NEWSFLASH...
The Unkeeper
ανάγνωση

The Unkeeper: Αυτή η κολόνια που κρατάει χρόνια

The Unkeeper: Αυτή η κολόνια που κρατάει χρόνια

Ο Ζακ Αρμάος είπε αλήθειες για το ποια είναι και πως λειτουργεί η αγορά της επικοινωνίας, στις οποίες και συμφωνούμε αλλά και κάποια ονόματα θα βοηθούσε.

Κάποιες από τις αλήθειες:

  • Με εταιρείες – ζόμπι που απλώς άλλαξαν ΑΦΜ ή/κι ονομασία,
  • Mε εταιρείες που εκπροσωπούν ταυτόχρονα δύο και τρία διεθνή ονόματα εταιρειών χωρίς ενσυναίσθηση,
  • Mε ονόματα εταιρειών που πρακτικά δεν υπάρχουν· αφού δεν διαθέτουν ΑΦΜ και τιμολογούν μέσω της μητέρας-εταιρείας, αλλά οι επικεφαλής τους ονομάζονται διευθύνοντες σύμβουλοι.
  • Mε εταιρείες οι οποίες κάνουν € 54.000.000 τζίρο αλλά παρουσιάζουν μεικτά κέρδη περίπου € 54.000.

Για το τελευταίο bullet να του πούμε ότι λέγεται δημιουργική λογιστική. Καινούργιο φρούτο. Βλέπεις εταιρεία με τζίρο μύρια και έξοδα το ίδιο. Εδώ φωνάζεις ωιμέ.

Να του πούμε του Ζακ ότι όσο στην Ελλάδα όλες οι επικοινωνίες γυρίζουν γύρω από κόμματα (δημόσιοι & ιδιωτικοί πελάτες) η κατάσταση δεν θα αλλάξει. Και ακούς στην Ένωση να μιλάει για αυτορρύθμιση.

Αυτό της Palladian με το ΕΒΕΑ προκαλεί πολύ γέλιο διότι η συνεργασία άτυπη ή όχι κρατά πολλά χρόνια σαν την κολόνια. Αν δεν είναι «βαυκαλισμός» τότε κάποιος πήγε να το σπάσει αυτό το σερί. Και μάλλον η γνωστή επιλογή που κέρδισε ένα διαγωνισμό ή καλύτερα η πλανεύτρα εταιρεία που βρίσκεται από πίσω.

Frank & Fame πάει με όλα ακόμη και με του βούτυρο που λέγεται ΒΙΤΑΜ και έσπασε ένα πάγο της SOLID. Βέβαια η Mulenlowe πρέπει να το φυσάει και να μην κρυώνει το βούτυρο για τους γνωστούς λόγους.

Τώρα το δημιουργικό, σόρυ Frank ήταν ξεπέτα όταν μπορείτε να κάνετε παπάδες. Είναι εμφανές το άγχος διότι το απέναντι βούτυρο της ΜΙΝΕΡΒΑ με το που πέρασε στον Δασκαλόπουλο βγήκε δυναμικά με την DDB. Όχι σπουδαία δουλειά αλλά η είδηση είναι ότι βγήκε από το καβούκι και άφηνε το ΒΙΤΑΜ να παίζει μονότερμα. Σίγουρα ο Fame όταν πάρει το χρόνο του, θα δούμε καλές δουλειές. Άσε που το ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ τους έχει ξεζουμίσει.

ΜΑΚΒΕΛ ζυμαρικά. Στην BBDO το σκεφτήκανε καλά το concept; Αν δε δεις τέλος ότι είναι η συγκεκριμένη εταιρεία νομίζεις ότι είναι η MELISSA προς δεκαετίας.

Η Melissa πήρε Τσιτσιπά και η MISKO το έριξε στα social media και κυρίως προώθηση στα σημεία πώλησης και εκεί θα βγει νικήτρια.

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr