Τα αποτελέσματα έρευνας γύρω από το πόσο χρόνο ξοδεύουν οι Ευρωπαίοι καταναλωτές για ψώνια και προσωπικές υπηρεσίες (όπως ραντεβού με κάποιον γιατρό), κάθε μέρα, παρουσίασε η Eurostat, με αφορμή και την σημερινή Black Friday.
Τα στοιχεία της έρευνας, που προέρχονται από 15 ευρωπαϊκές χώρες και καλύπτουν το χρονικό διάστημα από το 2008 έως και το 2015, φέρνουν στην πρώτη θέση τους Γερμανούς, με 35 λεπτά. Στην τελευταία θέση των ευρωπαϊκών χωρίων βρίσκεται η Ρουμανία, με 17 λεπτά.
Σε όλες τις χώρες, ο βαθμός συμμετοχής στις συγκεκριμένες διαδικασίες είναι υψηλότερος για τις γυναίκες. σε σύγκριση με τους άνδρες.
Όσον αφορά στην Ελλάδα, η χώρα μας βρίσκεται προς το τέλος της λίστας, με τον μέσο Έλληνα να αφιερώνει 18 λεπτά ημερησίως σε ψώνια.
Σχόλια