NEWSFLASH...
Ειδήσεις | Events
ανάγνωση

Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2020: Τι αλλάζει στη διαδικασία υποβολής υποψηφιοτήτων

Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2020: Τι αλλάζει στη διαδικασία υποβολής υποψηφιοτήτων
05_10_2020 | 16:09 05_10_2020 | 16:19
epixeiro icon Ειδήσεις | Events

Τα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών εδώ και 10 χρόνια έχουν αποδείξει έμπρακτα ότι ήρθαν για να μείνουν! Φέτος, το ΕΙΕΠ εναρμονισμένο με τις νέες συνθήκες, λόγω του covid-19, και έχοντας πάντα ως γνώμονα την υψηλή ποιότητα παροχής υπηρεσιών του, αλλάζει τη διαδικασία των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών, κατανοώντας ότι οι εταιρείες φέτος περισσότερο από κάθε άλλη φορά έχουν την ανάγκη να βραβεύσουν τους ανθρώπους της πρώτης γραμμής στην εξυπηρέτηση πελατών τους.

Σημαντικές αλλαγές:

  1. Η διαδικασία βασίζεται σε ένα στάδιο σε αυτό της υποβολής του ερωτηματολογίου στην πλατφόρμα, όπου βάσει της βαθμολογίας των κριτών θα προκύψουν απευθείας οι 3 νικητές ανά κατηγορία.
  2. Όπως προκύπτει από το παραπάνω οι νικητές ανά κατηγορία βράβευσης θα είναι οι 3 εταιρίες με την υψηλότερη βαθμολογία.
  3. Λόγω της εξ’ αποστάσεως εργασίας των Στελεχών η ημερομηνία λήξης υποβολής υποψηφιοτήτων παρατείνεται μέχρι τις 23 Νοεμβρίου 2020.
  4. Οι 3 νικητές θα ανακοινωθούν στην Τελετή Απονομής των Βραβείων στις 11 Δεκεμβρίου 2020.

Οι κατηγορίες Βράβευσης για το 2020 είναι οι εξής:

  1. Καλύτερη Εκπαίδευση για την Εξυπηρέτηση Πελάτη - Best Customer Service Training
  2. H Καινοτομία στην Εμπειρία του Πελάτη - Best Use of Innovation in Customer Service
  3. Ακούγοντας τη φωνή του πελάτη – Voice of the customer
  4. Καλύτερος Συνδυασμών Διαύλων εξυπηρέτησης πελάτη - Best Omni-channel customer experience
  5. Ειδικό Βραβείο: Customer Experience Game-changer of the year (Επαγγελματίας/ Ομάδα)
  6. Ομάδα της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών - Customer experience team of the year
  7. Οργανισμός της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών - Customer experience organisation of the year
  8. Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς – Contact Center of the year
  9. Καλύτερη χρήση Τεχνολογίας στην Εμπειρία του Πελάτη (Best use of Technologies in Customer Service)
  10. Καλύτερη σχέση συνεργασίας με εξωτερικό πάροχο (Best Outsourcing Partneship)
  11. Καλύτερη εξυπηρέτηση σε διαδικτυακό κατάστημα - Best online customer experience (e-shop)

Οι δηλώσεις συμμετοχής γίνονται μόνο ηλεκτρονικά μέσα από την πλατφόρμα csawards.gr, και έως τις 23 Νοεμβρίου 2020 στο www.csawards.gr

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr