NEWSFLASH...
Marketing & Sales
ανάγνωση

Ξενοδοχεία και Social Media: 6 εργαλεία που πρέπει να χρησιμοποιήσετε!

Ξενοδοχεία και Social Media: 6 εργαλεία που πρέπει να χρησιμοποιήσετε!

Έχοντας καταγωγή από τη Ρόδο και περνώντας 18 χρόνια της ζωής μου σε νησί, δε θα μπορούσα να μην έχω ασχοληθεί έστω και λίγο με τον τουρισμό και τα ξενοδοχεία.

Ένα από τα πρώτα πράγματα που αναρωτήθηκα όταν τα social media και το digital marketing μπήκε για τα καλά στη ζωή μου, ήταν πως θα μπορουσαν ή με ποιο τρόπο ήδη οι ξενοδοχειακές μονάδες χρησιμοποιούσαν τα social media για να αυξήσουν τις κρατήσεις τους.

Παρακάτω σας παρουσιάζω 6 βασικά εργαλεία που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αν έχετε κάποια μικρή ή μεγάλη ξενοδοχειακή μονάδα για να αυξήσετε τις κρατήσεις σας και να δημιουργησετε θετικό buzz γύρω από την επιχείρηση σας.

Το βασικό στοιχείο πριν περάσουμε στην ανάλυση είναι η ύπαρξη στρατηγικής.

Ουσιαστικά πρέπει πρώτα να καταλάβετε τι ακριβώς θέλετε να πετύχετε. Αν θέλετε να αυξήσετε το awareness για το ξενοδοχείο, το preference ή να αυξήσετε τον κόσμο που τελικά θα έρθει και θα κλείσει ένα δωμάτιο.

Οποιοδήποτε από τα τρια αποφασίσετε οτι θέλετε να πετύχετε θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα "οικοσύστημα" το οποίο θα έχει ως κύριο στόχο να διοχετεύει κόσμο από διαφορετικές πηγές στο website σας ή στο Facebook page σας όπου θα υπάρχει σύστημα κρατήσεων.

Τώρα λοιπον περνάμε στα 6 βασικά εργαλεία που κάθε ξενοδοχείο θα πρέπει να αξιοποιήσει.

TripAdvisor

Έτσι όπως έχει εξελιχθεί το booking τα τελευταία χρόνια αν δεν είσαι στο Trip advisor ουσιαστικά για πάρα πολλούς τουρίστες απλά δεν υπάρχεις. Δεν αρκεί όμως να είσαι στο Trip advisor, το όλο θέμα είναι να καταφέρεις να έχεις και πολύ καλή βαθμολογία. Αυτό σημαίνει, ευχαριστημενοι πελάτες = καλή βαθμολογίας = περισσότεροι νέοι πελάτες.

Facebook

Μπορεί σχεδόν όλα τα ξενοδοχεία να έχουν τη δική τους σελίδα στο Facebook, ωστόσο αυτό δεν αρκεί. Μια σωστή στρατηγική διαχείρισης της σελίδας, συχνή επικοινωνία με τους fans, οργάνωση ενεργειών αποκλειστικά γι' αυτούς και παροχή κινήτρων και εκπτώσεων για να επισκεφθούν το ξενοδοχείο σας, είναι σίγουρα μια καλή αρχή για να κάνετε την είσοδο σας στα social media και να χρησιμοποιήσετε προς όφελος σας το μεγαλύτερο social network στον πλανήτη.

Μην ξεχνάτε οτι εκτός από το Facebook page και τις ενέργειες, ένας πολύ καλός τρόπος προσέλκυσης κοινού είναι και τα στοχευμένα Facebook ads.

Instagram – Pinterest

Eκτός από το Facebook, μπορείτε να αξιοποιήσετε κι άλλα socialmedia όπως είναι το Instagram και το Pinterest. Σκεφτείτε λοιπόν δημιουργικά! Τραβήξτε τις καλύτερες φωτογραφίες από το ξενοδοχείο σας και ανεβάστε τις στο instagram και το Pinterest. Φροντίστε όλες οι φωτογραφίες να έχουν έναν ωραίο τίτλο καθώς και μια συνοδευτική παράγραφο που να περιγράφει ακριβώς τι απεικονίζεται στη φωτογραφία.

Google ads

Ο τρόπος που ο κόσμος πλεον πάει διακοπές έχει αλλάξει, έχει εξελιχθεί βασικά. Σχεδόν όλοι θα μπούμε στη διαδικασία να googlάρουμε το μέρος που θα πάμε διακοπές καθώς και κάποια ξενοδοχεία που θα μας έρθουν πρώτα στο μυαλό. Δημιουργώντας μια καμπάνια στη Google όπου στοχεύετε συγκεκριμένα keywords (ανάλογα με τον τόπο, τον τύπο του ξενοδοχείο, τον κόσμο που θέλετε να φέρετε στο ξενοδοχείο) έχετε πολύ μεγάλη πιθανότητα να δημιουργήσετε online κρατήσεις και να αυξήσετε τα έσοδα του ξενοδοχείου σας άμεσα.

Για εμένα προσωπικά τα Google ads είναι ο πιο αποτελεσματικός και άμεσος τρόπος να αυξήσετε τις κρατήσεις σας. Αρκέι βέβαια και το προιόν (στη συγκεκριμένη περίπτωση ξενοδοχείο) να είναι προσεγμένο και να παρέχει όλα όσα αναφέρονται στις διαφημίσεις σας.

Website

Ένα από τα πιο βασικά εργαλεία για να πετύχετε αύξηση στις κρατήσεις σας χρησιμοποιώντας το onlinemarketing είναι να έχετε ένα καλοστημένο και πάνω απ' όλα, εύχρηστο website.

Δώστε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες στον χρήστη, χρησιμοποιήστε πολύ καλής ποιότητας φωτογραφίες, που απεικονίζουν το ξενοδοχείο σας και όλα τα facilities, και πάνω απ' όλα δημιουργήστε μια πολύ εύκολη διαδικασία για να γίνεται το booking μέσα από το website σας.

Word Of Mouth

Θυμηθείτε ότι πάνω απ΄όλα είναι οι πελάτες. Όταν λοιπόν «κλείσετε» έναν νέο πελάτη, φροντίστε η διαμονή του να είναι ευχάριστη και ανάλογη των προσδοκιών του. Κάθε θετικό review στο Tripadvisor, σίγουρα, σας φέρνει πιο κοντά στο να κλείσετε νέους πελάτες και βοηθάει στο να αυξηθεί το θετικό word of mouth, γύρω από το ξενοδοχείο σας.

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr