NEWSFLASH...
Ειδήσεις | Επιχειρηματικά Νέα
ανάγνωση

50 χρόνια Μπάρμπα Στάθης με νέους στόχους για ανάπτυξη

50 χρόνια Μπάρμπα Στάθης με νέους στόχους για ανάπτυξη

7ο σε πωλήσεις εμπορικό σήμα των ταχυκίνητων καταναλωτικών αγαθών (FMCG) & 1ο σε πωλήσεις εμπορικό σήμα στον κλάδο Τροφίμων (IRI, Στοιχεία 2018)

Τα 50 χρόνια δυναμικής παρουσίας στην ελληνική αγορά γιόρτασε χτες η Μπάρμπα Στάθης. Στους νέους της στρατηγικούς στόχους, σύμφωνα με τα όσα δήλωσε ο Νικήτας Ποθουλάκης, Διευθύνων Σύμβουλος της Μπάρμπα Στάθης: Το επενδυτικό πλάνο, η στήριξη του πρωτογενούς τομέα, η αυξημένη σημασία της καινοτομίας και της εξωστρέφειας και η βιώσιμη ανάπτυξη.

«Επενδύοντας στην Ελλάδα, καλλιεργούμε την ελληνική γη, ενισχύουμε τον πρωτογενή τομέα, προωθούμε τα προϊόντα μας σε περισσότερες από 20 χώρες, εξελισσόμαστε διαρκώς και θέτουμε τον πήχη ολοένα και πιο ψηλά. Αυτό κάνουμε με επιτυχία εδώ και μισό αιώνα και αυτό συνεχίζει να αποτελεί τη δέσμευσή μας για τα χρόνια που ακολουθούν, στοχεύοντας σε ακόμη μεγαλύτερη ανάπτυξη, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό», δήλωσε ο κος Ποθουλάκης.

Με 5 ιδιόκτητες μονάδες παραγωγής λαχανικών και ζυμών, 150+ καινοτόμα προϊόντα υψηλής διατροφικής αξίας, 106 φορτηγά να μεταφέρουν καθημερινά τα προϊόντα που φθάνουν κάτω από άριστες συνθήκες σε 11.000 σημεία πώλησης σε ολόκληρη την Ελλάδα, με συνεργασία με περισσότερους από 1.000 Έλληνες παραγωγούς που συνεργάζονται με όρους «Συμβολαιακής Γεωργίας» και καλλιεργούν περισσότερα από 30.000 στρέμματα καλλιεργήσιμης γης και εξαγωγική παρουσία σε 5 Ηπείρους, η εταιρεία ετοιμάζει νέα επιχειρηματικά και επενδύσεις ύψους 8.5εκ. εκ. που αφορούν:

α) στη δημιουργία νέας υπερσύγχρονης, πλήρως αυτοματοποιημένης αποθήκης 11.000 παλετοθέσεων που θα αποφέρει εξοικονόμηση ενέργεια 60% β) 3 νέες γραμμές συσκευασίας γ) 1 νέα γραμμή παραγωγής που θα οδηγήσει στην αύξηση της παραγωγικής δυνατότητας κατά 40%.

Ήδη, η εταιρεία έχει υλοποιήσει επενδύσεις 11,5 μεταξύ 2015-2019 σε λαχανικά και σαλάτες.

Η εταιρεία δραστηριοποιείται στη Ελλάδα από το 1969, χτίζοντας διαχρονικά δύο αναγνωρίσιμα και δυνατά εμπορικά σήματα, «Μπάρμπα Στάθης» και «Χρυσή Ζύμη», με ηγετική θέση στην αγορά των καταψυγμένων λαχανικών και ζυμών διαθέτοντας κατεψυγμένα λαχανικά συμβατικής και βιολογικής γεωργίας, προϊόντα ντομάτας, φρέσκες σαλάτες, κατεψυγμένα φύλλα και έτοιμα προϊόντα ζύμης

Με στόχο και αφετηρία τον ηγετικό ρόλο στην Ελλάδα, η εταιρεία πρεσβεύει διεθνώς την ελληνική διατροφή, με καινοτόμα προϊόντα απαράμιλλης ποιότητας και μέγιστης ασφάλειας.


Ακολουθεί το πλήρες δελτίο Τύπου που εξέδωσε η εταιρεία

Τη δυναμική θέση που κατέχει στην ελληνική αγορά εδώ και 50 χρόνια, παρουσίασε η εταιρεία Μπάρμπα Στάθης, θυγατρική της Vivartia, με ένα δημοσιογραφικό δείπνο την Τρίτη 14 Μαΐου.

H Μπάρμπα Στάθης, μια αμιγώς ελληνική επιχείρηση, ιδρύθηκε το 1969 και σήμερα μετρά 50 χρόνια συνεχούς αναπτυξιακής πορείας στην ελληνική αγορά. Εδραιώθηκε στην εγχώρια αγορά υλοποιώντας ένα δυναμικό πλάνο ανάπτυξης και κατέχει ηγετική θέση στους κλάδους δραστηριοποίησής της έχοντας να επιδείξει σημαντικούς ρυθμούς ανάπτυξης, παρά το δυσμενές οικονομικό περιβάλλον.

Οι στρατηγικοί στόχοι της εταιρείας, το επενδυτικό πλάνο, η στήριξη του πρωτογενούς τομέα αλλά και η αυξημένη σημασία της καινοτομίας και της εξωστρέφειας της Μπάρμπα Στάθης ήταν τα σημαντικότερα θέματα που ανέδειξε στην ομιλία του ο κ. Νικήτας Ποθουλάκης, Διευθύνων Σύμβουλος της Μπάρμπα Στάθης. «Επενδύοντας στην Ελλάδα, καλλιεργούμε την ελληνική γη, ενισχύουμε τον πρωτογενή τομέα, προωθούμε τα προϊόντα μας σε περισσότερες από 20 χώρες, εξελισσόμαστε διαρκώς και θέτουμε τον πήχη ολοένα και πιο ψηλά. Αυτό κάνουμε με επιτυχία εδώ και μισό αιώνα και αυτό συνεχίζει να αποτελεί τη δέσμευσή μας για τα χρόνια που ακολουθούν, στοχεύοντας σε ακόμη μεγαλύτερη ανάπτυξη, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Μπάρμπα Στάθης.

Στη συνέχεια η Deputy CEO και Marketing & Communication Director της Μπάρμπα Στάθης, κ. Αγάπη Παπαδοπούλου, προχώρησε σε μία ιστορική αναδρομή της εταιρείας και της μάρκας, ενώ παρουσίασε τη νέα επικοινωνιακή καμπάνια της εταιρείας «Εκεί σε κάθε βήμα», η οποία βρίσκεται ήδη στον τηλεοπτικό αέρα αλλά και σε όλα τα έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα. Παράλληλα, παρουσίασε τους πυλώνες κοινωνικής υπευθυνότητας της Μπάρμπα Στάθης, που εστιάζουν στη βιώσιμη ανάπτυξη και τη στήριξη της κοινωνίας, με τη δράση «50 χρόνια….50 τόνοι που κάνουν καλό!». Όπως ανακοινώθηκε, η εταιρεία με αφορμή τον εορτασμό των 50 ετών, θα αυξήσει το 2019 ακόμη περισσότερο την προσφορά προϊόντων σε φιλανθρωπικούς οργανισμούς που στηρίζουν τα παιδιά που το έχουν ανάγκη, δωρίζοντας 50 τόνους λαχανικών και ζυμών.

Επιπλέον, στο πλαίσιο της συνεργασίας με εκπαιδευτικούς φορείς, αναφέρθηκε σε μία νέα, σημαντική συνεργασία της ΜΠΑΡΜΠΑ ΣΤΑΘΗΣ με την Αμερικάνικη Γεωργική Σχολή, η οποία αφορά στην υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων για τους συμβολαιακούς γεωργούς της εταιρείας, με εξειδικευμένα επαγγελματικά σεμινάρια προσανατολισμένα στην ευφυή γεωργία , τις βέλτιστες γεωργικές πρακτικές και την περιβαλλοντική αειφορία.

Όπως δήλωσε η κ. Παπαδοπούλου: «Επενδύοντας διαχρονικά με σεβασμό στην εύφορη ελληνική γη και στηρίζοντας περισσότερους από 1.000 Έλληνες παραγωγούς, μέσω του προγράμματος «Συμβολαιακή Γεωργία», η Μπάρμπα Στάθης βρίσκεται «εκεί σε κάθε βήμα» της διαδικασίας από τον σπόρο μέχρι το πιάτο, έχοντας ως βασικές αρχές τη βέλτιστη ποιότητα και τη μέγιστη ασφάλεια. Έτσι είμαστε σίγουροι ότι προσφέρουμε στους καταναλωτές μας λαχανικά τόσο φρέσκα και θρεπτικά, όσο τη στιγμή που κόπηκαν.»

Με θεμελιώδεις στρατηγικούς πυλώνες, την ποιότητα και την ασφάλεια, την ελληνικότητα, την καινοτομία, την επένδυση στην ελληνική οικονομία και την εξωστρέφεια, η ΜΠΑΡΜΠΑ ΣΤΑΘΗΣ βρίσκεται εδώ και μισό αιώνα στην πρώτη θέση της αγοράς των καταψυγμένων λαχανικών και ζυμών, έχοντας κερδίσει επάξια την εμπιστοσύνη και την προτίμηση των Ελλήνων καταναλωτών.

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr