NEWSFLASH...
Startup
ανάγνωση

Εύκολη και αποτελεσματική παρακολούθηση της φήμης από την Mentionlytics

Εύκολη και αποτελεσματική παρακολούθηση της φήμης από την Mentionlytics

Ο Μάνος Περακάκης, βασικός συνιδρυτής της Mentionlytics, η οποία αποσκοπεί στην εύκολη και αποτελεσματική παρακολούθηση της φήμης ενός brand, προϊόντος, ανταγωνιστή κτλ σε ολόκληρο το Web και τα Social Media, μίλησε στο epixeiro.gr.

Ο Μάνος Περακάκης πέρα από βασικός συνιδρυτής της Mentionlytics είναι και υπεύθυνος για το σχεδιασμό και τη λειτουργικότητα της πλατφόρμας, μεταξύ άλλων. Το πάθος του για ευχρηστία και βέλτιστη Εμπειρία Χρήστη (UX) αποτυπώνεται στο User Interface της εφαρμογής. Εκτός της Mentionlytics, είναι υποψήφιος διδάκτορας στο πανεπιστήμιο του Brunel και διδάσκει Digital Marketing, Web Design και e-Business στο ΤΕΙ Κρήτης.

Παράθεση - epixeiro.gr

Βρείτε ένα πρόβλημα που πιστεύετε ότι θα «παθιαστείτε» με την λύση του. Τα άλλα θα έρθουν… όχι μόνα τους, με πολύ δουλειά, αλλά θα έρθουν!

Ποια ήταν η ιδέα πίσω από την δημιουργία;

Συνήθως πίσω από μια ιδέα για να δημιουργήσεις κάτι υπάρχει ένα πρόβλημα που πιστεύεις ότι μπορεί να λυθεί με καλύτερο τρόπο. Στη δική μου περίπτωση, πολλές φορές είχε χρειαστεί να παρακολουθήσω την πορεία ενός δελτίου τύπου ή το τι λέγεται για κάποιο event ή brand στο διαδίκτυο και η διαδικασία ήταν… σκέτη ταλαιπωρία. Δοκίμασα και μερικά υπάρχοντα εργαλεία αλλά το αποτέλεσμα δεν ήταν καθόλου ικανοποιητικό, οπότε την επόμενη στιγμή είχα ανοίξει το σημειωματάριο μου  και σχεδίαζα πως θα ήθελα να είναι ένα τέτοιο σύστημα. Το κάνω συχνά αυτό και έχω πολλές ιδέες σε επίπεδο αρχικού σχεδίου. Όμως το να κάνεις ένα σκαρίφημα σε 30 λεπτά από το να αποφασίσεις να το υλοποιήσεις απέχει πολύ! Το να χρησιμοποιηθεί αυτό σαν βάση για startup σημαίνει ότι αυτή την ιδέα θα την «ζεις» για τα επόμενα χρόνια καθημερινά και το πάθος σου για αυτή θα πρέπει να συνεχίσει να υπάρχει. Η αλήθεια είναι ότι η τελική απόφαση για να συνεχίσουμε με αυτή την ιδέα ήρθε μετά από κοινή απόφαση με τους συνιδρυτές της Mentionlytics, Γιάννη Κοπανάκη και Γιώργο Μαστοράκη που πίστεψαν και αυτοί στο συγκεκριμένο concept και δημιουργήθηκε η ομάδα μας.

Ποιο είναι το όραμα σας; 

Το όραμα μας είναι το Mentionlytics να χρησιμοποιείται από πολλές μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις αλλά και δημόσια πρόσωπα σε όλο τον κόσμο, ώστε να μπορούν χωρίς κόπο να παρακολουθούν την διαδικτυακή φήμη τους.  Με αυτό τον τρόπο θα μπορούν να βελτιώνουν τις υπηρεσίες τους και την εικόνα τους συνεχώς, βασιζόμενοι σε πραγματικό feedback από τον κόσμο.

Εύκολη και αποτελεσματική παρακολούθηση της φήμης από την Mentionlytics

Τι σημαίνει επιτυχία για εσάς; Ποια είναι τα επιτεύγματά σας ως τώρα;

Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι με την πορεία του Mentionlytics μέχρι τώρα, καθώς έχουμε καταφέρει να επιτυγχάνουμε στους περισσότερους (αν όχι όλους) τους στόχους που θέτουμε. Νομίζω είναι σημαντικό να βάζεις συνέχεια νέους συγκεκριμένους στόχους και να δουλεύεις προς την κατεύθυνση αυτή. Βλέποντας τους να ολοκληρώνονται μέσα στο χρονικό πλαίσιο που έχεις ορίσει σου δίνει σίγουρα μια αίσθηση επιτυχίας και αυτοπεποίθησης. 

Μερικά από τα επιτεύγματα μας μέχρι τώρα είναι η δοκιμαστική χρήση της υπηρεσίας σε πάνω από 1000 brands από 70 διαφορετικές χώρες, η απόκτηση των βραβείων Platinum AVA Digital Award, Gold WebX Award και Παπαστράτος Start-up/scale-up Award καθώς και η απόκτηση συνδρομητών της υπηρεσίας από πολύ μεγάλα και απαιτητικά Brands και Agencies από Αγγλία, ΗΠΑ, Γερμανία, Νιγηρία, Κίνα, Καναδά και Ελλάδα.

Προσωπικά είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος από τα πολύ συχνά θετικά σχόλια των πελατών μας, ιδιαίτερα στον τομέα της ευχρηστίας της πλατφόρμας, καθώς το UX είναι ο δικός μου τομέας και είχα δώσει από την πρώτη μέρα πολύ μεγάλη έμφαση σε αυτό.

Πώς κρατάτε το κίνητρο ζωντανό στην ομάδα;

Είμαι τυχερός να έχω μια πολύ καλή ομάδα που είναι αρκετά self-motivated. Νομίζω παίζει μεγάλη σημασία να βάζουμε ρεαλιστικούς στόχους οι οποίοι υλοποιούνται. Προσωπικά θεωρώ σημαντικό να μοιράζομαι σχεδόν τα πάντα με όλη την ομάδα, ώστε όλοι να γνωρίζουν που πάμε ή τι προβλήματα μπορεί να υπάρχουν. Το να ξέρουμε όλοι που πάμε, τους στόχους μας και να τους βλέπουν να υλοποιούνται συνεχώς είναι ίσως το καλύτερο κίνητρο που κρατάει την πίστη στο σκοπό μας.

Μπορεί κανείς να ξεκινήσει μια startup χωρίς λεφτά και χωρίς επενδυτές;

Νομίζω ότι για να ξεκινήσεις το μόνο που χρειάζεσαι είναι όραμα και σκοπό. Μετά όμως που θα ξεκινήσεις θα χρειαστείς σίγουρα και χρήματα, τα οποία όμως εάν πιστεύεις πραγματικά σε αυτό που κάνεις θα τα βρεις. Δεν πιστεύω ότι το κλασικό μοντέλο επενδυτών είναι μονόδρομος. Προσωπικά προτείνω στην αρχή να δουλεύεις το project σου παράλληλα με άλλη εργασία που θα σου δίνει τα προς το ζην και αργότερα όταν θα είναι λίγο πιο ώριμη η δουλειά σου να απευθυνθείς και σε επενδυτές.

Τι συμβουλές έχετε να δώσετε σε επιχειρηματίες που τώρα είναι στο ξεκίνημα;

Βρείτε ένα πρόβλημα που πιστεύετε ότι θα «παθιαστείτε» με την λύση του. Έπειτα φτιάξτε μια καλή ολοκληρωμένη ομάδα που πιστεύει σε αυτό. Τα άλλα θα έρθουν… όχι μόνα τους, με πολύ δουλειά, αλλά θα έρθουν!  

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr