NEWSFLASH...

Top 15

1

Culture Hub

Δημιουργώντας αστικούς κήπους σε ταράτσες, μπαλκόνια και ακάλυπτους

Πώς θα ήταν αν στην πόλη μας αν οι περισσότερες ταράτσες διέθεταν λεμονιές, καμέλιες, γαρδένιες, γρασίδι, φρούτα και λαχανικά και φυσικά ένα μεγάλο τραπέζι για food to share; Αν οι ακάλυπτοι θύμιζαν τα backyards άλλων ευρωπαϊκών χωρών και τα μπαλκόνια συναγωνίζονταν για τις πιο καλαίσθητες γλάστρες ή τον πιο φουντωμένο βασιλικό;

2

Επιχειρήσεις & Know-how

bid2board: Το marketplace που κάνει «disrupt» στην παγκόσμια ναυτιλία

Είναι γνωστό πως η Ελλάδα ξεχωρίζει, παγκοσμίως, στη ναυτιλία. Κάπως έτσι, δεν θα μπορούσαν να μην βρίσκονται Έλληνες «πίσω» από τη δημιουργία της «μοναδικής», όπως χαρακτηρίζεται, πλατφόρμας που έχει αναπτυχθεί αποκλειστικά για technical service arrangement. Με άλλα λόγια, πρόκειται για ένα marketplace που θέλει να απλοποιήσει, σε μεγάλο βαθμό, τη διαδικασία οργάνωσης των service που χρειάζονται τα πλοία. Ο Ανδρέας-Μίνως Ζομπανάκης, CEO της bid2board, μιλάει σήμερα στο epixeiro.gr, με αφορμή την επικείμενη συμμετοχή της εταιρείας στα Ποσειδώνια 2022.

3

Επιχειρήσεις & Know-how

Μ. Παπαμιχαήλ, Cyclopt: Η ζήτηση για ταλαντούχα άτομα στην πληροφορική είναι πολύ μεγάλη

Ο Μιχάλης Παπαμιχαήλ, CEO της Cyclopt, μιας εταιρείας που ξεκίνησε ως spin-off από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, μιλάει σήμερα, στο epixeiro.gr, για το πεδίο της ποιότητας λογισμικού -στο οποίο δραστηριοποιείται η συγκεκριμένη εταιρεία- καθώς επίσης και για τις δυνατότητες εμπορικής εκμετάλλευσης των ερευνητικών αποτελεσμάτων που προκύπτουν μέσα από τα πανεπιστήμια.

4

Customer Service

«Φώναξε μου το υπεύθυνο σου» - Πώς αντιμετωπίζουμε θυμωμένους πελάτες

Ας ξεκινήσουμε με ένα νόμο του επιχειρείν: όσο υπάρχουν επιχειρήσεις, θα υπάρχουν και δυσαρεστημένοι πελάτες. Ο επιχειρηματίας που προσφέρει το προϊόν ή την υπηρεσία και παίρνει μόνο άριστες κριτικές στο Trustpilot και το Google, έχοντας μηδέν δυσαρεστημένους πελάτες, δεν έχει γεννηθεί ακόμη - και πιθανότατα δεν θα γεννηθεί ποτέ.

5

Culture Hub

Οι αγαπημένες παραλίες των founders ελληνικών resortwear brands

To καλοκαίρι είναι η ειδικότητα τους. Ο ήλιος και η ξεγνοιασιά του καλοκαιριού φωτίζουν την έμπνευση τους. Ενώ για μια κάποιους ένα ελληνικο νησί αποτελεί το επίκεντρο της δημιουργίας της καλοκαιρινής τους συλλογής τους κάθε χρόνο. Στην ουσία κάνουμε λόγο για τους ιδανικότερους ανθρώπους για να μας αποκαλύψουν τις πιο όμορφες παραλίες της Ελλάδας.

6

Επιχειρήσεις & Know-how

«Κάνε μου καλύτερη τιμή»: Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε

​Σε οποιαδήποτε επιχειρηματική συναλλαγή, ο οικονομικός παράγοντας παίζει σημαντικό ρόλο και πολλές φορές τον πρώτο. Όλοι οι επιχειρηματίες θα προτιμούσαν, αν μπορούσαν, να αγοράζουν τις πρώτες ύλες σε μία φθηνότερη τιμή και να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους σε μία ακριβότερη.

7

Επιχειρήσεις & Know-how

Personal Branding σε δύσκολους καιρούς...

Κυκλοφορεί ως δεδομένο ή ως αστικός μύθος ότι σε κάθε δύσκολη συγκυρία, οι πρώτες δαπάνες που περιορίζονται είναι εκείνες του μάρκετινγκ. Για τις περισσότερες σύγχρονες επιχειρήσεις δεν είναι -πλέον- αλήθεια.

8

Τροχιοδείκτης

Πριμοδοτούνται με κίνητρα οι εξαγορές και συγχωνεύσεις μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων

Nα προωθήσει την δημιουργία μεγάλων (ή μεγαλύτερων από τις υπάρχουσες) επιχειρήσεων είναι ο στόχος του νέου νομοσχεδίου για την παροχή κινήτρων ανάπτυξης επιχειρήσεων μέσω συνεργασιών και μετασχηματισμών.

9

Επιχειρήσεις & Know-how

Μ. Επιτροπάκη, Microbase: Στρατηγική μας το τρίπτυχο «Τεχνολογία - Φωνή - Άνθρωπος»

​Η σωστή και αποτελεσματική επικοινωνία των προϊόντων και των υπηρεσιών μιας εταιρείας πληροφορικής, είναι κάτι που έχει σίγουρα το δικό του ενδιαφέρον - και τις δικές του ιδιαιτερότητες. Με αφορμή το πρόσφατο λανσάρισμα του νέου website της Microbase, η Μαργαρίτα Επιτροπάκη, Corporate Communication & Marketing Manager, μας αποκαλύπτει τη στρατηγική της γύρω από αυτό το θέμα.

10

Culture Hub

Maison d’ Olive: Η πρώτη κάβα με 200 ετικέτες… ελαιόλαδου

Μια κάβα στο κέντρο της Αθήνας, διαφορετική. Μια κάβα που μας μαθαίνει ότι και το ελαιόλαδο έχει τις δικές του ποικιλίες που και ότι οι ίδιες αλλάζουν γευστικά ανάλογα με το terroir. Φρουτώδες, πικρό, πικάντικό, υπάρχει μια ποικιλία γεύσεων αλλά και αρωμάτων που μπορεί κανείς να διακρίνει και να τα συνδυάσει με το φαγητό (οlive pairing).

11

Ηγεσία & Management

Γιατί πιστεύετε ότι το soft skills training είναι «ομαδικό άθλημα»;

Πριν προλάβετε να με πείτε αιθεροβάμονα ή να μου προσάψετε την όποια άλλη κατηγορία, σας παρακαλώ να απαντήσετε στις παρακάτω ερωτήσεις. Όταν δίνετε feedback στους ανθρώπους σας, βρίσκεστε όλοι μαζί; Όταν αποφασίζετε να κάνετε coaching, αυτό γίνεται ταυτόχρονα σε δέκα - δεκαπέντε άτομα; Όταν διεξάγετε συναντήσεις για performance appraisal φροντίζετε να είναι παρόντες και άλλοι για να ακούνε και να συμμετέχουν πριν έλθει η δική τους σειρά;

12

Διεθνή

Διεθνοποίηση ΜμΕ: Πολυάριθμες δράσεις στήριξης, αλλά με ερωτηματικά

​Μια σειρά από ενδιαφέροντα συμπεράσματα περιλαμβάνει η ειδική έκδοση από το Ευρωπαϊκό Ελεγκτικό Συνέδριο (EEΣ), που δόθηκε στη δημοσιότητα πριν από μερικές ημέρες και που αφορά στα μέσα διεθνοποίησης των μικρομεσαίων επιχειρήσεων.

13

Culture Hub

Μια επίσκεψη διαφορετική, στην Πρεσβεία της Πορτογαλίας

Υψηλή αισθητική, ενδιαφέροντα και καλαίσθητα αντικείμενα design, ποιοτικά έπιπλα, ευφάνταστα φωτιστικά, χαλιά που μοιάζουν με έργα τέχνης. Είδη διακόσμησης τραπεζιού, τραπεζομάντηλα και λευκά είδη που προκαλούν την επιθυμία για food sharing αλλά και “μοίρασμα” στιγμών.

14

Personal Coaching

Gaming: Η νέα λεωφόρος της μάθησης

​Κατηφορίζω στην 5η λεωφόρο, μεσημέρι Τρίτης και ο κόσμος γύρω μου κινείται γρήγορα και μιλάει ζωηρά. Ουρές για ντόνατς και καφέ, ζωντανές ομιλίες με λέξεις που ακούγονταν οικείες και ξένες μαζί, είχαν ταχύτητα και παλμό. «Έτσι πρέπει να μαθαίνεται μια γλώσσα», σκέφτηκα. Αυτή η ζωντάνια των ήχων, η διάδραση και οι αυθόρμητες απαντήσεις είναι το ζητούμενο.

15

Εκ του Ασφαλούς

Ασφάλιση Πιστώσεων: Αντίσταση στον κίνδυνο, και ανάπτυξη «εκ του ασφαλούς»

Ο θεσμός της ασφάλισης είναι άρρηκτα συνδεδεμένος με τη στήριξη και την ανάπτυξη της οικονομίας, λειτουργώντας επί της ουσίας, ως κινητήριος μοχλός της Η ελαχιστοποίηση του ρίσκου και η κάλυψή του μέσω ενός αποτελεσματικού ασφαλιστηρίου συμβολαίου, προσφέρει την ασφάλεια στον επιχειρηματία και την επιχείρηση να δραστηριοποιείται απρόσκοπτα, ενώ απελευθερώνει τις δυνατότητες ανάπτυξής της, ακόμη και κάτω από τις πιο απαιτητικές συνθήκες. ​Εν κατακλείδι, όπου υπάρχει αναπτυγμένη κουλτούρα ασφάλισης, υπάρχει αναπτυγμένη οικονομία σύμφωνα με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο και Αντιπρόεδρο της NAK Katsiberis Insurance Brokers, Νίκο Κατσιμπέρη.

Επιχειρώ - epixeiro.gr

Ροή

ειδήσεων

    Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr

Top5

σήμερα

    Επιχειρώ - epixeiro.gr