NEWSFLASH...
Marketing & Sales
ανάγνωση

Η λογική του Inbound Marketing

Η λογική του Inbound Marketing

Από το 2006, το Inbound Marketing έχει θέσει, και συνεχίζει να θέτει, γερές βάσεις, για τη δημιουργία τεχνικών marketing που δε θα δημιουργούν πλέον αμυντικούς μηχανισμούς στους καταναλωτές αλλά τους οδηγούν μέσα από κατάλληλους τρόπους στα αγαθά και τις υπηρεσίες που επιθυμούν και στο τέλος θα επιλέξουν.

Τα οφέλη από την εφαρμογή του Inbound Marketing αφορούν τόσο τους καταναλωτές όσο και τις ίδιες τις επιχειρήσεις.

Για τους καταναλωτές το όφελος βρίσκεται καθαρά στην ποιότητα και την ποσότητα των πληροφοριών που λαμβάνουν κατά τη διάρκεια της ημέρας. Τι καλύτερο, δεδομένου ότι ένας καταναλωτής δέχεται χιλιάδες μηνύματα μέσα στην ημέρα, τα μηνύματα αυτά να μην του είναι άχρηστα, αλλά να αφορούν προϊόντα και υπηρεσίες, κατάλληλα να καλύψουν τις ανάγκες του.

Όσον αφορά τις επιχειρήσεις, το κέρδος έχει να κάνει με το γεγονός ότι μπορούν να απευθύνονται πλέον αποκλειστικά και μόνο σε καταναλωτές που θα δείξουν ενδιαφέρον στο αγαθό που προσφέρουν. Στην προκειμένη περίπτωση το κέρδος έχει να κάνει όχι με χρηματικό μόνο, αλλά και το κόστος του χρόνου που απαιτείται στην προσέλκυση των πελατών.

Η λογική στην οποία στηρίζεται το Inbound Marketing είναι η ακόλουθη:
Μία επιχείρηση πρέπει να ξεκινάει πάντα με βασικό στόχο την ικανοποίηση των αναγκών που έχουν οι πελάτες που αποτελούν το κοινό – στόχο της επιχείρησης. Αυτούς δηλαδή στους οποίους η επιχείρηση μπορεί να δώσει κάτι παραπάνω στην καθημερινότητά τους, μέσα από αυτά που προσφέρει.

Στη συνέχεια, η επικοινωνία και η τοποθέτηση της επιχείρησης πρέπει να έχει ως στόχο την προσέγγιση αυτών των πελατών και μόνο. Η δε προσέγγιση αυτή πρέπει να ενημερώνει, να βοηθάει και να δίνει στους καταναλωτές να καταλάβουν από μόνοι τους για ποιους λόγους η συγκεκριμένη επιχείρηση είναι η κατάλληλη για τους ίδιους.

Επομένως, η μέχρι τώρα τεχνική του κυνηγητού και του βομβαρδισμού των καταναλωτών με άσκοπα μηνύματα, στην ελπίδα ότι κάποιο από αυτά θα «πιάσει», τοποθετείται στο αρχείο με τις αποτυχημένες μελέτες περιπτώσεων, δίνοντας τη θέση της στην τεχνική όπου οι καταναλωτές ενημερώνονται και στη συνέχεια επιλέγουν.

12345

Πηγή: www.inboundauthority.com

Το Inbound Marketing χρησιμοποιεί τόσο online εργαλεία, website, κοινωνικά δίκτυα, email marketing, όσο και offline, όπως ομιλίες, σεμινάρια κ.α. Ανεξάρτητα από τα εργαλεία που χρησιμοποιούνται κάθε φορά, ο επαγγελματίας του marketing πρέπει να ικανοποιεί κάποιες βασικές αρχές κατά τις δραστηριότητές του:
Η επιχείρηση πρέπει να γνωρίζει από την αρχή που απευθύνεται. Από την πίττα μίας ολόκληρης αγοράς σε ποιους καταναλωτές έχουμε σαν επιχείρηση να δώσουμε κάτι; Στους καταναλωτές αυτούς, ποιες ανάγκες έρχεται να ικανοποιήσει ακριβώς και με ποιον τρόπο;

Στη συνέχεια πρέπει στους καταναλωτές αυτούς να φροντίζουμε και να προσφέρουμε ανανεωμένο, ποιοτικό και φρέσκο περιεχόμενο, είτε μέσα από τη σελίδα μας, είτε μέσα από ομιλίες, άρθρα και βιβλία. Το περιεχόμενο αυτό πρέπει να προσφέρει μία σημαντική αξία στους καταναλωτές που απευθυνόμαστε, αλλά και να αντικατοπτρίζει και την ποιότητα που θα του προσφέρουμε στη συνέχεια μέσα από τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που προσφέρουμε.

Μέσα από αυτόν τον τρόπο δημιουργούμε μία σχέση εμπιστοσύνης από τους καταναλωτές προς την επιχείρησή μας. Όποιος υποψήφιος πελάτης μας «συναντήσει» συνειδητοποιεί ότι για τη συγκεκριμένη ανάγκη που έχει είμαστε και οι κατάλληλοι για να την καλύψουμε. Επομένως, όταν θα πάρει την απόφαση να προχωρήσει και στην αγορά που θα του λύσει τη συγκεκριμένη ανάγκη, αυξάνουμε κατά πολύ τις πιθανότητες να απευθυνθεί σε εμάς.

Αυτό δε θέλουμε άλλωστε;

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr