NEWSFLASH...
Ειδήσεις | Διεθνή
ανάγνωση

Πρώην επικεφαλής της Facebook: Ακολουθήσαμε τη στρατηγική των καπνοβιομηχανιών

Πρώην επικεφαλής της Facebook: Ακολουθήσαμε τη στρατηγική των καπνοβιομηχανιών

Μιλώντας στο Κογκρέσο σήμερα, ένας πρώην επικεφαλής της Facebook που είχε αναλάβει να κάνει την εταιρεία κερδοφόρα, είπε ότι ο γνωστός διαδικτυακός κολοσσός ακολούθησε το παράδειγμα των μεγάλων καπνοβιομηχανιών, προσπαθώντας να κάνει το πακέτο που παρείχε «πιο εθιστική στην αρχή», υποστηρίζοντας ότι ο πρώην εργοδότης του είναι πολύ επιζήμιος για την κοινωνία.

Ο Tim Kendall, ο οποίος υπηρέτησε ως διευθυντής του τομέα monetization για τη Facebook από το 2006 έως το 2010, μίλησε στο Κογκρέσο στο πλαίσιο μιας ακρόασης υποεπιτροπής που εξετάζει τον τρόπο κατά τον οποίο οι πλατφόρμες κοινωνικών μέσων συμβάλλουν στην ενσωμάτωση του εξτρεμιστικού και ριζοσπαστικοποιημένου περιεχομένου.

«Οι υπηρεσίες κοινωνικών μέσων που εγώ και άλλοι έχουμε δημιουργήσει τα τελευταία 15 χρόνια έχουν χρησιμεύσει για να διαλύσουν τους ανθρώπους με ανησυχητική ταχύτητα και ένταση», δήλωσε ο Kendall στην εναρκτήρια κατάθεση του. «Το λιγότερο, έχουμε διαβρώσει τη συλλογική μας αντίληψη - στη χειρότερη, φοβάμαι ότι ωθούμε τον εαυτό μας στο χείλος ενός εμφυλίου πολέμου».

Ως επικεφαλής για το θέμα της δημιουργίας εσόδων, πρόσθεσε, ότι «προσπαθήσαμε να προσελκύσουμε όσο το δυνατόν περισσότερη προσοχή... Πήραμε μια σελίδα από το playbook των μεγάλων καπνοβιομηχανιών, προσπαθώντας να κάνουμε την προσφορά μας εξαρτησιογόνα από την αρχή».

«Οι εταιρείες καπνού αρχικά απλώς προσπάθησαν να κάνουν τη νικοτίνη πιο δραστική. Αλλά τελικά αυτό δεν ήταν αρκετό για να αναπτυχθούν τόσο γρήγορα όσο ήθελαν. Και έτσι πρόσθεσαν ζάχαρη και μενθόλη στα τσιγάρα, ώστε να μπορείτε να κρατάτε τον καπνό στους πνεύμονές σας για μεγαλύτερα χρονικά διαστήματα. Στη Facebook, προσθέσαμε ενημερώσεις κατάστασης, ετικέτες φωτογραφιών και επισημάνσεις "μου αρέσει", οι οποίες έκαναν την κατάσταση και τη φήμη πρωταρχική και έθεσαν τα θεμέλια για μια εφηβική κρίση ψυχικής υγείας.

Το να επιτρέπεται η παραπληροφόρηση, οι θεωρίες συνωμοσίας και τα ψεύτικα νέα, ήταν σαν τα βρογχοδιασταλτικά των Big Tobacco, τα οποία επέτρεψαν στον καπνό του τσιγάρου να καλύψει περισσότερη επιφάνεια των πνευμόνων. Το εμπρηστικό περιεχόμενο και μόνο δεν ήταν αρκετό. Για να συνεχίσουν να αυξάνουν τη βάσης χρηστών και, ειδικότερα, του χρόνου και της προσοχής που οι θα δώσουν στο Facebook, χρειάζονταν κάτι περισσότερο».

Ο Kendall αργότερα τόνισε ότι το «engagement» ήταν η μέτρηση που οδήγησε σε όλες τις αποφάσεις της Facebook όταν ήταν στην εταιρεία και υποθέτει ότι αυτό ισχύει ακόμη και σήμερα

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr