NEWSFLASH...
Ειδήσεις | Έρευνες, Εκθέσεις, Μελέτες
ανάγνωση

Η Αmazon έγινε το πολυτιμότερο brand στον κόσμο, μπροστά από Apple & Google

Η Αmazon έγινε το πολυτιμότερο brand στον κόσμο, μπροστά από Apple & Google

Το πιο πολύτιμο brand στον κόσμο έγινε η Amazon, σύμφωνα με τα νεότερα αποτελέσματα της BrandZ, των WPP και Kantar, και την κατάταξη των 100 πολυτιμότερων εμπορικών σημάτων παγκοσμίως.

Όπως αναφέρεται «οι έξυπνες εξαγορές της Amazon, που έχουν οδηγήσει σε νέες ροές εσόδων, άριστες υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών και η ικανότητά της να παραμείνει μπροστά από τους ανταγωνιστές, προσφέροντας ένα ποικίλο οικοσύστημα προϊόντων και υπηρεσιών, της επέτρεψαν να επιταχύνει την αύξηση της αξίας της επωνυμίας της».

Οι τεχνολογικές εταιρείες έχουν οδηγήσει το Top 100 της BrandZ από την πρώτη παγκόσμια κατάταξή, το 2006, όταν η Microsoft πήρε την πρώτη θέση. Με μια αύξηση της αξίας του brand κατά 52% από έτος σε έτος στα 315,5 δισ. δολάρια, η Amazon κινείται πλέον μπροστά από την Apple (309,5 δισ. δολάρια) και ην Google (309,0 δισ. δολάρια).

Στο Top 10, το Facebook παραμένει στο νούμερο 6, ενώ για πρώτη φορά η Alibaba ξεπέρασε την Tencent και έγινε το πιο πολύτιμο κινεζικό brand, ανεβαίνοντας δύο θέσεις στο νούμερο 7 και παρουσιάζοντας άνοδο κατά 16% στα 131,2 δισ. δολάρια.

Αναλυτικά, η πρώτη δεκάδα:

Θέση 2019

Brand

Κατηγορία

Αξία brand 2019 (δις δολ.)

Μεταβολή

Θέση 2018

1

Amazon

Retail

315.505

52%

3

2

Apple

Technology

309.527

3%

2

3

Google

Technology

309.000

2%

1

4

Microsoft

Technology

251.244

25%

4

5

Visa

Payments

177.918

22%

7

6

Facebook

Technology

158.968

-2%

6

7

Alibaba

Retail

131.246

16%

9

8

Tencent

Technology

130.862

-27%

5

9

McDonald's

Fast Food

130.368

3%

8

10

AT&T

Telecom Providers

108.375

2%

10

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr