NEWSFLASH...
Ειδήσεις | Έρευνες, Εκθέσεις, Μελέτες
ανάγνωση

UINNO: Αναβάθμιση δεξιοτήτων των ανέργων και εργαζομένων με χαμηλή ειδίκευση σε καινοτομία

UINNO: Αναβάθμιση δεξιοτήτων των ανέργων και εργαζομένων με χαμηλή ειδίκευση σε καινοτομία

Το πρόγραμμα UInno είναι ένα Ευρωπαϊκό έργο Erasmus+, το οποίο στοχεύει στην ανάπτυξη ενός πακέτου εκπαίδευσης ενηλίκων για την παροχή βασικών δεξιοτήτων και γνώσεων σχετικά με την καινοτομία, κυρίως περιθωριοποιημένων πολιτών της ΕΕ, οι οποίοι είναι δυνητικοί επιχειρηματίες.

Στο έργο συμμετέχουν οργανισμοί από τις χώρες της Πορτογαλίας, της Ισπανίας, της Ιταλίας, της Κύπρου, της Αυστρίας και της Ελλάδας.

Η πρώτη φάση του έργου, ολοκληρώθηκε με επιτυχία: Κάθε εταίρος του έργου, εκπόνησε εθνικές ερευνητικές εκθέσεις για την κατάσταση της διαχείρισης της καινοτομίας και των επιχειρηματικών δεξιοτήτων στην χώρα του. Αυτές ήταν οι βασικές θεματολογίες για το eBook που συνέταξαν οι εταίροι μέσω του έργου. Η έρευνα που διεξήχθη συγκέντρωσε πληροφορίες σχετικά με την παροχή ηλεκτρονικής κατάρτισης, συμπεριλαμβανομένων των διαθέσιμων σχετικών ηλεκτρονικών εργαλείων στον τομέα της επιχειρηματικότητας που διαπιστώθηκαν στις χώρες των εταίρων (Αυστρία, Κύπρος, Ελλάδα, Ιταλία, Πορτογαλία και Ισπανία).

Μέσω της έρευνας διεξήχθησαν τα ακόλουθα συμπεράσματα:

  • Η εκπαίδευση για την επιχειρηματικότητα παρέχεται σε όλες τις προαναφερθείσες χώρες και παρέχεται με την μορφή εκπαίδευσης πρόσωπο με πρόσωπο, καθώς και σε πλατφόρμες ηλεκτρονικής μάθησης ή εφαρμογές κινητών. Ωστόσο, όλες οι χώρες των εταίρων ανέφεραν έλλειψη επιλογών κατάρτισης που απευθύνονται σε ενήλικες χαμηλής ειδίκευσης και μειονεκτούντα άτομα όσον αφορά την επιχειρηματικότητα.
  • Η διάρθρωση της κατάρτισης είναι ιδιαίτερα σημαντική, καθώς οι προβλεπόμενες ομάδες μαθητών (δηλαδή νέοι άνεργοι, γυναίκες που εισέρχονται ξανά στην αγορά εργασίας, νεοαφιχθέντες μετανάστες) έχουν διαφορετικές ειδικές ανάγκες. Η τεχνική και ατομική υποστήριξη μέσω καθοδήγησης για τη διευκόλυνση της (επαν) ενοποίησης της αγοράς εργασίας είναι μια πολύ σημαντική πτυχή. Η πτυχή καθοδήγησης θα πρέπει επίσης να εξεταστεί όταν πρόκειται για μαθησιακή υποστήριξη που παρέχεται μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας κατάρτισης, διότι ακόμη και έχοντας αναπτύξει ένα εκπαιδευτικό μάθημα για ευέλικτη και αυτόνομη εκμάθηση, είναι ευεργετικό να υπάρχει ένα άτομο να μοιράζεται ερωτήσεις, ιδέες και ανησυχίες με άλλους( π.χ. στην επικοινωνία μεταξύ ομότιμων χρηστών).

Περισσότερες λεπτομέρειες για την έρευνα μπορείτε να βρείτε εδώ.

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr