NEWSFLASH...
Ειδήσεις | Έρευνες, Εκθέσεις, Μελέτες
ανάγνωση

Infobank Hellastat: Πώς μπορεί να τονωθεί η εγχώρια βιομηχανία γαλακτοκομικών προϊόντων​;

Infobank Hellastat: Πώς μπορεί να τονωθεί η εγχώρια βιομηχανία γαλακτοκομικών προϊόντων​;

Σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη της Infobank Hellastat ΑΕ, για τον εγχώριο κλάδο της παραγωγής γαλακτοκομικών προϊόντων, η βιομηχανία των γαλακτοκομικών προϊόντων αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους κλάδους της εγχώριας βιομηχανίας τροφίμων, καθώς περιλαμβάνει μερικές από τις μεγαλύτερες βιομηχανίες ειδών διατροφής της χώρας.

Ακόμα, συνιστά έναν εξαιρετικά ανθεκτικό κλάδο, δεδομένου ότι τα γαλακτοκομικά προϊόντα εντάσσονται στα βασικά είδη διατροφής των Ελλήνων καταναλωτών. Πολλές εταιρείες που ασχολούνται με την παραγωγή γαλακτοκομικών προϊόντων, επενδύουν συνεχώς στην αναβάθμιση του παραγωγικού τους εξοπλισμού, αλλά και στη δημιουργία νέων προϊόντων, προκειμένου να ανταποκριθούν στις εκάστοτε καταναλωτικές ανάγκες.

Αναμφίβολα, η αγορά των γαλακτοκομικών προϊόντων δεν έμεινε ανεπηρέαστη από την οικονομική ύφεση των τελευταίων ετών. Οι βασικότεροι λόγοι που συνέβαλαν στη μείωση της εγχώριας κατανάλωσης, ήταν η σταδιακή συρρίκνωση της αγοραστικής δύναμης των καταναλωτών, η αύξηση του συντελεστή ΦΠΑ και η κατάρρευση του δικτύου καταστημάτων της Μαρινόπουλος.

Ωστόσο, το 2018 ο κλάδος άρχισε να παρουσιάζει μία σταθερότητα, σημειώνοντας μικρή άνοδο, η οποία φαίνεται να συνεχίζει και το 2019. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με στοιχεία της Nielsen, ο συνολικός τζίρος του κλάδου των γαλακτοκομικών προϊόντων από τα super market - συμπεριλαμβανομένων και των καταστημάτων της Lidl - ανήλθε στα €1,648 δισ., παρουσιάζοντας οριακή αύξηση σε σχέση με το 2017. Επίσης, ανοδικά κινήθηκαν οι πωλήσεις και το πρώτο πεντάμηνο του 2019, αγγίζοντας περίπου τα €627 εκ.

Βέβαια τα έσοδα στον συγκεκριμένο κλάδο είναι πολλά περισσότερα, αν αναλογιστεί κανείς τις πωλήσεις σε χώρους εστίασης, αλλά και σε μικρότερα καταστήματα λιανικής πώλησης (mini market, αρτοποιεία κ.α.). Για το λόγο αυτό, αρκετές βιομηχανίες τροφίμων έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον να διευρύνουν την προϊόντική τους βάση, εισχωρώντας στην αγορά των γαλακτοκομικών προϊόντων.

Σύμφωνα με τη Μαρία Θεοδοσοπούλου, Sectorial Studies Consultant της Infobank Hellastat ΑΕ, «Αναμφίβολα, η τόνωση της εγχώριας βιομηχανίας γαλακτοκομικών θα μπορούσε να επιτευχθεί τόσο με τη δημιουργία νέων καινοτόμων προϊόντων, όσο και με την ενίσχυση της διεθνούς εξωστρέφειας των εταιρειών.»

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr