NEWSFLASH...
Ειδήσεις | Έρευνες, Εκθέσεις, Μελέτες
ανάγνωση

Kίνα, Κορέα και Ινδία, οι κυριότερες αγορές ηλεκτρονικού εμπορίου διεθνώς

Kίνα, Κορέα και Ινδία, οι κυριότερες αγορές ηλεκτρονικού εμπορίου διεθνώς
12_04_2018 | 16:00

Παγκόσμιες υπερδυνάμεις στο χώρο των ηλεκτρονικών πωλήσεων αναδεικνύονται - κατά σειρά - η Kίνα, η Κορέα, η Ινδία, οι ΗΠΑ, ενώ έπονται το Ηνωμένο Βασίλειο και η Γερμανία. Αυτό τουλάχιστον προκύπτει από διεθνή έρευνα σε δείγμα με 29.000 διασυνοριακούς καταναλωτές του οργανισμού IPC για το ηλεκτρονικό εμπόριο το 2017. Η έρευνα αποκαλύπτει μια σειρά από ενδιαφέροντα στοιχεία για την παγκόσμια συμπεριφορά των καταναλωτών που επιλέγουν να πραγματοποιούν τις αγορές τους μέσω ηλεκτρονικού εμπορίου. Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας, τα tablets και τα laptops ήταν το 2017 τα κύρια μέσα ηλεκτρονικών αγορών με ποσοστά 34% και 30%, αντίστοιχα, ενώ τα κινητά έρχονται στην τρίτη θέση με 24%.

Παράθεση - epixeiro.gr

Η βασικότερη κατηγορία προϊόντων, που αγοράζονται online, είναι η ένδυση και υπόδηση, με δεύτερη τα ηλεκτρονικά είδη!

Στο μεταξύ, σύμφωνα πάντα με τα στοιχεία της έρευνας, η πιο σημαντική κατηγορία προϊόντων για ηλεκτρονικές αγορές είναι η ένδυση και η υπόδηση με ποσοστό 30%. Δεύτερη στην κατάταξη έρχεται η κατηγορία των ηλεκτρονικών ειδών με 19%, ενώ τρίτη κατατάσσεται αυτή των καλλυντικών και των προϊόντων υγείας με 14%. Μάλιστα, η τελευταία είναι η κορυφαία κατηγορία για αγορές μέσω ηλεκτρονικής οδού στην Κίνα (με ποσοστό 42%) και στην Κορέα (με 34%). Η έρευνα δείχνει ακόμη ότι το 42% των παραγγελιών μέσω ηλεκτρονικού εμπορίου είχαν αξία μεταξύ €10 - €49, ενώ αξία μεγαλύτερη των €50 είχε μόνον το 14%.

Ένα άλλο ενδιαφέρον εύρημα της έρευνας είναι ότι το 56% των ηλεκτρονικών πωλήσεων, το μοιράστηκαν τρεις εταιρείες: οι AMAZON, ALIBABA και EBAY, με το 34% να αγοράζεται από την Κίνα. Το Paypal ήταν το 2017 το κυριότερο μέσον πληρωμής στο διασυνοριακό εμπόριο με 39% συμμετοχή στους τρόπους πληρωμής, ενώ οι πιστωτικές κάρτες ήρθαν δεύτερες στην κατάταξη με 28%

Παράδοση 

Σημαντικά είναι τα στοιχεία που προκύπτουν από την έρευνα, αναφορικά με την παράδοση των προϊόντων που αγοράζουν οι καταναλωτές μέσω e-commerce. Συγκεκριμένα, το 74% των δεμάτων - σύμφωνα με την έρευνα - παραδόθηκε το 2017 στο σπίτι , το 26% παρελήφθη στο ταχυδρομικό γραφείο, ενώ το 16% παραδόθηκε στη διεύθυνση της εργασίας. Συνολικά, το 70% των δεμάτων μεταφέρθηκε μέσα από το παγκόσμιο ταχυδρομικό δίκτυο, με το 84% των δεμάτων να είναι κάτω των 2 κιλών.

Στο μεταξύ, το 62% των καταναλωτών είχε το 2017 δωρεάν έξοδα αποστολής. Το κόστος μεταφοράς αποτελεί σημαντικό κριτήριο για τις online αγορές, καθώς επτά στους δέκα καταναλωτές απαιτούν να γνωρίζουν το κόστος των μεταφορικών πριν από την παραγγελία.

Από τα ίδια στοιχεία προκύπτει, εξάλλου, ότι το 26% των ηλεκτρονικών παραγγελιών παραδόθηκε σε διάστημα άνω των 15 ημερών, ενώ ένα ποσοστό 17% έφθασε στον προορισμό του σε διάστημα 4-5 ημερών. Σύμφωνα με την έρευνα, οι επιστροφές στο διασυνοριακό εμπόριο ανήλθαν στο 6%. Στην Ινδία καταμετρήθηκε το υψηλότερο ποσοστό επιστροφών με 25%, στις ΗΠΑ το αντίστοιχο ποσοστό ανήλθε σε 10%, ενώ σε Κίνα και σε Αυστρία διαμορφώθηκε σε 9% και στην Ελβετία σε 8%.

Με πληροφορίες από sepe.gr

Σχόλια

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr

Ροή

ειδήσεων

    Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr

Top5

σήμερα

    Επιχειρώ - epixeiro.gr