NEWSFLASH...
Marketing & Sales
ανάγνωση

Πως, απλοί κανόνες του Neuromarketing, βελτιώνουν την απόδοση της σελίδας μας

Πως, απλοί κανόνες του Neuromarketing, βελτιώνουν την απόδοση της σελίδας μας

Ακόμη κι αν έχουμε καταφέρει να προσελκύσουμε μεγάλο όγκο επισκεπτών στη σελίδα μας, υπάρχει περίπτωση να αντιμετωπίζουμε την πρόκληση του υψηλού ποσοστού εγκατάλειψης από τους περισσότερους επισκέπτες.

Το ποσοστό εγκατάλειψης είναι ο αριθμός των επισκεπτών ο οποίος επισκέπτεται βέβαια το site μας αλλά στη συνέχεια το εγκαταλείπει, δίχως να περιηγηθεί σε περισσότερες σελίδες και να ενημερωθεί περισσότερο για εμάς.

Ο στόχος μας όμως δεν πρέπει να είναι απλά να προσελκύσουμε έναν χρήστη του διαδικτύου, αλλά και να του δώσουμε το κίνητρο να μείνει και να δει όσο το δυνατόν περισσότερα, από αυτά φυσικά που θα του κινήσουν το ενδιαφέρον.

Μέσα από την αύξηση του χρόνου περιήγησης ενός επισκέπτη επιτυγχάνουμε:

  • Την καλύτερη αποτύπωση του ονόματός μας στο μυαλό του.
  • Την καλύτερη και πληρέστερη ενημέρωσή του για εμάς και για αυτό που προσφέρουμε.
  • Καλύτερη ποιότητα της σελίδας μας, σύμφωνα με τα δεδομένα των μηχανών αναζήτησης.
  • Υψηλότερο ποσοστό της πιθανότητας να αποκτήσουμε συχνούς και πιστούς επισκέπτες.

Έχει αποδειχθεί ότι, όσο καλύτερη εμπειρία λαμβάνει ένας επισκέπτης κατά την είσοδό του σε μία σελίδα, τόσο πιο πιθανό να αφιερώσει σε αυτή τη σελίδα τον χρόνο του και την προσοχή του.

Δεν είναι άλλωστε περίεργο το γεγονός ότι τον τελευταίο καιρό οι σελίδες που βλέπουν τη μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα στη δημιουργία πιστών επισκεπτών είναι και αυτές οι οποίες σχεδιάζουν ολόκληρη τη σελίδα τους λαμβάνοντας υπόψη και το User Experience του μέσου, επιθυμητού, επισκέπτη τους.

Το User Experience λαμβάνει σοβαρά υπόψη της κατευθυντήριες του neuromarketing, δεδομένου ότι η εμπειρία ενός ανθρώπου είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με το πώς θα αισθανθεί ο άνθρωπος αυτός μέσα από μία συγκεκριμένη κατάσταση.

Αυτό που θέλουμε να επιτύχουμε λοιπόν, είναι οι επισκέπτες της σελίδας μας να νιώσουν τα κατάλληλα συναισθήματα και να βιώσουν την εμπειρία που θα τους κάνει να αποτυπωθεί η σελίδα μας στη μνήμη τους και την επόμενη φορά που θα αναζητήσουν κάτι σχετικό με εμάς, ίσως να παρακάμψουν το στάδιο της αναζήτησης και να πληκτρολογήσουν απευθείας το url του δικού μας site, ώστε να βρουν αυτό που χρειάζονται.

Σύμφωνα λοιπόν με τη λογική του Neuromarketing και το βιβλίο του Dr. Weinschenk «Neuro Web Design: What Makes Them Click?», όταν ένας χρήστης του διαδικτύου επισκέπτεται μία σελίδα, διαμορφώνει τη συμπεριφορά του σύμφωνα με το συναίσθημα, τη λογική και το ένστικτο.

Βασιζόμενοι λοιπόν σε αυτά τα στοιχεία, μπορούμε να αυξήσουμε σε πολύ μεγάλο βαθμό την αλληλεπίδραση και την προσοχή του επισκέπτη μας στον χρόνο που αφιερώνει στη σελίδα μας.

Συναίσθημα: Ο σχεδιασμός της σελίδας πρέπει να τονίζει αυτό που θέλουμε να πούμε πρώτα στον επισκέπτη της. Τι είναι αυτό που δεν πρέπει να παραλείψουμε να του πούμε για εμάς, πριν φύγει από τη σελίδα μας; Ποιο είναι το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό μας, ίσως το Ανταγωνιστικό μας Πλεονέκτημα.
Τοποθετήστε αυτό το στοιχείο οπωσδήποτε στην κεντρική σας σελίδα και φροντίστε να το κάνετε αισθητό και σε όλες τις εσωτερικές σας σελίδες. Αν καταφέρετε μάλιστα να το επιτύχετε δημιουργώντας και μία «κατά πρόσωπο συζήτηση» με τον επισκέπτη (να μην αισθάνεται δηλαδή ότι απευθύνεται σε μία άψυχη σελίδα αλλά στο προσωπικό της επιχείρησης), το μόνο σίγουρο είναι ότι θα του μείνετε αξέχαστοι!

Λογική: Φροντίστε να δημιουργήσετε ένα λογικό και ξεκάθαρο μονοπάτι, μέσα από το οποίο θα καθοδηγείτε τον επισκέπτη σας στις πληροφορίες που θέλει να πάρει από τη σελίδα σας. Λύστε κάθε του απορία, πριν καν αυτή δημιουργηθεί στο μυαλό του. Με τον τρόπο αυτό, όχι απλά τον διευκολύνετε αφάνταστα, του δημιουργείτε όμως και το αίσθημα της τυφλής εμπιστοσύνης προς τη σελίδα σας και κατ' επέκταση και προς την επιχείρησή σας.

Ένστικτο: Πόσες φορές μεταβήκατε ενστικτωδώς σε μία πράξη, ή μία κίνηση χωρίς καν να μπορείτε να ανακαλέσετε τι σκεφτόσαστε εκείνη τη στιγμή; Η ενστικτώδης φύση του ανθρώπου είναι αυτή που προσπαθεί να τον προστατέψει και να του παράσχει το καλύτερο δυνατό για τον ίδιο.
Κάνετε αισθητό στον επισκέπτη της σελίδας σας ότι η επόμενη κίνησή του (η οποία προϋποθέτει φυσικά να παραμείνει και στη σελίδα σας και όχι να μεταβεί κάπου αλλού) είναι η μεγαλύτερη ευκαιρία του, κάτι το οποίο δεν πρέπει με τίποτα να χάσει. Είναι το μόνο σίγουρο ότι το ένστικτό του δε θα τον αφήσει να κάνει κάτι διαφορετικό από το να επιλέξει αυτό που του τονίζετε και του προτείνετε να κάνει.

Μοναδική προϋπόθεση στα πιο πάνω είναι ο επισκέπτης της σελίδας σας να ανήκει και στο κοινό το οποίο απευθύνεστε και μπορείτε να προσφέρετε μία πρόσθετη αξία μέσα από το περιεχόμενο της σελίδας σας.

Σαν τελευταία συμβουλή στο σχεδιασμό μίας σελίδας, σας δίνω μία από τις βασικές αρχές του Inbound Marketing, η οποία βρίσκεται σε πλήρη αντιστοιχία με το σωστό User Experience μίας σελίδας:

Δημιουργούμε τις σελίδες μας όχι για μηχανές αλλά για ανθρώπους, γιατί αυτούς θέλουμε να εξυπηρετήσουμε και γιατί είναι η δική τους αγάπη και αποδοχή που θα μας αναδείξει μέσα στον χώρο του διαδικτύου και των μηχανών αναζήτησης.

Έτσι λοιπόν και όταν σχεδιάζουμε τη σελίδα μας δεν πρέπει να το κάνουμε μηχανικά, αλλά έχοντας πάντα τη γνώση του που θέλουμε να απευθυνθούμε μέσα από αυτή.

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr