NEWSFLASH...
Ειδήσεις | Σεμινάρια & Επιμόρφωση Στελεχών
ανάγνωση

Service Design & Change Management. Σχεδιασμός καινοτόμων υπηρεσιών με αξία για τον πελάτη, το χρήστη και την επιχείρηση

Service Design & Change Management. Σχεδιασμός καινοτόμων υπηρεσιών με αξία για τον πελάτη, το χρήστη και την επιχείρηση

Η Ελληνοαμερικανική Ένωση και το Copenhagen Institute of Interaction Design προσφέρουν στις 22 και 23 Νοεμβρίου το πρακτικό advanced workshop Service Design Thinking and Change Management που ασχολείται με την καινοτομία στις υπηρεσίες και συνδυάζει διαλέξεις με ομαδικές εργασίες και διεθνή case studies.

Στη διάρκεια του workshop οι συμμετέχοντες θα μάθουν πώς να εφαρμόζουν χρήσιμα εργαλεία του service design για να αποκαλύψουν ευκαιρίες, να σχεδιάσουν λύσεις – προϊόντα, υπηρεσίες, εφαρμογές, διαδικασίες -  που δημιουργούν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και προσδίδουν αξία στους πελάτες ή τους χρήστες και την επιχείρηση τους.

Το πρώτο βήμα για καινοτόμες λύσεις είναι να κατανοήσει κανείς την επιχείρηση του ως μία πλατφόρμα δημιουργίας αξίας. Το workshop παρέχει τα εργαλεία και την καθοδήγηση που χρειάζεται ένα στέλεχος προκειμένου να κατανοήσει το περιβάλλον του ως ένα σύστημα ανταλλαγής αξίας και να αναλύσει τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που προσφέρει ως εμπειρίες που προσδίδουν αξία στη διάρκεια του χρόνου.

Το δεύτερο βήμα της διαδικασίας είναι ο ορισμός της αξίας. Καθώς από την αξία κατά την αγορά μετατοπιζόμαστε στην αξία κατά τη χρήση, στη διάρκεια του workshop οι συμμετέχοντες θα μάθουν να ορίζουν την αξία όχι πλέον βάσει των αναγκών των πελατών αλλά βάσει των αποτελεσμάτων που θέλουν οι πελάτες να επιτύχουν, μέσα από μεθοδολογίες συμπεριφοράς.

Το τρίτο βήμα είναι η εφαρμογή καινοτόμων λύσεων, μεταφράζοντας την αξία σε απτές προτάσεις για συγκεκριμένες λύσεις, νέες υπηρεσίες ή μικρο-υπηρεσίες που οδηγούν τους πελάτες στα επιθυμητά αποτελέσματα. Από το στρατηγικό στον τακτικό σχεδιασμό, οι συμμετέχοντες θα μάθουν να απεικονίζουν προτάσεις, να αξιολογούν περιοχές ευκαιριών, σύμφωνα με τις δυνατότητες της επιχείρησης τους, να εντοπίζουν σημεία παρέμβασης και να σχεδιάζουν εμπειρίες που δημιουργούν αξία για τους πελάτες ή τους χρήστες αλλά και την επιχείρηση.

Ας σημειωθεί ότι το Service Design and Change Management είναι το τρίτο κατά σειρά workshop που γίνεται σε συνεργασία με το Copenhagen Institute of Interaction Design, ενός από τα 25 κορυφαία design schools στον κόσμο, σύμφωνα με έρευνα του περιοδικού Business Insider.

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr