NEWSFLASH...
Επιχειρήσεις & Know-how
ανάγνωση

Καινοτομία και εξαγωγές οι βασικοί πυλώνες ανάπτυξης της κουφετοποιίας Χατζηγιαννάκη

Καινοτομία και εξαγωγές οι βασικοί πυλώνες ανάπτυξης της κουφετοποιίας Χατζηγιαννάκη

Η κουφετοποιία Χατζηγιαννάκη Α.Ε. μετρά ήδη 66 χρόνια επιτυχημένης πορείας από την ημέρα, που ιδρύθηκε από τον Νικόλαο Χατζηγιαννάκη, στον Πειραιά.

Το 1980 η επιχείρηση πέρασε στα τρία του παιδιά, τα οποία με αργά και σταθερά βήματα κατάφεραν να αυξήσουν αισθητά τον όγκο της παραγωγής με καινοτόμες ιδέες καθιστώντας το όνομα Χατζηγιαννάκη συνώνυμο του γάμου και της βάπτισης. Το 2009 η επιχείρηση άρχισε να στρέφει το βλέμμα προς το εξωτερικό από μηδενική βάση και σήμερα ο τζίρος των εξαγωγών ξεπερνά το 25% επί του συνολικού τζίρου της εταιρίας.

Σήμερα η εταιρεία Χατζηγιαννάκη απασχολεί 75 άτομα, παράγει συνολικά 850 διαφορετικούς κωδικούς και δραστηριοποιείται σε τρεις συγκεκριμένους τομείς. «Το ένα κανάλι αγοράς είναι ο γάμος και η βάπτιση. Ο δεύτερος τομέας είναι τα σοκολατοειδή και ζαχαρώδη προϊόντα και τέλος τα διακοσμητικά που αφορούν κυρίως toppings για τον στολισμό π.χ. σε cup cakes, τούρτες κλπ» μας είπε ο επιθεωρητής πωλήσεων, κ. Νικόλαος Χατζηγιαννάκης.

Τα προϊόντα της κουφετοποιίας προμηθεύονται μαγαζιά με είδη βάπτισης και γάμου, κάβες, ζαχαροπλαστεία, ενώ πριν από ένα χρόνο έκαναν την εμφάνισή τους με ανοδική πορεία μέχρι σήμερα και σε μεγάλη αλυσίδα εμπορίας ποτών και τροφίμων σε όλη την Ελλάδα. Δυναμική είναι πλέον και η παρουσία των προϊόντων της εταιρείας στο εξωτερικό με κυρίαρχη την αγορά των Η.Π.Α., ενώ μπορεί κανείς να τα βρει και στην Αυστραλία, τη Γερμανία, την Κύπρο τη Μεγάλη Βρετανία, την Πολωνία, την Τουρκία κ.α. Όπως μας επεσήμανε ο Νικόλας “Επενδύουμε πάρα πολύ στις εξαγωγές μας. Να σκεφτείτε ότι μέχρι πρότινος λαμβάναμε μέρος σε μία έκθεση το χρόνο και φέτος έχουμε προγραμματίσει να συμμετάσχουμε σε τρεις, με δικά μας έξοδα πάντα. Άλλωστε η καινοτομία και οι εξαγωγές αποτελούν τους δύο βασικούς πυλώνες για τη συνεχή μας ανάπτυξη."

Δεν είναι άλλωστε τυχαίο, που η επιχείρηση Χατζηγιαννάκη έχει βραβευτεί πολλές φορές. Συνολικά έχει διακριθεί με 6 βραβεία σε διαγωνισμούς συσκευασίας, σε εθνικό και κυρίως σε διεθνές επίπεδο συναγωνισμού, καθώς επίσης και 9 διακρίσεις ανώτατης γεύσης και ποιότητας προϊόντων από τον διεθνή οργανισμό ITQI. Επίσης, τα προϊόντα σοκολάτας dragees αμυγδάλου (υγείας και γάλακτος) με stevia διακρίθηκαν ανάμεσα στα πρώτα 3 καινοτόμα προϊόντα του 2013 στη μεγαλύτερη διεθνή έκθεση Ζαχαρωδών ISM της Κολωνία.

Σημαντική επιτυχία, καθώς ήταν η πρώτη μη γερμανόφωνη επιχείρηση που βρέθηκε σε τόσο υψηλή θέση. “Είμαστε περήφανοι για ό,τι έχουμε καταφέρει ως εταιρεία όλα αυτά τα χρόνια, αλλά δεν επαναπαυόμαστε. Αφουγκραζόμαστε την αγορά και προσπαθούμε συνεχώς να προσθέτουμε στον κατάλογό μας νέα προϊόντα σύμφωνα με τις «απαιτήσεις» των πελατών μας. Αυτό άλλωστε αποτελεί και το όραμα της επιχείρησής μας” δήλωσε ο Νικόλας.

Χρόνο με τον χρόνο η καμπύλη ζήτησης της κουφετοποιίας Χατζηγιαννάκης διαγράφει ανοδική πορεία και αυτό οφείλεται κατά βάση στην υψηλή ποιότητα των προϊόντων που παράγει. “Γνώμονα πάντα για εμάς αποτελεί η καλή ποιότητα και η σχέση εμπιστοσύνης με τον καταναλωτή. Δηλαδή θέλουμε οι πελάτες μας να γνωρίζουν ότι αυτό που τους πουλάμε αντικατοπτρίζει απόλυτα τη σωστή σχέση ποιότητας-τιμής που προσφέρουμε. Τα προϊόντα που απευθύνονται σε παιδιά, δεν περιέχουν γενετικώς τροποποιημένα υλικά και τα χρώματα, που χρησιμοποιούμε δεν είναι τεχνητά. Προτεραιότητα για εμάς είναι η επιλογή α’-β’ υλών υψηλής ποιότητας επιλεγμένες πάντα από πιστοποιημένους προμηθευτές” μας δήλωσε η κα Χρυσούλα Χατζηγιαννάκη, διευθύνουσα σύμβουλος της επιχείρησης.

Η πολυετής διαδρομή της εταιρείας Χατζηγιαννάκη δεν ήταν σπαρμένη με ροδοπέταλα, καθώς πέρασε μέσα από πολλούς σκοπέλους, προκειμένου να εδραιωθεί στην αγορά και να επικρατήσει. “Ανέκαθεν είχαμε προβλήματα, όμως ένα από τα μεγαλύτερά μας προβλήματα είναι το ίδιο το ελληνικό κράτος, το οποίο όχι μόνο δε βοηθάει την επιχειρηματικότητα, αντιθέτως πολλές φορές δημιουργεί εμπόδια και καθυστερήσεις".

Οι ελληνικές επιχειρήσεις χάνουν σταδιακά το ανταγωνιστικό τους πλεονέκτημα διότι δεν υπάρχει ένα κράτος σύμμαχος. Αντί αυτού καλούμαστε συνεχώς να χρονοτριβούμε σε γραφειοκρατικές διαδικασίες και να δαπανούμε σημαντικούς πόρους σε υπέρογκους φόρους” δήλωσε η κ. Χατζηγιαννάκη.

Η οικονομική ύφεση δημιούργησε επιπλέον δυσκολίες στην εταιρία εφόσον η φήμη ολόκληρης της χώρας είχε αλλοιωθεί και επιβάρυνε την εξαγωγική δραστηριότητα υγειών εταιριών. Δυστυχώς η αρχή της κρίσης συνέπεσε με τα πρώτα δυναμικά βήματα της εταιρίας να επεκταθεί στη διεθνή αγορά. Στην αρχή αντιμετώπισε δυσκολίες λόγω της κακής φήμης γενικά της Ελλάδας στο εξωτερικό αλλά στην πορεία οι συνεργάτες της αντιλήφθηκαν και εκτίμησαν την επιχειρηματικότητα που προάγει η κουφετοποιία Χατζηγιαννάκη. Κατάφερε να δημιουργήσει με τους πελάτες μια σχέση εμπιστοσύνης και να ξεπερνά πιο εύκολα την αρχική επιφυλακτικότητα που δείχνουν κάποιοι νέοι πελάτες.

Παρόλα τα εμπόδια η κουφετοποιία Χατζηγιαννάκη συνεχίζει να δημιουργεί νέες προοπτικές στο χώρο των κουφέτων και ζαχαρωδών εστιάζοντας στην ποιότητα, στην πρωτοτυπία στην καινοτομία των προϊόντων και συσκευασιών ιδιαίτερα προσεγμένης αισθητικής. Όπως μας διευκρίνισε ο Νικόλας “Αυτό που μας ενδιαφέρει είναι να εξελισσόμαστε συνεχώς και να μην μένουμε στάσιμοι. Τελευταία, φτιάξαμε τα βότσαλα, τα οποία είναι πυρήνας ολόκληρου σιροπιαστού φρούτου με επικάλυψη σοκολάτας και πολύ λεπτής επίστρωσης ζάχαρης. Αυτά δεν υπάρχουν πουθενά αλλού στον κόσμο, με τα συγκεκριμένα ειδικά χαρακτηριστικά των πρώτων υλών μας, και επίσης τους δώσαμε ονόματα ελληνικών νησιών χαρακτηριστικά και ταυτισμένα με την εμφάνιση και τον πυρήνα τους. Φυσικά παράγουμε και σοκολατάκια με stevia, oι οποίες έχουν γίνει ανάρπαστες στην αγορά”.

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr