NEWSFLASH...
Ειδήσεις | Σεμινάρια & Επιμόρφωση Στελεχών
ανάγνωση

Trend Forecasting: Tomorrow, Today. Ένα καινοτόμο Workshop από τη Secret Key

Trend Forecasting: Tomorrow, Today. Ένα καινοτόμο Workshop από τη Secret Key

Ανακαλύπτοντας τη μεθοδολογία πρόβλεψης των τάσεων που οδηγούν τη στρατηγική καινοτομία στις εταιρίες στις 27 Σεπτεμβρίου 2019 .

Γιατί να παρακολουθήσετε το Trend Forecasting Workshop?

  • Για να εκπαιδευτείτε στην ικανότητα εντοπισμού των αναδυόμενων τάσεων της αγοράς
  • Για να ενημερωθείτε ως προς τις πιο ενδιαφέρουσες τάσεις σε διαφορετικούς κλάδους και να μάθετε πως μπορείτε να μετατρέψετε αυτές τις γνώσεις & τα ερεθίσματα σε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στον δικό σας τομέα δραστηριοποίησης
  • Για να εμπνευστείτε δυναμικά μέσα από Virtual Tours που καταδεικνύουν βέλτιστες πρακτικές & αξιόλογα case studies από ευρύ φάσμα επιχειρηματικών κλάδων ( από τις ηλεκτρονικές συσκευές εως τη μόδα , τον χώρο του αυτοκινήτου, το φαγητό ή την εστίαση ευρύτερα και πολλούς ακόμη χώρους δραστηριοποίησης..)

Περιγραφή

Το Trend Forecasting (πρόβλεψη των τάσεων) είναι μια ερευνητική μέθοδος που ανήκει στην οικογένεια των μεθοδολογιών έρευνας αγοράς .

To Trend Forecasting αποσκοπεί να διερευνήσει:

  • Τις κοινωνικές αλλαγές εστιάζοντας στις συμπεριφορές των trend setters ( αυτών που καθορίζουν τις τάσεις), των lead users (προπορευόμενων χρηστών) και των creative communities (δημιουργικών κοινοτήτων)
  • Τα νέα lifestyles και τις καινοτόμες γλώσσες της αισθητικής
  • Τις αναδυόμενες καταναλωτικές τάσεις και τις καινοτόμες εμπειρίες πελατών

Το Trend Forecasting αποτελεί εργαλείο στρατηγικής που υποστηρίζει:

  • Το Design Thinking
  • Τις ομάδες καινοτομίας στην ανάπτυξη νέων concepts ή προϊόντων / υπηρεσιών και συστημάτων.
  • Τις στρατηγικές Marketing, Επικοινωνίας & Ανάπτυξης Δικτύων Λιανικής

Ενδεικτικές τάσεις που θα παρουσιαστούν & θα συζητηθούν στο Trend Forecasting workshop κατά τη διάρκεια των ενοτήτων εικονικής περιήγησης (virtual market tour) είναι οι ακόλουθες:

Live commerce – Ζωντανό Εμπόριο

Η άνθηση της επίδοσης συμβουλών στους πελάτες με ζωντανή μετάδοση (broadcasts) που καθιστά ικανούς τους online αγοραστές να συνδεθούν απ’ευθείας με βοηθούς καταστημάτων ή με πρόσωπα επιρροής (influencers) που συνεργάζονται με το brand

BrandedSecondStores - Επώνυμα «Δεύτερα» καταστήματα

Πλέον εναρμονίζονται επιχειρηματικά και δεν εκλαμβάνονται ως στιγματισμένα «από δεύτερο χέρι» τα προϊόντα του παρελθόντος . Η τάση όπου έξυπνες μάρκες σπρώχνουν την πώληση εκ νέου παλιών προϊόντων έρχεται στο προσκήνιο.

Retail TherapyΘεραπεία μέσω Λιανικής

Καθώς αυξάνεται το ενδιαφέρον του καταναλωτή για τη προσωπική του φροντίδα , η επιρροή του αθλητισμού και η αναζήτηση στοιχείων ευημερίας (wellness) μπορούν να δώσουν νέα πνοή στην λιανική.

Στόχοι του Trend Forecasting Workshop

  • Να παρέχει στους συμμετέχοντες μια σύνοψη των κρίσιμων τάσεων (key trends) που αναδιαμορφώνουν την αγορά σε διαφορετικούς κλάδους
  • Να εκπαιδεύσει τους συμμετέχοντες στις επαναλαμβανόμενες δυναμικές μεταξύ της κοινωνικής αλλαγής , των νέων τάσεων στο lifestyle και των νέων καταναλωτικών συμπεριφορών
  • Να παρέχει στους συμμετέχοντες μεθοδολογία για να αναγνωρίζουν τις τάσεις , να αντιλαμβάνονται & να αξιοποιούν τα αναδυόμενα φαινόμενα που μπορούν να επηρεάσουν την καινοτομία σε διαφορετικές σφαίρες.

Ενδεικτικά θέματα της ατζέντας ( Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου / 10:00 εως 16:00)

  • Εισαγωγή στο Trend forecasting ως μέθοδο έρευνας που υποστηρίζει δημιουργικές διαδικασίες , design thinking προσεγγίσεις και τη στρατηγική καινοτομία
  • Το λεξικό του Trend Forecaster. Ποιες είναι οι διαφορές μεταξύ των trends , micro trends, mega trends ,paradigms, styles & fads
  • H εξέλιξη των εργαλείων έρευνας για τον εντοπισμό των trends, Από τα trend books στο coolhunting (παρατήρηση & κυνήγι των τάσεων) και στις AI πλατφόρμες πρόβλεψης των τάσεων.
  • Με ποιο τρόπο εξαπλώνονται οι τάσεις; Η καμπύλη διάχυσης των τάσεων και οι 3 κανόνες σχετικά με τις επιδημίες της αγοράς.
  • Τα πέντε βήματα της μεθοδολογίας πρόβλεψης των τάσεων .
  • Η βιομηχανία Trend Forecasting : Παρελθόν, Παρόν και Μέλλον
  • Εστίαση στα αναδυόμενα TRENDS του Customer Experience, του Retail & των συμπεριφορών των καταναλωτών

Σε ποιους απευθύνεται

Η ικανότητα εντοπισμού & αξιοποίησης των αναδυόμενων τάσεων έχει γίνει πολύ κρίσιμη σήμερα στο Marketing, στην Επικοινωνία και σε δημιουργικούς ρόλους ή μιλώντας ευρύτερα σε κάθε εργασιακό πεδίο όπου η στρατηγική καινοτομία είναι καθοριστική για την ανάπτυξη του οργανισμού.

Το Trend Forecasting Workshop απευθύνεται σε στελέχη που απασχολούνται στα πεδία του Marketing, της Επικοινωνίας, του Σχεδιασμού Προϊόντων & Υπηρεσιών , της Εμπειρία του Πελάτη, της Ανάπτυξης & Διοίκησης Δικτύων Λιανικής…

Η εισηγήτρια του Workshop

Elena Marinoni

IMG_7417-1.jpg?mtime=20190827165814#asset:138305

Σύντομο Βιογραφικό

H Elena Marinoni είναι Trend forecaster και Σύμβουλος Στρατηγικού Σχεδιασμού. Αποφοίτησε από το Πολυτεχνείο του Μιλάνου το 2002 έχοντας σπουδάσει Strategic Design . Έχει συνεργαστεί με πολλές top πολυεθνικές και Ιταλικές εταιρίες για να τις βοηθήσει να συντονίζονται με την εξέλιξη της ζήτησης και των αναδυόμενων τάσεων , τροφοδοτώντας επιτυχώς τα κανάλια καινοτομίας τους, την ανάπτυξη νέων concepts και τη διαμόρφωση της στρατηγικής marketing & επικοινωνίας.

Η Elena Marinoni είναι Trendwatching Director στην εταιρία Milano Retail Tour (https://www.milanoretailtour.com/en/) και Head of Trend Research στη Nextatlas (www.nextatlas.com), μια πλατφόρμα πρόβλεψης των τάσεων αγοράς , η οποία λειτουργεί με Τεχνητή Νοημοσύνη. Η συγκεκριμένη πλατφόρμα βασίζεται σε ροή δεδομένων που μοιράζεται μέσω πληθοπορισμού (crowdsourcing) ένα δίκτυο περισσοτέρων από +300K διεθνών trendsetters, οι οποίοι συγκεντρώνονται διαδικτυακά στα social media όπως στο Instagram,Twitter, Tumblr.

H Elena Marinoni είναι Διδάκτωρ σε θέματα Trend Forecasting & Strategic Innovation στο Πολυτεχνείο του Μιλάνο . Από το 2007 διδάσκει στο Istituto Marangoni τα ακόλουθα θέματα : Trend Forecasting, Sociology of Consumption, Future Fashion, Cool Hunting & Cult Searching, Contemporary Fashion Panorama, Contemporary Design Analysis, Strategic Design & Competitive Market Scenario.

Μέσα από την εμπειρία της έχει αναπτύξει στέρεες ικανότητες & αδιάσειστη υπεροχή σε περιοχές όπως η μόδα, το design, τα νέα lifestyles, οι luxury αγορές, οι τάσεις κατανάλωσης, οι προηγμένες μορφές λιανικής & αγοραστικής εμπειρίας, η στρατηγική θέση των brands . Παλαιότερα εργαζόταν στην Radar Trend Distillery και στην εταιρία ερευνών αγοράς GPF spa ως Managing Director .

Ο χώρος διεξαγωγής του Workshop

To Trend Forecasting Workshop θα διεξαχθεί στον πολυβραβευμένο, πολυμορφικό χώρο Tin Pan Alley που βρίσκεται στο κέντρο της Αθήνας , στην οδό Τουρναβίτου 6 (Πλατεία Ασωμάτων, ΤΚ 10554)

Πληροφορίες Εγγραφής

Για πληροφορίες & εξασφάλιση της συμμετοχής σας μπορείτε να απευθύνεστε στη Secret Key στο τηλέφωνο 2106096921 και στο info@secretkey.gr

Μέσα από το ακόλουθο link μπορείτε να συμπληρώσετε & να αποστείλετε τη φόρμα συμμετοχών http://www.secretkey.gr/chief_executives_workshop.html

*Early Bird πακέτα προνομιακών εκπτώσεων θα ισχύουν εως τις 3 Σεπτεμβρίου 2019.

Η εταιρία διοργάνωσης

Η Secret Key (www.secretkey.gr) παρέχει από το 2011 στην ελληνική αγορά συμβουλευτική εξειδίκευση & υπηρεσίες εκπαίδευσης για την ανάπτυξη της παραγωγικότητας των πωλήσεων και τον σχεδιασμό πελατοκεντρικής κουλτούρας στους οργανισμούς , με έμφαση στη θετική ενίσχυση της εμπειρίας του πελάτη (Customer Experience Design). Διατηρεί αποκλειστική στρατηγική συνεργασία με τη βραβευμένη πολυεθνική εταιρία PORTER HENRY & CO σε 8 χώρες και με την ομάδα των Trendwatchers της MiRT (Milano Retail Tour) στην Ιταλία.

Απόδειξη της δυνατής δέσμευσης της Secret Key στην προώθηση του Customer Experience Management στην Ελλάδα , είναι η επιτυχημένη διοργάνωση του ATHENS CUSTOMER EXPERIENCE FESTIVAL (2014, 2015, 2017, 2018), του δημοφιλούς εκπαιδευτικού συνεδρίου που προωθεί τις βέλτιστες , διεθνείς πρακτικές και τάσεις αγοράς στο πεδίο του Customer Experience Management και συγκεντρώνει το ενδιαφέρον των CX Professionals της ελληνικής αγοράς.

Μέσα από την έναρξη λειτουργίας του Athens Customer Experience Academy το 2017 , η Secret Key δίνει τη δυνατότητα στα στελέχη της αγοράς να παρακολουθήσουν εξειδικευμένα προγράμματα πιστοποίησης σε ενότητες του Customer Experience Management .

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr