The Provoker
«Δεν θέλω να ηγούμαι ομάδας. Πειράζει»;
Διαβάστε τον παρακάτω διάλογο μεταξύ της Μαρίζας και του Δημήτρη. Η πρώτη είναι διευθύντρια τμήματος και ο Δημήτρης είναι ένα από τα στελέχη της.
Διαβάστε τον παρακάτω διάλογο μεταξύ της Μαρίζας και του Δημήτρη. Η πρώτη είναι διευθύντρια τμήματος και ο Δημήτρης είναι ένα από τα στελέχη της.
Καθώς οι εξελίξεις καλπάζουν, φέρνουν αντιμέτωπες τις επιχειρήσεις με μια πρωτοφανή πραγματικότητα. Οι νέες απαιτήσεις από τους επενδυτές και τους καταναλωτές σε συνδυασμό με τις συνεχείς αλλαγές στο νομοθετικό πλαίσιο, τη διαρκώς αυξανόμενη πορεία των τιμών άνθρακα και ενέργειας και τις φυσικές επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής στη λειτουργία τους, συντελούν στην σύνθεση πολύπλευρων προκλήσεων για τις επιχειρήσεις.
Έχετε κουραστεί να είστε συνεχώς υπερφορτωμένοι με παραπάνω δουλειά από τον συνάδελφο που φαίνεται να μην υπολογίζει τον δικό σας φόρτο εργασίας;
Σκεφτείτε μια πόλη να διερευνά για έξι μέρες την σχέση μεταξύ του design και της γαστρονομίας, στους δρόμους, τις πλατείες, τα στενάκια, τις αποβάθρες των λιμανιών, τα κτίρια, τα εστιατόρια, τα καφέ, τα ζαχαροπλαστεία, τις κάβες, τα οινοποιεία και τις καντίνες. Και τώρα, σκεφτείτε την Θεσσαλονίκη.
Γυρνάμε το χρόνο πίσω, στο 1869, σε μια εποχή που οι ιδέες μετατρέπονταν σε εφευρέσεις που άλλαζαν τον κόσμο. Η δημιουργία της ζελατίνης από τον J. Hyatt εκείνη τη χρονιά άνοιγε δειλά-δειλά την πόρτα στην ανακάλυψη του πλαστικού. Η δημιουργία του φαινολικού θερμοσκληρυντικού το 1907, του γνωστού μας βακελίτη, ως υλικού με εξαιρετική ηλεκτρική μόνωση και θερμική αντοχή, θα άλλαζε ουσιαστικά την ιστορία της σύγχρονης βιομηχανίας.
Αποκαλυπτήρια για το ανακαινισμένο κέντρο διανομής της METRO AEBE στη Θεσσαλονίκη. Τα οφέλη για τον Όμιλο και τις καθημερινές λειτουργίες. Το epixeiro.gr βρέθηκε στα εγκαίνια και στο εσωτερικό των αναβαθμισμένων εγκαταστάσεων.
Στο πρώτο μέρος είδαμε ότι στις B2C πωλήσεις κυριαρχεί το marketing. Μιλάμε συνήθως με τον decision maker που είναι έτοιμος να αγοράσει και η διάρκεια της πώλησης είναι πολύ σύντομη. Η εστίαση του αγοραστή είναι στο προϊόν και την τιμή και από τον πωλητή επιδιώκει ανταπόκριση και εξυπηρέτηση στη συναλλαγή. Ο επιτυχημένος B2C πωλητής ξεχωρίζει με τα χαρακτηριστικά της προσωπικότητάς του και φυσικά με τις δεξιότητες που διαθέτει στο κλείσιμο της πώλησης.
Το ecommerce είναι αναμφισβήτητα ένας από τους κλάδους που έχουν γνωρίσει ραγδαία ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια σε κάθε επίπεδο. Πλέον, μπορούμε να αποκτήσουμε οτιδήποτε από οπουδήποτε, χωρίς να αποχωριζόμαστε την άνεση του σπιτιού μας.
Εδώ και αρκετό καιρό κυκλοφορούν στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης Tik Tok διάφορα βίντεο με σκύλους να χρησιμοποιούν κουμπιά με ήχους λέξεις για να απαντήσουν στις ερωτήσεις που τους κάνουν οι ιδιοκτήτες (γονείς) τους.
Η στάση της ηγεσίας και της εξειδίκευσης στις επιχειρήσεις για τα ζητήματα βιωσιμότητας, αναμφίβολα πρέπει να βλέπει μακριά σε έναν ορίζοντα. Χρειάζεται ένας προορισμός που να πείθει και να εμπνέει την εταιρική κοινωνία.
Χρόνια πριν ξεκινήσει η πρόσφατη πανδημία, ο κόσμος βίωνε ήδη μια επιδημία επαγγελματικής εξουθένωσης (Burnout), η οποία κρυβόταν καλά πίσω από την εργασιομανία και την συνεχή επίτευξη εργασιακών στόχων. Σιγά-σιγά άρχισε όμως να αποκαλύπτεται μέσα από τις καινούριες εργασιακές συνθήκες που δημιουργήθηκαν.
Στον επιχειρηματικό στίβο οι εταιρείες που δεν αναπτύσσονται πεθαίνουν. Τεχνολογικές εξελίξεις, αλλαγές στη νομοθεσία, απρόσμενα γεγονότα στο εξωτερικό περιβάλλον θα αναγκάσουν κάποια στιγμή ένα μέρος των πελατών μας «να πέσουν έξω» ή να αλλάξουν τη συνεργασία μας.
Η ραγδαία άνοδος της τεχνολογίας έχει φέρει -ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια- πολλές και καινοτόμες λύσεις για κάθε πτυχή της ζωής μας, πόσο μάλλον όταν αναφερόμαστε σε αγορές, λιανεμπόριο και κατανάλωση. Και αν πολλοί εστιάζουν μόνο σε εργαλεία που αφορούν τον καθημερινό καταναλωτή, τι γίνεται με ανάγκες που αφορούν τους επαγγελματίες και την αγορά χονδρικής;
Καθώς το καλοκαίρι πλησιάζει, αντιλαμβανόμαστε όλο και περισσότερο ότι, φέτος, ο Αύγουστος στα Κυκλαδονήσια θα αποτελέσει για πολλούς μια όμορφη, μακρινή ανάμνηση που θα αναπολούν…
Αποτελεί ένα από τα δημοφιλέστερα θέματα συζήτησης στον δημόσιο λόγο και την διεθνή ειδησεογραφία και σίγουρα ένα από τα θέματα που προκαλούν θαυμασμό… αλλά και προβληματισμό. Ο λόγος για την Τεχνητή Νοημοσύνη για την οποία γίνεται πλέον τόσος πολύς λόγος.