NEWSFLASH...
Ειδήσεις | Έρευνες, Εκθέσεις, Μελέτες
ανάγνωση

Στα 23 δις δολάρια το κόστος από την διαφημιστική απάτη στο διαδίκτυο

Στα 23 δις δολάρια το κόστος από την διαφημιστική απάτη στο διαδίκτυο

Τα 23 δισεκατομμύρια δολάρια θα φτάσει παγκοσμίως το κόστος του «ad fraud», της πρακτικής, δηλαδή, στην οποία ο διαφημιστής εξαπατά τον διαφημιζόμενο, προσφέροντας του ψεύτικα δεδομένα, σε μια προσπάθεια για μεγαλύτερο κέρδος.

Όπως αναφέρεται σε έρευνα της CHEQ, ενώ το άμεσο παγκόσμιο οικονομικό κόστος της διαφημιστικής απάτης υπολογίζεται πως θα φτάσει τα 23 δισεκατομμύρια δολάρια, το έμμεσο οικονομικό και κοινωνικό κόστος μπορεί να αυξήσει το συνολικό ποσό στα 30 δισεκατομμύρια δολάρια.

Σύμφωνα με τα ίδια στατιστικά στοιχεία, ένα 30% των συνολικών διαφημίσεων αναμένεται πως θα επηρεαστεί από τις συγκεκριμένες πρακτικές, κάτι που αντιστοιχεί σε 21 τρισεκατομμύρια διαφημίσεις τον χρόνο. Εάν δεν υπάρξει κάποιος έλεγχος, το ποσό αναμένεται πως θα φτάσει τα 26 δισεκατομμύρια δολάρια το 2020 και τα 26 δισεκ. δολάρια το 2022.

Η έκθεση διαπιστώνει ότι η διαδικτυακή διαφήμιση είναι εξαιρετικά ευάλωτη σε απάτες, σε σύγκριση με άλλους τομείς, λόγω έλλειψης εποπτείας ή διαφάνειας, αλλά και αδυναμίας επίτευξης διώξεων σε υψηλό επίπεδο. Το κόστος της απάτης θα μπορούσε να φτάσει ακόμη ψηλότερα, αν υπολογίζονταν οι έμμεσες δαπάνες - αυτό περιλαμβάνει την μειωμένη εμπιστοσύνη, την μειωμένη καινοτομία και την απροθυμία για δαπάνες στον τομέα της διαδικτυακής διαφήμισης.

Με πληροφορίες από martechseries

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr