Τα KFC σταματούν να... γλύφουν τα δάχτυλα τους λόγο κορονοϊού
25/08/2020 | 12:13
08/08/2025 | 03:35
Η KFC παραδέχτηκε ότι το περίφημο σύνθημα της «Finger Lickin ’Good» δεν είναι κατάλληλο για μια εποχή που οι άνθρωποι καλούνται να χρησιμοποιούν μάσκες και συμβουλεύονται να πλέουν τακτικά τα χέρια τους, καθώς ξεκινά μια νέα διαφημιστική καμπάνια με αλλαγή εστίασης.
Η αλυσίδα αναγνώρισε ότι θα πρέπει να προχωρήσει με μια διαφορετική στρατηγική, τουλάχιστον προσωρινά, από ένα σλόγκαν που χρησιμοποίησε για πάνω από έξι δεκαετίες, δίνοντας στη δημοσιότητα νέες εικόνες αφισών και συσκευασιών με τη συγκεκριμένη φράση θολωμένη.
Η νέα στρατηγική έρχεται περίπου πέντε μήνες αφότου απέσυρε διαφημίσεις με τη φράση, εν μέσω καταγγελιών ότι το μοντάζ των ανθρώπων που γλείφουν τα δάχτυλά τους - αλλά και εκείνων των συντρόφων τους - αντιτίθεται με τις επίσημες συμβουλές για να σταματήσει η εξάπλωση του ιού.
Η KFC σημείωσε ότι το σλόγκαν θα επιστρέψει «όταν έρθει η ώρα» και ότι θα αλλάξει τα διαφημιστικά της μηνύματα. «Βρισκόμαστε σε μια μοναδική κατάσταση - έχοντας ένα εμβληματικό σύνθημα που δεν ταιριάζει αρκετά στο τρέχον περιβάλλον», δήλωσε η Catherine Tan-Gillespie, παγκόσμια επικεφαλής μάρκετινγκ. «Ενώ σταματάμε τη χρήση του "It’s Finger Lickin Good", να είστε σίγουροι ότι το φαγητό που λαχταρούν πολλοί άνθρωποι σε όλο τον κόσμο δεν αλλάζει στο παραμικρό».
Σχολιάστε