NEWSFLASH...
Ειδήσεις | Events
ανάγνωση

Στις 14 Ιουνίου το 4ο Athens Customer Experience Festival

Στις 14 Ιουνίου το 4ο Athens Customer Experience Festival
03_06_2018 | 10:45 06_06_2018 | 10:44

Με θέμα το σχεδιασμό και την προσφορά συναρπαστικών εμπειριών  για τους  πελάτες  και τίτλο  « DESIGN & DELIVER AMAZING CUSTOMER EXPERIENCES»  διοργανώνεται στις 14 Ιουνίου το 4o ATHENS CUSTOMER EXPERIENCE FESTIVAL  από τη SECRET KEY στο Κτήμα Αριάδνη (Βαρυμπόμπη)

Το Athens Customer Experience Festival  (ACEF) αποτελεί τον  θεσμό  που επικοινωνεί στα στελέχη της  ελληνικής αγοράς στοχευμένη γνώση και εμπειρία στο Customer Experience Management  μέσα από ενδελεχή διερεύνηση, επιλογή και προβολή των κορυφαίων διεθνών πρακτικών στο συγκεκριμένο πεδίο διαφοροποίησης

Το ACEF 2018 θα περιλαμβάνει παρουσίαση βέλτιστων πρακτικών από International CX Experts -Strategists - DesignersCX workshops , virtual tours στα digital trends του μέλλοντος, story telling sessions, πάνελ συζήτησης ανωτέρων στελεχών  και live εκπλήξεις  για το ακροατήριο του. 

  • Συγκεκριμένα στις 14 Ιουνίου θα επισκεφθεί την Ελλάδα για να ανέβει στη σκηνή του 4ου ACEF o Morris Pentel,  Founder & Chairman του Customer Experience Foundation (CXFO) για να διεξάγει ένα Masterclass CX  εκπαιδευτικό workshop με θέμα « Measuring Customer Emotions»
  • Παράλληλα, στις 14 Ιουνίου θα έχουμε στη σκηνή του ACEF τον Chairman της AWARDS INTERNATIONAL, Don Hales για να υλοποιήσει ένα  CX storytelling session με θέμα «Customer Experience Heroes & Villains». Ο Don Hales  οργανώνει βραβεία εμπειρίας πελάτη σε Αγγλία, Ιρλανδία, Ντουμπάι, Σερβία, Μαλδίβες  έχοντας συνεχή πρόσβαση στην καινοτομία και στις  διεθνείς ,βέλτιστες πρακτικές του Customer Experience Management . Ο Don Hales είναι παράλληλα ο συγγραφέας του βιβλίου «WoW,Thats what I call service»  και διατηρεί τιμητικά , προσωπικά βραβεία όπως «LifeTime Achievement Awards» στις κατηγορίες European Call Centre, Customer Service Awards & Customer Experience Awards (UK) . Ο Don Hales έχει κερδίσει και τον τίτλο «Honorary Life Fellow» του Professional Speaking Association.  Με εκτενή αναφορά σε βραβευμένες πρακτικές εταιριών, όπως οι Home Serve & Virgin Money θα εξηγήσει πως μπορεί ένας οργανισμός να μετατραπεί σε CX leader , δίνοντας άφθονα εμπνευστικά παραδείγματα αλλά και σημεία-παγίδες  προς αποφυγή στα στελέχη που σχεδιάζουν τη μελλοντική εμπειρία του πελάτη .
  • Στο 4Ο ACEF έχει επίσης επιβεβαιώσει τη συμμετοχή της ως ομιλήτρια, η Employee Engagement Expert , Michele Moore (UK) . Με εμπειρία δεκαετιών στο σχεδιασμό και στην υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων , βραβευμένων για την αποτελεσματικότητα που έφεραν στη δέσμευση και στην αφοσίωση των στελεχών,  η Michele εξειδικεύεται στην εκπαίδευση Ηγεσίας και Εμπειρίας Πελάτη. Έχοντας για πολλά χρόνια την ευθύνη της Διεθνούς Στρατηγικής & της Ποιότητας στην αλυσίδα ξενοδοχείων  Le Meridien Hotels & Resorts αλλά και την ευθύνη της ανάπτυξης του ανθρώπινου δυναμικού στην ευρωπαϊκή εταιρία Elior Contract Catering  , είναι γνωστή για τις δυναμικές της παρεμβάσεις στη βελτίωση και μέτρηση της ποιότητας εξυπηρέτησης μέσα από την αύξηση του «Engagement» των ανθρώπων. Η Michele Moore θα παρουσιάσει ένα Case Study αλλαγής κουλτούρας, το eXperience πρόγραμμα, με τίτλο « How to become famous for exceptional service» (Πώς να γίνετε διάσημος οργανισμός  για την παροχή εξαιρετικής εξυπηρέτησης που προσφέρετε) . Θα αναδείξει την ανάγκη και το βαθμό συμμετοχής των ανθρώπων στο σχεδιασμό και στην υλοποίηση των CX προγραμμάτων  μέσα στους οργανισμούς,  θα προτείνει βήματα και μηχανισμούς που θα αυξήσουν τη δέσμευση και τον ενθουσιασμό των εργαζομένων για την αύξηση των δεικτών εξυπηρέτησης. Παράλληλα θα τονίσει το ρόλο της Ηγεσίας στην αλλαγή κουλτούρας και θα δώσει προτάσεις για τη συντήρηση και την ενίσχυση ενός δυνατού αποτελέσματος.

 Με περισσότερα από 30 έτη Συμβουλευτικής δράσης στους μεγαλύτερους διεθνείς retailers και στους προμηθευτές τους, ο Morris Pentel θεωρείται ως ένας από τους μεγαλύτερους futurologists & influencers στο σχεδιασμό του  Omni Channel Customer Experience ανά τον κόσμο. Γνωστός για τα σημαντικά projects thefuturestore.today & theexperience manager.com (digital storyboarding platform), o  Morris Pentel  θα μάθει στα στελέχη πώς να χτίζουν ένα μοντέλο συναισθημάτων , αφού αυτά είναι που διαχωρίζουν εν τέλει το κέρδος από τις ζημιές στους οργανισμούς.

Την ομάδα των διεθνών ομιλητών σε επίπεδο βιωματικών παρουσιάσεων και πάνελ συζήτησης  θα πλαισιώσουν στο ACEF 2018, min. 8-10 ανώτερα και ανώτατα στελέχη από πολυεθνικές και Ελληνικές εταιρίες, όλων των κλάδων της αγοράς, τα οποία θα καταθέσουν τη δική τους εμπειρία στους θεματικούς  πυλώνες :

  1. CUSTOMER EXPERIENCE ACROSS GENERATIONS  ( οι εσωτερικές και εξωτερικές δυναμικές που δημιουργούνται από τη διαφορετικότητα των γενιών και η επιρροή τους στο σχεδιασμό της εμπειρίας του πελάτη)
  2. CONTACT CENTERS : THE STRATEGIC HUB OF CUSTOMER EXPERIENCE MANAGEMENT
  3. HARNESSING THE VOICE OF CONSUMER INSIGHTS & ANALYTICS
  4. ENGAGING EMPLOYEES ON A CX CULTURE CHANGE PROGRAM 

Στο ATHENS CUSTOMER EXPERIENCE FESTIVAL αναμένεται η προσέλευση εκατοντάδων ανωτέρων & ανωτάτων στελεχών  όλων των κλάδων  της εμπορικής δραστηριότητας από τους χώρους του Customer Experience, Marketing, Πωλήσεων & Ανάπτυξης Ανθρωπίνου Δυναμικού. 

Σχόλια

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr

Ροή

ειδήσεων

    Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr

Top5

σήμερα

    Επιχειρώ - epixeiro.gr