Τρόφιμα & Ποτά
Ο ΕΟΤ ενισχύει τη διεθνή αναγνωρισιμότητα της Ελλάδας ως γαστρονομικού προορισμού μέσω της συνεργασίας του με τη MICHELIN Guide
Τρόφιμα & Ποτά
Τρόφιμα & Ποτά
Επιχειρηματικά Νέα
Επιχειρηματικά Νέα
Επιχειρηματικά Νέα
Επιχειρηματικά Νέα
Επιχειρηματικά Νέα
Τρόφιμα & Ποτά
Επιχειρηματικά Νέα
Επιχειρηματικά Νέα
Επιχειρηματικά Νέα
Επιχειρηματικά Νέα
Βιομηχανία
Στα αποτελέσματα 9μηνου της ΚΡΙ-ΚΡΙ, μιας εξαιρετικά δυναμικής εταιρείας, που θεωρείται κυρίαρχη στην Ελλάδα στο χώρο γιαουρτιού και παγωτού, φαίνεται ότι η ακρίβεια πλέον έχει καταστεί ένας φαύλος κύκλος που πλήττει τόσο τους καταναλωτές όσο και τις επιχειρήσεις.
21/11/25 _ Επιχειρηματικά Νέα
Η Wolt ενώνει δυνάμεις με το διεθνώς αναγνωρισμένο brand carpo, φέρνοντας την εμπειρία του fine food πιο κοντά από ποτέ. Γνωστό για τους φρέσκους ξηρούς καρπούς, τις χειροποίητες σοκολάτες και τον εκλεκτό αρωματικό καφέ του, το carpo έχει γίνει συνώνυμο της ποιότητας, της αυθεντικότητας και της καθημερινής πολυτέλειας.
10/11/25 _ Τρόφιμα & Ποτά
Με στόχο τη στήριξη των καταναλωτών και την ενίσχυση της προσβασιμότητας σε ποιοτικά προϊόντα, η Lidl Ελλάς προχωρά σε μία σημαντική πρωτοβουλία που καθιστά το φρέσκο κρέας ακόμη πιο προσιτό. Από τη Πέμπτη 6 Νοεμβρίου έως και την Τετάρτη 3 Δεκεμβρίου, η εταιρεία προχωρά στην απορρόφηση του Φόρου Προστιθέμενης Αξίας (ΦΠΑ) και προσφέρει όλα τα φρέσκα χοιρινά και βόεια κρεατικά με έκπτωση -13%, χωρίς καμία απολύτως έκπτωση ως προς την ποιότητα, τη γεύση και τη φρεσκάδα.
06/11/25 _ Επιχειρηματικά Νέα
Το αυξημένο ενεργειακό κόστος αλλά και η άνοδος των τιμών των πρώτων υλών θα παίξουν αδιαμφισβήτητα ρόλο στην άνοδο του κόστους των παραδοσιακών γλυκισμάτων των εορτών. Αυτό δήλωσε στο ΕΡΤnews ο Γιάννης Γλύκος, πρόεδρος Ζαχαροπλαστών Ελλάδος. Σύμφωνα με τον ίδιο, οι προσπάθειες των επαγγελματιών να συγκρατήσουν τις ανατιμήσεις, και ας μην βγαίνουν οικονομικά», κατά πάσα πιθανότητα δεν θα ευωδοθούν.
05/11/25 _ Εμπόριο
Η Tetra Pak παρουσίασε το Tetra Pak® Factory OS™️, τη νέα γενιά λύσεων Αυτοματισμού και Ψηφιοποίησης, στο πλαίσιο της έκθεσης Gulfood Manufacturing στο Ντουμπάι. Πρόκειται για μια σειρά έξυπνων, ανοιχτών και επεκτάσιμων τεχνολογιών, που έχουν σχεδιαστεί για να μεταμορφώσουν την παραγωγή τροφίμων και ποτών και να θέσουν τα θεμέλια για τα εργοστάσια του μέλλοντος.
04/11/25 _ Διεθνή
Ο illy μέσα από την πρωτοβουλία Why We Make It ανοίγει τις πόρτες του κόσμου του και μοιράζεται με το κοινό τις αξίες και τα κίνητρα πίσω από κάθε φλιτζάνι καφέ.
31/10/25 _ Events
Η ΜΕΒΓΑΛ ολοκλήρωσε την τελευταία φάση της επένδυσης «Επέκταση δυναμικότητας τυροκομείου», που υλοποιήθηκε στο πλαίσιο της Δράσης «Οικονομικός μετασχηματισμός αγροτικού τομέα» και του υποέργου «Καινοτομία και πράσινη μετάβαση στη μεταποίηση αγροτικών προϊόντων» του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας – Ελλάδα 2.0.
30/10/25 _ Επιχειρηματικά Νέα
Νέα πρωτιά για την Ελλάδα, αυτή τη φορά στο Λονδίνο, όπου αναδείχθηκε ως ο τουριστικός προορισμός της χρονιάς, στα βραβεία Food and Travel και στην κατηγορία «Προορισμοί μικρών αποστάσεων».
27/10/25 _ Τουρισμός
Με μεγάλη συμμετοχή ολοκληρώθηκε την Κυριακή 19 Οκτωβρίου 2025 το GastrosoΦy Fest powered by Protergia, στην εμβληματική Πέτρινη Αποθήκη του ΟΛΠ, μια διοργάνωση που επιβεβαίωσε πως η γαστρονομία δεν είναι απλώς απόλαυση, αλλά ένας ζωντανός διάλογος ανάμεσα στη γνώση, τη δημιουργία και τη φιλοσοφία της γεύσης.
23/10/25 _ Events
Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης (ΖΜΘ), πιστή στη φιλοσοφία της να προάγει τον αθλητισμό, την ευεξία και έναν υγιεινό τρόπο ζωής, συμμετείχε με ενθουσιασμό στον 13ο Διεθνή Νυχτερινό Ημιμαραθώνιο Θεσσαλονίκης, προσφέροντας στους συμμετέχοντες δρομείς και τους θεατές ενυδάτωση με τα προϊόντα Βεργίνα Alcohol Free και το αυθεντικό ελληνικό τσάι Tuvunu.
22/10/25 _ Events