Ειδήσεις | Events

Οι Science Reactors και αυτό το καλοκαίρι με ένα δροσερό Stand up Science cocktail

17_06_2019 | 15:10
epixeiro icon Ειδήσεις | Events

Science Reactors συναντούν για τέταρτη συνεχή χρονιά, την Τρίτη 25 Ιουνίου, στις 21.00 με είσοδο ελεύθερη, τους bartenders Άρη Χατζηαντωνίου και Θοδωρή Κουτσόβουλο στον μαγευτικό κήπο του MoMix Bar, στην καρδιά της Αθήνας, Mια πετυχημένη πλέον συνταγή, κάτι όχι τυχαίο.

Τους ενώνει ένα κοινό στοιχείο: το στοιχείο της αναζήτησης, του ξεχωριστού του ανατρεπτικού! Stand up science και molecular mixology (μοριακές μίξεις) στο MoMix Bar (Κελεού 1, Γκάζι), το bar με τα πολύχρωμα, γευστικά και εντυπωσιακά του κοκτέιλ... σε... αέρια και στερεά μορφή.

Τι κοινό μπορεί να έχει το Stand up με την επιστήμη; Πως επιστημονικά θέματα μπορούν να γίνουν κατανοητά με απλό και διασκεδαστικό τρόπο; Οι επιστήμονες διαθέτουν χιούμορ και εάν ναι, πώς μπορούν να το επικοινωνήσουν στο κοινό;

Οι επιστήμονες της ομάδας Science Reactors σας περιμένουν με νέα κείμενα, νέα πρόσωπα και πολλές δροσερές και χιουμοριστικές επιστημονικές αφηγήσεις:

Μικρόβια που έχουν εμμονή με τις selfies, τεχνολογικοί μπελάδες και τεχνητή α-νοημοσύνη, χημικές αμπελοφιλοσοφίες, μαθήματα Κβαντομηχανικής για noobs, ταξιτζήδες με ακαδημαϊκές αναζητήσεις, αληθινά παραμύθια για μικρούς και μεγάλους κ.ά.

Ελάτε στην ξεχωριστή αυτή βραδιά να σας μυήσουν στα μυστικά τους. Συμμετέχουν (με αλφαβητική σειρά) οι:

• Σταμάτης Βογιατζόπουλος, αρχαιολόγος
  • Στέφανος Γιαγτζόγλου, βιολόγος, που είναι και ο παρουσιαστής της βραδιάς
  • Ερμής Ζαχαρόπουλος, πληροφορικός
  • Αντωνία Καραμαλέγκου, γλωσσολόγος
  • Χρήστος Πανταζίδης, χημικός
  • Αλέξανδρος Σουρτζής, χωροτάκτης-πολεοδόμος

Ιδέα/σχεδιασμός/συντονισμός: Ελένη Γραμματικοπούλου, επικοινωνία της επιστήμης
Σκηνοθεσία: Κώστας Βρεττός

Ποια είναι η ομάδα των ScienceReactors

Η ομάδα αποτελείται από νεαρούς επιστήμονες με ταλέντο στην Επικοινωνία της Επιστήμης, «κτίζεται» σταδιακά και συνέχεια ανανεώνεται. Σήμερα αριθμεί γύρω στα 35 άτομα. Από το 2014 οι SR δουλεύουν συλλογικά με στόχο να κεντρίσουν, με τρόπο διασκεδαστικό, την περιέργεια αλλά και την αγάπη του νεανικού, κυρίως, κοινού για την επιστήμη. Οι επιστήμονες λοιπόν, ανεβαίνουν στη σκηνή μετατρέποντας δύσκολα επιστημονικά θέματα σε κατανοητές ιστορίες. Και κυρίως, ιστορίες γεμάτες χιούμορ!