NEWSFLASH...
Ειδήσεις | Επιχειρηματικά Νέα
ανάγνωση

Coca-Cola, Starbucks και Unilever συμμετέχουν στο διαφημιστικό μποϊκοτάζ του Facebook

Coca-Cola, Starbucks και Unilever συμμετέχουν στο διαφημιστικό μποϊκοτάζ του Facebook

Η Coca-Cola, η Starbucks και η Unilever προστέθηκαν σε μια αυξανόμενη λίστα με μεγάλους διαφημιζόμενους που αποσύρουν τις διαφημίσεις του από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, εν μέσω ανησυχιών για ρητορική μίσους και παραπληροφόρηση.

«Η συνέχιση της διαφήμισης σε αυτές τις πλατφόρμες αυτή τη στιγμή δεν θα προσθέσει αξία στους ανθρώπους και την κοινωνία», λέει η Unilever, η οποία σταματά όλες τις διαφημίσεις σε Twitter, Facebook και Instagram στις ΗΠΑ «τουλάχιστον» έως το 2020. «Θα επανεξετάσουμε την τρέχουσα θέση μας αν είναι απαραίτητο».

Η κίνηση είναι μέρος της καμπάνιας «Stop Hate for Profit», η οποία καλεί σε αυστηρότερα μέτρα σχετικά με το μίσος και το ρατσιστικό περιεχόμενο στις πλατφόρμες.

Η Coca-Cola θέτει σε παύση τη διαφήμιση σε όλες τις πλατφόρμες κοινωνικών μέσων παγκοσμίως, με τον διευθύνοντα σύμβουλο της, James Quincey, να απαιτεί «μεγαλύτερη λογοδοσία και διαφάνεια» από τις εταιρείες κοινωνικών μέσων.

«Δεν υπάρχει χώρος για ρατσισμό στον κόσμο και δεν υπάρχει χώρος για ρατσισμό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης», σημειώνει ο Quincey, προσθέτοντας ότι η Coca-Cola θα επανεκτιμήσει τις διαφημιστικές της πολιτικές για να καθορίσει εάν χρειάζονται αναθεωρήσεις.

Η Starbucks, εν τω μεταξύ, «θα έχει συζητήσεις εσωτερικά και με συνεργάτες μέσων ενημέρωσης και οργανώσεις πολιτικών δικαιωμάτων για να σταματήσει τη διάδοση της ρητορικής μίσους», αλλά θα συνεχίσει να δημοσιεύει στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης χωρίς πληρωμή.

Περισσότεροι από 90 διαφημιστές έχουν πλέον αποσύρει διαφημίσεις από το Facebook, που αποφέρει περίπου το 98% των ετήσιων εσόδων του από 70 δισεκατομμύρια δολάρια από τη διαφήμιση. Ωστόσο, μεγάλο μέρος αυτών προέρχεται από μικρές επιχειρήσεις και όχι από μεγάλες πολυεθνικές, δημιουργώντας ερωτήματα σχετικά με το πόσο θα επηρεάσει η καμπάνια τις δραστηριότητες του Facebook.

«Μερικές φορές το χρόνο, αφήνουμε περιεχόμενο που διαφορετικά θα παραβίαζε τις πολιτικές μας εάν η αξία του δημοσίου συμφέροντος υπερτερεί του κινδύνου βλάβης», δήλωσε ο Zuckerberg. «Συχνά, το να βλέπεις ομιλία από πολιτικούς είναι προς το δημόσιο συμφέρον και με τον ίδιο τρόπο που τα πρακτορεία ειδήσεων θα αναφέρουν αυτό που λέει ένας πολιτικός, πιστεύουμε ότι οι άνθρωποι πρέπει γενικά να μπορούν να το δουν μόνοι τους στις πλατφόρμες μας.

«Σύντομα θα αρχίσουμε να επισημαίνουμε μέρος του περιεχομένου που αφήνουμε επειδή θεωρείται νέο, ώστε οι άνθρωποι να γνωρίζουν πότε συμβαίνει αυτό».

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr