Marketing & Sales
Η επόμενη εποχή της εξυπηρέτησης: Ψηφιακή ταχύτητα και ανθρώπινη επαφή για ακόμη πιο δυνατές εμπειρίες
Οι Έλληνες καταναλωτές γίνονται πιο ψηφιακοί, πιο απαιτητικοί, αλλά παραμένουν και βαθιά ανθρώπινοι
Κρόκος Βάιος
Marketing & Sales
Οι Έλληνες καταναλωτές γίνονται πιο ψηφιακοί, πιο απαιτητικοί, αλλά παραμένουν και βαθιά ανθρώπινοι
Κρόκος Βάιος
Πωλήσεις
Marketing & Sales
Πωλήσεις
Marketing
Digital Marketing
Marketing & Sales
Πωλήσεις
Digital Marketing
Digital Marketing
Marketing
Digital Marketing
Digital Marketing
Στον σύγχρονο κόσμο του τουρισμού, η ψηφιακή παρουσία δεν αποτελεί πλέον επιλογή: είναι μονόδρομος. Οι ταξιδιώτες αναζητούν, συγκρίνουν και επιλέγουν τις εμπειρίες τους διαδικτυακά, γεγονός που καθιστά απαραίτητη για κάθε τουριστική επιχείρηση μια δυναμική, καλαίσθητη και αποδοτική online εικόνα.
08/10/25 _ Digital Marketing
Ο τίτλος «Ο θάνατος του εμποράκου» δεν είναι τυχαίος. Τον εμπνεύστηκα από το αριστούργημα του Άρθουρ Μίλλερ, όπου ο Willy Loman – στον κινηματογράφο τον υποδύθηκαν ο Dustin Hoffman και ο Fredric March – ζει την πτώση ενός ονείρου. «Δεν είμαι τίποτα, δεν είμαι καν ο εαυτός μου», λέει σε μια από τις πιο δυνατές στιγμές του έργου. Ο γιος του του απαντά: «Είσαι ο καλύτερος πατέρας στον κόσμο». Ένα δράμα για την απαξίωση του «μικρού εμποράκου» σε μια σκληρή εποχή.
08/10/25 _ Digital Marketing
Το 2025 δεν είναι εποχή για μετριότητες. Οι επιχειρήσεις που ξεχωρίζουν είναι όσες πατάνε πάνω στη ζήτηση της αγοράς, αξιοποιούν την τεχνολογία και χτίζουν άμεσο cashflow. Αν ξεκινούσα σήμερα χωρίς μεγάλο κεφάλαιο, αυτές είναι οι 5 κατευθύνσεις που θα μου έδιναν την ταχύτερη άνοδο.
23/09/25 _ Business Know-how
SEO για σελίδες προϊόντων; Γίνεται; Φυσικά.
23/09/25 _ Digital Marketing
Η εποχή που οι επιχειρήσεις βασίζονταν αποκλειστικά στο Google για online ορατότητα τελειώνει. Με την εκρηκτική άνοδο των LLMs (Large Language Models) όπως το ChatGPT, το Perplexity και το Google AI Overview, οι καταναλωτές παίρνουν πλέον απαντήσεις απευθείας από την τεχνητή νοημοσύνη, χωρίς να επισκέπτονται απαραίτητα μια μηχανή αναζήτησης.
17/09/25 _ Καινοτομία & Τεχνολογία
Μπορεί η συναισθηματική χροιά μιας πώλησης/αγοράς να υποκατασταθεί από την ορθολογική προσέγγιση του AI;
12/09/25 _ Πωλήσεις
Σήμερα, καθώς η ψηφιακή παρουσία ενός ατόμου στα social media αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας, η ανάγκη για την ανάπτυξη ενός ισχυρού προσωπικού brand (personal branding) είναι επιτακτική.
04/09/25 _ Personal Coaching
Το Haptic Marketing βασίζεται στη δύναμη της αίσθησης της αφής – έστω και αν αυτή δεν είναι κυριολεκτική. Μελέτες έχουν δείξει ότι ο εγκέφαλος μπορεί να δημιουργήσει «εικονικές» εμπειρίες αφής μέσα από εικόνες, λέξεις ή ακόμα και μεταφορές. Για παράδειγμα, όταν διαβάζουμε μια περιγραφή προϊόντος που μιλά για μια «μεταξένια υφή», ο εγκέφαλος ενεργοποιεί τα ίδια νευρικά μονοπάτια που θα ενεργοποιούσε εάν πραγματικά αγγίζαμε κάτι μεταξένιο.
03/09/25 _ Marketing
Στρατηγική back to school για eshops! Ωραία. Κι αν δεν έχω προϊόντα back to school θα μείνω χωρίς πωλήσεις;
03/09/25 _ Digital Marketing
Το TikTok έχει κατακτήσει τον ψηφιακό κόσμο, με περισσότερους από 1,5 δισ. ενεργούς χρήστες το 2025 και διαφημιστικά έσοδα που αγγίζουν τα 33 δισ. δολάρια. Δεν αποτελεί μόνο κοινωνικό φαινόμενο αλλά και μια βιομηχανία που τροφοδοτεί ολοένα και περισσότερους influencers. Το ερώτημα όμως που απασχολεί πολλούς είναι ένα: πόσα χρήματα κερδίζουν πραγματικά οι δημιουργοί περιεχομένου στην πλατφόρμα;
03/09/25 _ Digital Marketing