NEWSFLASH...
Ειδήσεις | Επιχειρηματικά Νέα
ανάγνωση

«Η Huawei εξελίσσεται μέσα από τις προκλήσεις» - Η στρατηγική για την Ελλάδα

«Η Huawei εξελίσσεται μέσα από τις προκλήσεις» - Η στρατηγική για την Ελλάδα

«​Η Huawei «εξελίσσεται μέσα από τις προκλήσεις. Δεν έχει υπάρξει ως τώρα κάποια πρόκληση στην πορεία της από την οποία να μην έχει βγει δυνατότερη και με μεγαλύτερα οφέλη για τον καταναλωτή» σημείωσε σήμερα, κατά τη διάρκεια διαδικτυακής συνέντευξης Τύπου, ο Πέτρος Δρακοπούλος, Marketing Director του Huawei Consumer Business Group για την Ελλάδα.

Η εταιρεία εισέρχεται στην φάση κατά την οποία αναπτύσσει ένα οικοσύστημα προϊόντων και εφαρμογών, που χαρακτηρίζεται ως «all-scenario intelligent ecosystem» και φέρνει στο επίκεντρο τα Huawei Mobile Services (HMS) και το ηλεκτρονικό κατάστημα εφαρμογών AppGallery, ενώ στη συνέχεια στο προσκήνιο θα έρθει και το λειτουργικό σύστημα Harmony OS. Όπως τόνισε ο κ. Δρακοπούλος, η Huawei είναι νούμερο 1 σε παγκόσμιο επίπεδο στα smartphones και στα wrist wearables, νούμερο 2 στα smartwatches, νούμερο 3 στα tablets, ενώ παρουσιάζει αύξηση 120% YoY στα PC και 50% στα headsets.

Όσον αφορά στην Ελλάδα, η Huawei σημειώνει ετήσια αύξηση 211% στα wearables, η οποία στα smartwatches φτάνει στο 263%. Στα tablets κατέχει την πρώτη θέση, υπάρχει «σταθερή ανάπτυξη» στην κατηγορία των smartphones που έρχονται εξοπλισμένα με το HMS, ενώ αναφέρεται πως δεν έχουν προκύψει προβλήματα διαθεσιμότητας των συσκευών της κινεζικής κατασκευάστριας στην ελληνική αγορά. Η εταιρεία τονίζει πως έχει κάνει μια «επιτυχημένη είσοδο» στην αγορά των laptop και έχει εξελιχθεί σε «βασικό παίκτη».

Την ίδια στιγμή, επεκτείνεται και η γκάμα εφαρμογών του AppGallery. Πιο συγκεκριμένα, για το οικοσύστημα HMS, υπάρχουν 1,8 εκατομμύρια developers παγκοσμίως που έχουν ενταχθεί σε αυτό, 96.000 εφαρμογές ενταγμένες στο σύστημα, 490 εκατομμύρια ενεργοί χρήστες και 261 δισεκατομμύρια app downloads. Σύμφωνα με την Huawei, το HMS είναι το τρίτο μεγαλύτερο οικοσύστημα εφαρμογών στον κόσμο. Από το 2019 διπλασιάστηκαν οι developers και οι χρήστες, ενώ δεκαπλασιάστηκαν οι εφαρμογές εκτός Κίνας.

Στην Ελλάδα, υπάρχουν σε μηνιαία βάση πάνω από 300.000 μηνιαίοι ενεργοί χρήστες του οικοσυστήματος, πάνω από 500.000 downloads εφαρμογών τον μήνα και πάνω από 600 εγγεγραμμένοι Έλληνες developers. Η εταιρεία αναφέρει πως συνεχώς εντάσσονται νέες εφαρμογές από τις top στην Ελλάδα, όπως εκείνες από τον ΟΠΑΠ, την ΔΕΗ, την Eurobank, την Χρυσή Ευκαιρία, τη Nova και την Viva. Σημειώνεται πως η Eurobank είναι η πρώτη ελληνική τράπεζα που ολοκληρώνει τη διαδικασία ένταξης στο οικοσύστημα, ενώ θα ακολουθήσουν οι Alpha, Εθνική και Πειραιώς.

Γενικότερα, η Huawei κάνει μια ιεράρχηση, πλησιάζοντας πρώτα τους παρόχους που είναι πιο σημαντικοί για τον καταναλωτή, με τον ρυθμό ένταξης να είναι πιο γρήγορος από ότι ανέμεναν τα στελέχη της και τον κ. Δρακόπουλο να εκφράζει την πεποίθηση πως πολύ σύντομα το application store θα είναι πλήρες. Ειδικά για τις τράπεζες, η ένταξη τους στο οικοσύστημα χαρακτηρίζεται ως κάτι πολύ σημαντικό και για το θέμα της ασφάλειας που νοιώθουν οι χρήστες. «Είναι φυσικό να αναρωτιέται κάποιος, για ένα καινούργιο περιβάλλον εφαρμογών, εάν είναι ασφαλές ή όχι. Για να ενταχθεί μια τράπεζα σε αυτό, έχει περάσει το σύστημα από αυστηρό έλεγχο, τεστ, και έχει λυθεί κάθε ανασφάλεια, όσον αφορά στο εάν είναι ασφαλές ή όχι».

Η εταιρεία θα «τρέξει» τον Οκτώβριο και το Huawei Month. Η καμπάνια περιλαμβάνει την παρουσίαση των Watch GT 2 Pro, Watch GT 2, Watch Fit, P Smart 2021 και FreeBuds Pro, ενώ θα λανσάρει τα συγκεκριμένα προϊόντα μαζί με σημαντικές προσφορές και δώρα. Επιπρόσθετα, λίγο αργότερα θα συνεχίσει με το λανσάρισμα νέων laptop και tablet, με τα MateBook X, MateBook 14 και Matepad T. Η Huawei θα προσφέρει και ένα πακέτο προνομίων για τους χρήστες συγκεκριμένων apps του AppGallery, με όφελος έως που θα φτάνει ακόμη και τα 780 ευρώ. Η Eurobank, για παράδειγμα, θα προσφέρει έως και 500 ευρώ επιστροφή.

Τέλος, η στρατηγική της εταιρείας στην Ευρώπη περιλαμβάνει και το άνοιγμα φυσικών καταστημάτων, με τον κ. Δρακόπουλο να μην επιβεβαιώνει πως υπάρχει τέτοιο κατάστημα στα σκαριά και για την ελληνική αγορά, σημειώνοντας πως «δεν θα είναι και έκπληξη αν βλέπαμε ένα κατάστημα Huawei στην Ελλάδα, όπου ο κόσμος θα μπορεί να έχει την εμπειρία που πρέπει να έχει από τα προϊόντα της».

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr