Η Αmazon έγινε το πολυτιμότερο brand στον κόσμο, μπροστά από Apple & Google
Το πιο πολύτιμο brand στον κόσμο έγινε η Amazon, σύμφωνα με τα νεότερα αποτελέσματα της BrandZ, των WPP και Kantar, και την κατάταξη των 100 πολυτιμότερων εμπορικών σημάτων παγκοσμίως.
Όπως αναφέρεται «οι έξυπνες εξαγορές της Amazon, που έχουν οδηγήσει σε νέες ροές εσόδων, άριστες υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών και η ικανότητά της να παραμείνει μπροστά από τους ανταγωνιστές, προσφέροντας ένα ποικίλο οικοσύστημα προϊόντων και υπηρεσιών, της επέτρεψαν να επιταχύνει την αύξηση της αξίας της επωνυμίας της».
Οι τεχνολογικές εταιρείες έχουν οδηγήσει το Top 100 της BrandZ από την πρώτη παγκόσμια κατάταξή, το 2006, όταν η Microsoft πήρε την πρώτη θέση. Με μια αύξηση της αξίας του brand κατά 52% από έτος σε έτος στα 315,5 δισ. δολάρια, η Amazon κινείται πλέον μπροστά από την Apple (309,5 δισ. δολάρια) και ην Google (309,0 δισ. δολάρια).
Στο Top 10, το Facebook παραμένει στο νούμερο 6, ενώ για πρώτη φορά η Alibaba ξεπέρασε την Tencent και έγινε το πιο πολύτιμο κινεζικό brand, ανεβαίνοντας δύο θέσεις στο νούμερο 7 και παρουσιάζοντας άνοδο κατά 16% στα 131,2 δισ. δολάρια.
Αναλυτικά, η πρώτη δεκάδα:
Θέση 2019 | Brand | Κατηγορία | Αξία brand 2019 (δις δολ.) | Μεταβολή | Θέση 2018 |
1 | Amazon | Retail | 315.505 | 52% | 3 |
2 | Apple | Technology | 309.527 | 3% | 2 |
3 | Technology | 309.000 | 2% | 1 | |
4 | Microsoft | Technology | 251.244 | 25% | 4 |
5 | Visa | Payments | 177.918 | 22% | 7 |
6 | Technology | 158.968 | -2% | 6 | |
7 | Alibaba | Retail | 131.246 | 16% | 9 |
8 | Tencent | Technology | 130.862 | -27% | 5 |
9 | McDonald's | Fast Food | 130.368 | 3% | 8 |
10 | AT&T | Telecom Providers | 108.375 | 2% | 10 |
Σχόλια