NEWSFLASH...
Ειδήσεις | Σεμινάρια & Επιμόρφωση Στελεχών
ανάγνωση

Fashion & Luxury Law & Business: Στο επίκεντρο ο χώρος της μόδας και της πολυτέλειας

Fashion & Luxury Law & Business: Στο επίκεντρο ο χώρος της μόδας και της πολυτέλειας

Το «Fashion & Luxury Law & Business» by Tailored ήταν ένα 2ημερο που τα είχε όλα: εκπαίδευση, διάλογο, προβληματισμό και, βέβαια, networking. Στον ίδιο χώρο βρέθηκαν δικηγόροι, σχεδιαστές, digital marketeers, επιχειρηματίες, δημοσιογράφοι και e-shops, για να μιλήσουν για τον κοινό παρονομαστή: την αγάπη για το χώρο της μόδας και της πολυτέλειας.

Το εκπαιδευτικό ταξίδι ξεκίνησε, με συντονιστή τον Δημήτρη Αναστασόπουλο, από την προστασία της πνευματικής και βιομηχανικής ιδιοκτησίας στον χώρο της μόδας και της πολυτέλειας, με την Κατερίνα Μαργέλλου να μας μιλά για την προστασία των Βιομηχανικών Σχεδίων στην Ελλάδα και την Ευρωπαϊκή Ένωση, την Μαρία Σινανίδου για Folklore & πνευματική ιδιοκτησία στο κόσμημα και το ένδυμα και την Μαρία Μακρυδάκη για “Inspired By”.

Περνώντας στη σφαίρα του branding με συντονιστή τον Χρήστο Κοτσακά, senior editor του epixeiro.gr: μάθαμε από την Αλεξάνδρα Βαρλά πώς οι εταιρείες προσπαθούν να κατοχυρώσουν «εξωτικά» σήματα, όπως το Tiffany Blue Box και η «Κόκκινη Σόλα» του Louboutin, η Μαρίνα Βασιλαρά μας εξήγησε πώς η Apivita λάνσαρε την καμπάνια Mediterranean Beauty Food με τον Άκη Πετρετζίκη για να αυξήσει τις πωλήσεις της, η Μαργαρίτα Βαρλά έδειξε πώς χρησιμοποιούνται το 3D και ο αρχιτεκτονικός φωτορεαλισμός στο emotional storytelling, και ο Luca Calvani μίλησε για την εμπειρία του στο χτίσιμο της στρατηγικής branding προϊόντων από κεριά και αρώματα, μέχρι boutique ξενώνες και αποστάγματα τζιν.

Σε ένα πάνελ αφιερωμένο στο επιχειρείν με συντονίστρια την Ελίνα Στεφανοπούλου, η Πέννυ Κοντογεώργου έδωσε πρακτικά legal & business tips για τη χρηματοδότηση των επιχειρήσεων, ο Ευάγγελος Μαργαρίτης ανέπτυξε την προβληματική των δικτύων επιλεκτικής διανομής προϊόντων πολυτελείας και η Κορίνα Βρούσια μίλησε για την ταχύτητα του lifestyle και της μόδας στην εποχή των social media. Η ενότητα (όπως και όλο το σεμινάριο) είχε έντονο κοινωνικό και περιβαλλοντικό αποτύπωμα, με την Φιόρη Ζαφειροπούλου να εξηγεί πώς η προστασία των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και του περιβάλλοντος πρέπει να είναι μέρος των luxury labels.

Η μόδα και η πολυτέλεια έχουν και την digital πλευρά τους: υπό τον συντονισμό της Αλεξάνδρας Τσαβλή, η Sara Balice μίλησε για τη χρήση της τεχνολογίας blockchain ως εργαλείο καταπολέμησης των παραποιημένων προϊόντων στο διαδίκτυο, η Ida Palombella για influencer marketing, η Μίνα Ζούλοβιτς για το πώς μια εταιρεία μπορεί να κάνει digital marketing την εποχή του GDPR και η Κατερίνα Φραϊδάκη και ο Στέλιος Πετρίδης ενημέρωσαν για τις τάσεις στο fashion & luxury ecommerce, αλλά και για το πώς λειτουργεί το σήμα αξιοπιστίας του Greek e-Commerce Association για την αύξηση της καταναλωτικής εμπιστοσύνης στις online αγορές.

Το πλούσιο 2ημερο ολοκληρώθηκε με μια βόλτα στη μόδα και την πολυτέλεια Made in Greece, όπου η Κατερίνα Μαργαριτοπούλου εξήγησε πώς γίνεται ο σχεδιασμός των κοσμημάτων Minas Designs, διαφυλάσσοντας τις αξίες του διεθνούς φήμης σχεδιαστή, ο οποίος έχει αναφέρει χαρακτηριστικά “I offer my thanks to all the artists, who have left a little space for me”. Στη συνέχεια, τη σκυτάλη πήραν, υπό τον συντονισμό της Κυριακής Κωστολίδου, η Έλις Κις, η οποία μίλησε για τη βιωσιμότητα στο χώρο της μόδας και το κατά πόσον αυτό είναι μια τάση, ή ένας νέος τρόπος ζωής, ο Γιώργος Ελευθεριάδης ο οποίος έκανε μια αναδρομή στην εντυπωσιακή 30ετή πορεία του στη μόδα και η Σάντυ Τσαντάκη η οποία μας έκανε να αναρωτηθούμε “do we speak luxury?” και τι είναι τελικά πολυτέλεια σήμερα.

Οι 4 εισηγητές του πάνελ έκλεισαν το σεμινάριο με μια απολαυστική συζήτηση γύρω από την πορεία της μόδας και της πολυτέλειας στην Ελλάδα, τα προβλήματα και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζονται, σκέψεις για τη βιωσιμότητα και κατά πόσον αυτή είναι πραγματικά εφικτή, αλλά και την ανάγκη της ουσιαστικής ενίσχυσης και ώθησης του εκπαιδευτικού συστήματος, για την ανάδειξη σχεδιαστών με όραμα και χαρακτήρα, που όχι απλώς εκτελούν, αλλά «δημιουργούν».

tailored001.jpg?mtime=20191206215905#asset:155761

tailored002.jpg?mtime=20191206215906#asset:155762

tailored003.jpg?mtime=20191206215908#asset:155763

tailored004.jpg?mtime=20191206215909#asset:155764

tailored005.jpg?mtime=20191206215910#asset:155765


... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr