NEWSFLASH...
Ειδήσεις | Events
ανάγνωση

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το 4ο Συνέδριο «Καλές Πρακτικές Εξυπηρέτησης Πελατών»

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το 4ο Συνέδριο «Καλές Πρακτικές Εξυπηρέτησης Πελατών»
23_03_2018 | 16:12
epixeiro icon Ειδήσεις | Events

Παρουσιάστηκαν 22 αληθινές ιστορίες εξυπηρέτησης πελατών!

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε το 4ο Συνέδριο για τις Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών από τη Boussias Communications, υπό την αιγίδα του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), την Πέμπτη 22 Μαρτίου στο Αμφιθέατρο OTEAcademy, με την παρουσία άνω των 250 ανωτέρων και ανωτάτων στελεχών του customer service και άλλων διευθύνσεων.

Τα brands που ξεχωρίζουν στην εποχή μας είναι εκείνα που καταφέρνουν να ανταποκριθούν στις ανάγκες των πελατών και επιπλέον να ξεπεράσουν τις προσδοκίες τους, προσφέροντας ποιοτική και γρήγορη εξυπηρέτηση, με ενσυναίσθηση και σεβασμό στις αξίες τους. Σε μια αμφίδρομη σχέση εμπιστοσύνης, υλοποιούν πρακτικές που δημιουργούν αξία όχι μόνο για τους πελάτες, αλλά και για τα ίδια τα brands. Με τις πρακτικές τους στοχεύουν, μέσω κάθε πρωτοβουλίας άριστης εξυπηρέτησης, στην καρδιά και το μυαλό του πελάτη.

Πώς η σωστή εξυπηρέτηση δημιουργεί τις κατάλληλες συνθήκες για να «κατακτηθεί» το μυαλό και η καρδιά του πελάτη;

Απαντώντας στο παραπάνω ερώτημα, παρουσιάστηκαν στο συνέδριο 22 διαφορετικά case studies, με στόχο να διερευνηθούν και να αναλυθούν οι τρόποι με τους οποίους οι επιχειρήσεις, μέσω της παροχής υψηλής ποιότητας εξυπηρέτησης, καταφέρνουν να εκπληρώσουν τον διπλό στόχο, τόσο της ικανοποίησης του πελάτη όσο και της συγκράτησης ή ένταξής του στο πελατολόγιο.

Η συμμετοχή ομιλητών που εκπροσωπούν διαφορετικούς κλάδους και διαφορετικά τμήματα λειτουργίας των οργανισμών διασφάλισε το επιθυμητό αποτέλεσμα, το «πάντρεμα» ζωντανών εμπειριών, καινοτόμων ιδεών και πρακτικών γνώσεων. Μέσω των καλών πρακτικών, αναδείχθηκαν όλα εκείνα τα επιμέρους στοιχεία, τα οποία στο σύνολό τους συνθέτουν την εξυπηρέτηση που ένας σύγχρονος καταναλωτής θα αναγνώριζε ως άψογη: ευγένεια, μοναδικότητα, ικανοποίηση, ενσυναίσθηση, αυθεντικότητα, αξιοπιστία, καινοτομία, κατανόηση και κυρίως, ποιοτική και ολοκληρωμένη εμπειρία.

Μεταξύ των θεμάτων που αναλύθηκαν στο συνέδριο ήταν η χρήση της τεχνολογίας για την βελτίωση  του customer experience, η εκπαίδευση του πελάτη σε νέα προϊόντα μέσω της εξυπηρέτησης, η δημιουργία engagement μέσω του omnichannel, η διαχείριση παραπόνων, η εξυπηρέτηση υπό το πρίσμα του GDPR, η εξυπηρέτηση πελατών-ΑμεΑ, η καινοτόμος εξυπηρέτηση μέσα στο φυσικό κατάστημα, η αύξηση των πωλήσεων μέσω της εξυπηρέτησης, η αξιοποίηση της τέχνης και της διακόσμησης στα store atmospherics για τη βελτίωση της εμπειρίας, καινοτόμοι τρόποι για να αντιμετωπιστούν παλιά και ριζωμένα προβλήματα στην εξυπηρέτηση κ.λπ.

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr