NEWSFLASH...

Top 15

2

Unlocking Digital

Επιτέλους να τελειώσει ο μύθος της χαμηλής τιμής

Λόγω της ιδιότητάς μου, έχω έρθει πολύ συχνά αντιμέτωπη με το γεγονός να χρειάζεται να εξηγώ γιατί το «μα για να πετύχει το ηλεκτρονικό μου κατάστημα πρέπει να έχει χαμηλές τιμές κι εγώ δεν έχω περιθώρια κέρδους» είναι ένας μύθος που δεν ισχύει στην πραγματικότητα. Σήμερα ήρθε η στιγμή να το αιτιολογήσω και δημοσίως.

3

Διεθνή

Ο εκατονταετής πόλεμος για την ονομασία μιας μπύρας

Κάποιες δικαστικές διαμάχες γύρω από εμπορικές ονομασίες μπορεί να κρατήσουν χρόνια. Άλλες, μπορεί να φτάσουν ακόμη και μερικές δεκαετίες. Υπάρχουν όμως και εκείνες που εξελίσσονται συνεχώς, ανοίγοντας ολοένα και περισσότερα μέτωπα. Όπως εκείνη που έχει ξεπεράσει τον ένα αιώνα ύπαρξης και συνεχίζεται, ακόμη και στις μέρες μας. Για αυτήν την υπόθεση, θα χρειαστεί να ανοίξουμε δύο μπύρες: μια Bud και μια Budweiser.

4

Unlocking Digital

Πώς ο COVID-19 έφερε την ανάγκη για ψηφιακό μετασχηματισμό στην πρώτη γραμμή

​Η πρόσφατη πανδημία ήταν μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που έχει κληθεί να αντιμετωπίσει ποτέ το παγκόσμιο επιχειρείν. Ωστόσο, εκείνοι που επένδυσαν και συνεχίζουν να επενδύουν στην ανάπτυξη των ψηφιακών τους δυνατοτήτων τους, κατάφεραν όχι μόνο να διατηρήσουν και να αυξήσουν τις πωλήσεις τους, αλλά και να αποκτήσουν ακόμα πιο πιστό πελατολόγιο, σε μία εποχή που το εμπόριο και η επιχειρηματικότητα στο σύνολο τους θα είχαν κανονικά πληγεί ανεπανόρθωτα.

5

Marketing

«Με λένε Γιώργο και ποτέ δεν αγοράζω»: Η σημασία της προσωποποίησης στο marketing

​Πριν σχεδόν 50 χρόνια ο Μανώλης Μητσιάς μας γνώρισε τον “Γιώργο που ποτέ δεν τραγουδάει”. Σήμερα, όμως, θα σας γνωρίσω έναν άλλο Γιώργο: αυτόν που ποτέ δεν αγοράζει. Αυτός ο Γιώργος, που μπορεί να λέγεται και Γιάννης, Μιχάλης, Θέμης, Γεωργία, Αλεξάνδρα, Ουρανία, είναι ο “αφανής πελάτης” που χάνετε επειδή δεν προσωποποιείτε αρκετά την προσέγγισή σας. Ας τον γνωρίσουμε καλύτερα!

8

Εκ του Ασφαλούς

Ποιες οι ευθύνες των μηχανικών απέναντι σε πελάτες και τρίτους

Έχουν οι αρχιτέκτονες και οι μηχανικοί ευθύνες των επαγγελματικών τους δραστηριοτήτων που προκύπτουν από τη φάση εκπόνησης μίας μελέτης, την επίβλεψη του έργου, την μελλοντική του λειτουργία και τη χρήση του έργου; Τι γίνεται, αν ένα μέρος του κτιρίου εμφανίσει ζημιές, πάρει φωτιά από λάθη κατά τον σχεδιασμό, μία οικοδομική άδεια δεν είναι σωστή; Τι γίνεται, αν οι βλάβες ενός κτιρίου προκαλέσουν ζημιές σε τρίτους;

9

Food for Thought

Χωρίς Plan B

Το Plan B είναι ο φερετζές του μέτριου. Του περίπου. Του «θέλω και δεν θέλω». Του ντεκαφεϊνέ που ποζάρει για πολλά βαρύς. Του θαλαμοφύλακα που παριστάνει τον κομάντο. Του «περιμένω το κατάλληλο timing». Εκείνου που περισσότερο από την κατάκτηση επιθυμεί την ασφάλεια. Που υπεραναλύει τα πάντα για να εντυπωσιάζει τους απροσπάθητους με την λογική του ικανότητα. Που μέσα του θέλει να αποτύχει το βασικό σχέδιο για να πει στον εαυτό του «το ξερα» και στους άλλους «σας τα λεγα».

10

Επιχειρήσεις & Know-how

Τα φυσικά καλλυντικά που «γεννήθηκαν» στους βιολογικούς ελαιώνες της Λακωνίας

Ο Νίκος Σακελλαρόπουλος, Χημικός Μηχανικός, M.Sc., υπεύθυνος παραγωγής της Esthique Natural Cosmetics, μιλάει στο epixeiro.gr για τον τομέα των καλλυντικών στην Ελλάδα, τον ανταγωνισμό και τις καινοτομίες που χρησιμοποιεί η συγκεκριμένη εταιρεία στην παραγωγή και την σύσταση των προϊόντων της.

12

Επιχειρήσεις & Know-how

Δύο χρόνια Equifund: Επενδύοντας στην επιχειρηματική «εκκίνηση» και «ανάπτυξη»

Συνεχίζοντας και ολοκληρώνοντας το αφιέρωμα μας στο Ταμείο Επιχειρηματικών Συμμετοχών (Equifund), εστιάζουμε στο Παράθυρο Επιχειρηματικής Εκκίνησης (Early Stage window) - στο οποίο συμμετέχουν δύο ταμεία - και στο Παράθυρο Επιχειρηματικής Ανάπτυξης (Growth window) - στο οποίο εντοπίζονται τρία ταμεία.

13

Διεθνή

Διχασμένοι οι Έλληνες απέναντι στο δίπολο υγείας έναντι οικονομίας

Οι Έλληνες δείχνουν να κινούνται οριακά προς την κατεύθυνση ενδυνάμωσης της οικονομίας, έναντι, ωστόσο, ενός σημαντικού ποσοστού που θεωρεί ότι πρέπει να δοθεί έμφαση στην υγεία. Αυτό προκύπτει από τα αποτελέσματα έρευνας, για τις επιπτώσεις του κορονοϊού και την επόμενη ημέρα στην Ελλάδα, που παρουσιάστηκαν κατά τη διάρκεια διαδικτυακού event, την Τετάρτη 8 Ιουλίου, με αφορμή τη σύμπραξη Focus Bari και YouGov.

14

LoveGreece

Cutcuutur: Ρούχα και αξεσουάρ με μοναδικές ψηφιακές γεωμετρίες

​Ο Φώτης Σμούκλης και ο Θάνος Παπαϊωάννου, απόφοιτοι της Αρχιτεκτονικής, δημιούργησαν τo Cutcuutur, ένα brand που εφαρμόζει την ψηφιακή παραγωγή και τη διαδικασία του laser cutting δημιουργώντας ρούχα και αξεσουάρ με μοναδικές ψηφιακές γεωμετρίες.

Επιχειρώ - epixeiro.gr

Ροή

ειδήσεων

    Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr

Top5

σήμερα

    Επιχειρώ - epixeiro.gr