | 14:48 20_03_2019 | 14:51
epixeiro icon Ειδήσεις | Διαδίκτυο & Τεχνολογία

Στην παρουσίαση ενός νέου χαρακτηριστικό γύρω από το shopping προχώρησε το Instagram, ανακοινώνοντας το Checkout. Στόχος αυτού είναι να κάνει «γρηγορότερη και πιο ασφαλή την αγορά προϊόντων που ανακαλύπτουν» οι χρήστες στο γνωστό κοινωνικό δίκτυο.

Το Checkout «κάνει την εμπειρία αγορών πιο απλή, βολική και ασφαλή. Οι άνθρωποι δεν χρειάζεται πλέον να χρησιμοποιούν τον browser όταν θέλουν να αγοράσουν. Και με τις προστατευμένες πληρωμές, μπορούν να ψωνίσουν τις αγαπημένες τους μάρκες χωρίς να χρειάζεται να συνδεθούν και να εισάγουν τις πληροφορίες τους επαναλαμβανόμενα».

Τα προϊόντα που θα μπορούν να αγοραστούν μέσω αυτής της διαδικασίας θα εμφανίζουν ένα μεγάλο μπλε κουμπί «Checkout on Instagram» στο κάτω μέρος. Από εκεί και πέρα, και μετά την εισαγωγή των απαραίτητων στοιχείων, ο χρήστης θα μπορεί να προχωρήσει στην άμεση αγορά τους.

Μερικές από τις πρώτες εταιρείες που θα κάνουν χρήση του συγκεκριμένου feature στην αμερικανική αγορά είναι οι Nike και Burberry ενώ θα ακολουθήσουν οι Adidas, Anastasia Beverly Hills, Balmain, Burberry, ColourPop, Dior, Huda Beauty, H&M, KKW Beauty, Kylie Cosmetics, MAC Cosmetics, Michael Kors, NARS, Nike, NYX Cosmetics, Oscar de la Renta, Outdoor Voices, Ouai Hair, Prada, Revolve, Uniqlo, Warby Parker και Zara.

instagram_checkout.png?mtime=20190320144413#asset:118251


... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr