NEWSFLASH...
Ειδήσεις | Διαδίκτυο & Τεχνολογία
ανάγνωση

Machine learning από την El País για τα brands που δεν θέλουν «άσχημες» ειδήσεις

Machine learning από την El País για τα brands που δεν θέλουν «άσχημες» ειδήσεις

Η ισπανική εκδοτική Prisa Media, στην οποία ανήκουν γνωστές εφημερίδες όπως οι El País και Cinco Días, ανέπτυξε ένα νέο εργαλείο το οποίο χρησιμοποιεί machine learning τεχνολογία για να παρέχει ευκαιρίες προβολής σε brands που δεν θέλουν να εμφανιστούν δίπλα σε «άσχημες» ειδήσεις.

Στόχος θα είναι η παροχή σχετικών και «brand-safe» διαφημιστικών ευκαιριών σε 200 εκατομμύρια impressions που θεωρούνται κατάλληλα για την εφαρμογή του συγκεκριμένου εργαλείου στην ιστοσελίδα της El País - παρά το ότι ο συνολικός αριθμός των impressions που παρουσιάζει η εφημερίδα είναι πολύ μεγαλύτερος.

«Τα νέα δεν μπορούν να είναι ευχάριστα όλη την ώρα, αυτή είναι η πραγματικότητα» δήλωσε ο Pedro Ventura, διευθυντής τεχνολογιών του οργανισμού. «Είμαστε γενικού περιεχομένου, όπως ο Guardian ή η Le Figaro, καλύπτουμε ένα ευρύ φάσμα και, φυσικά, μεγάλο μέρος αυτού είναι τα νέα που σχετίζονται με την τρομοκρατία ή οι συγκρούσεις στην Καταλονία. Ορισμένοι διαφημιστές απλά δεν θέλουν να βρίσκονται κοντά σε αυτά» τόνισε χαρακτηριστικά.

Η εκδότρια διαθέτει έναν πίνακα ελέγχου στον οποίο απομονώνει τα άρθρα - από τα 15.000 άρθρα που δημοσιεύονται κάθε μήνα στην El País - τα οποία είναι δυνητικά «επικίνδυνα» για τα brands. Για να καθορίσει τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι ανταποκρίνονται συναισθηματικά στα άρθρα της, πραγματοποίησε έρευνα αγοράς για να πάρει απαντήσεις από 2.000 συμμετέχοντες. Τα δεδομένα τροφοδοτούνται στη συνέχεια στον αλγόριθμο. «Είναι σημαντικό να έχουμε αυτό το ανθρώπινο στοιχείο για να εκπαιδεύσουμε τον αλγόριθμο» τόνισε ο Ventura.

Μέχρι στιγμής, η εκδότρια ανέπτυξε 32 «συναισθήματα κοινού» και δημιούργησε, μεταξύ άλλων, τμήματα «ευτυχίας» με τα οποία θα θέλουν να συσχετιστούν τα brands, χρεώνοντας με υψηλότερες τιμές όσους θέλουν αυτή την επιλογή, πέρα από την τακτική στόχευση. Μέχρι στιγμής, έχει παρουσιάσει το εργαλείο σε μερικές σημαντικές μάρκες που έχουν δείξει ενδιαφέρον, με τις σχετικές δοκιμές να ξεκινούν τους επόμενους μήνες.

Με πληροφορίες από digiday

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr