NEWSFLASH...
Επιχειρήσεις & Know-how
ανάγνωση

Νέο πελατολόγιο πώς θα το αποκτήσω και πως θα το διατηρήσω ενεργό;

Νέο πελατολόγιο πώς θα το αποκτήσω και πως θα το διατηρήσω ενεργό;

Ένα βασικό ερώτημα για τον κάθε επιχειρηματία είναι: Πως βρίσκω νέους πελάτες.

Με βάση πρόσφατες μετρήσεις βρέθηκε ότι, υπάρχουν παραπάνω από 1 δισεκατομμύριο ενεργών λογαριασμών μόνο από κινητές συσκευές.

Αυτό ακούγεται εντυπωσιακό και είναι, αν σκεφθούμε ότι ανάμεσά τους βρίσκονται και οι δυνητικοί πελάτες που ψάχνετε.

Πως όμως θα μπορέσουμε να βρούμε τους καινούργιους πελάτες;

Ας ξεκινήσουμε, κάνοντας κάποια βασικά βήματα:

Το παραπάνω 1δις ενεργών δυνητικών πελατών καθημερινά έχουν επαφή με τα social media. Eίναι καθημερινοί επισκέπτες του Facebook και του Instagram- για να αναφέρουμε τα πιο δημοφιλή από αυτά. Βλέπουμε λοιπόν ότι θα μπορούσαμε να εκμεταλλευτούμε τη συνήθειά τους αυτή και να τους προσεγγίσουμε κατάλληλα μέσα από τα δίκτυα αυτά διαφημίζοντας τα προϊόντα η τις υπηρεσίες μας.

Για να γίνει αυτό θα πρέπει να γνωρίζουμε τις δυνατότητες που δίνει το κάθε δίκτυο και τον καλύτερο τρόπο που θα μπορούσαμε να τις χρησιμοποιήσουμε προς όφελός μας. Κάποιες ιδέες που θα μπορούσαν να βοηθήσουν τον επιχειρηματία είναι:

  1. Να εκμεταλλευτεί το απεριόριστο post, αναρτήσεις,stories.. που μπορούν να παρέχουν τα δίκτυα αυτά
  2. Να επενδύσει στις χορηγούμενες δράσεις των social media.
  3. Να γίνει δημιουργικός και καινοτόμος στο τρόπο διαφήμισης ανάλογα πάντα το target group σας.
  4. Να προσφέρει «δωρεάν», ορισμένες υπηρεσίες, σε επιλεγμένους χρήστες όπου έχουν μεγάλο ποσοστό επιρροής σε κοινό οπότε και εκείνοι θα φροντίσουν να σας γνωρίσουν σε όλους αυτούς που τους ακολουθούν
  5. Τέλος ένα σύγχρονο εργαλείο το οποίο πρέπει κάθε επιχειρηματίας να έχει είναι η δημιουργία και διαμόρφωση του επαγγελματικού «Instagram& Facebook» page του.
Τα social media είναι ο πιο δυνατός τρόπος απόκτησης πελατολογίου, διαφήμισης και «εξέλιξης» της εταιρείας σας, αλλά δεν είναι ο μοναδικός Η «ηλεκτρονική αλληλογραφία», αναπτύσσει την σχέση σας με τον πελάτη. Ο προσωπικός χρόνος τριβής, είτε αυτός είναι αποτέλεσμα Email, Insta direct, Messenger etc κάνει ένα μεγάλο build up στην εμπιστοσύνη του πελάτη προς το πρόσωπο σας.

Εγγραφείτε στο newsletter της ΑΜΤ, για συνεχή ενημέρωση με άρθρα και συμβουλές για την επιχείρησή σας!

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr