NEWSFLASH...
Marketing & Sales
ανάγνωση

Σημαντικοί Παράγοντες που κάνουν το Inbound Marketing να ξεχωρίζει - Μέρος 2o

Σημαντικοί Παράγοντες που κάνουν το Inbound Marketing να ξεχωρίζει - Μέρος 2o

Όπως ξεκίνησα και με το προηγούμενο άρθρο μου αναφορικά με τους παράγοντες που κάνουν το Inbound Marketing να ξεχωρίζει, υπάρχουν λόγοι να θεωρούμε ότι η συγκεκριμένη λογική προσέγγισης του καταναλωτικού κοινού μίας επιχείρησης ήρθε αρκετά επαναστατικά, αλλάζοντας πολλά από τα δεδομένα στον χώρο του marketing.

Ο παράγοντας για τον οποίο γράφω στο συγκεκριμένο άρθρο, ίσως να είναι και από τους πιο δύσκολους, αν σκεφτεί κανείς ότι απεικονίζει και τον κύριο λόγο για τον οποίο χρειαζόμαστε να έχουμε υπομονή και επιμονή, ειδικά στα αρχικά στάδια της εφαρμογής της μεθόδου Inbound στην επιχείρησή μας.

Όπως χαρακτηρίζει πολύ επιτυχημένα και ο Rand Fishkin (Co-Founder του Moz Software) σε ένα Whiteboard Friday (Το συγκεκριμένο είναι πολύ ενδιαφέρον και μπορείτε να το παρακολουθήσετε από εδώ), κάθε καμπάνια Inbound Marketing εμφανίζει το φαινόμενο του Flywheel Effect (Όπου Flywheel = Τροχός).

Ο όρος αυτός δεν είναι τυχαίος καθότι απεικονίζει την αρχική προσπάθεια που καταβάλλεται από κάθε επιχείρηση στην αρχή της κάθε προσπάθειάς της να κάνει γνωστό στην αγορά κάτι καινούριο. Όπως λοιπόν απαιτείται αρκετή δύναμη και προσπάθεια στην αρχή για να κινήσουμε έναν τροχό, έτσι απαιτείται προσπάθεια στην αρχή κάθε στρατηγικής Inbound που αποφασίζουμε να εφαρμόσουμε στην επιχείρησή μας.

Η αρχική αυτή προσπάθεια, τις περισσότερες φορές μας εμφανίζει και μηδενικά ή και αρνητικά αποτελέσματα. Ψάχνουμε με τις ώρες να δούμε τη σελίδα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης, δημιουργούμε posts στα Κοινωνικά Δίκτυα τα οποία δεν έχουν κανένα αντίκτυπο και, πολύ πιθανόν, κάθε φορά που κοιτάμε τα στατιστικά των επισκέψεων στη σελίδα μας να παθαίνουμε κατάθλιψη.

Το θέμα είναι όμως, θα μείνουμε με την κατάθλιψη, ή θα πεισμώσουμε και θα συνεχίσουμε να προσπαθούμε. Αν αποφασίσουμε να κάνουμε το δεύτερο, σιγά σιγά και με σταθερά αλλά αισιόδοξα βήματα περνάμε στην αντίθετη πλευρά του τροχού.

Σε εκείνη την πλευρά τα πράγματα γίνονται πολύ πιο ελπιδοφόρα (Δε θα πω εύκολα, γιατί την προσπάθεια πρέπει να συνεχίσουμε να την καταβάλουμε). Ο τροχός έχει γυρίσει και αρχίζει να κυλάει με εμάς να στέλνουμε μηνύματα στο κοινό μας και να παίρνουμε πίσω μία άμεση και μεγαλύτερη απήχηση από το κοινό αυτό.

Ξαφνικά, τα στατιστικά της σελίδας μας αρχίζουν να παίρνουν την ανηφόρα, βρίσκουμε διάφορα σημεία της σελίδας μας στις πρώτες θέσεις των μηχανών, ενώ μπορεί να τα δημοσιεύσαμε και μόλις την προηγούμενη ημέρα.

Αναφορικά με τα Κοινωνικά Δίκτυα, ίσως να είναι και το σημείο που αρχίζουμε να καταλαβαίνουμε πιο άμεσα την αποδοχή του κόσμου, μέσα από την αλληλεπίδρασή τους με τις δημοσιεύσεις μας.

Αυτό το οποίο πρέπει να γίνει κατανοητό είναι ότι δεν πρέπει να μας πιάνει βιασύνη. Συνήθως η βιασύνη σε αυτές τις περιπτώσεις οδηγεί σε αποφάσεις που δεν αποδεικνύονται σωστές (ξεγελάμε τον κόσμο για να τον προσελκύσουμε στη σελίδα μας ή αρχίζουμε το περιβόητο spamming με λίστες emails ατόμων που ακούνε πρώτη φορά από εμάς και πολύ πιθανόν να μην τους ενδιαφέρουμε γιατί δεν έχουμε κάτι να προσφέρουμε).

Είναι σημαντικό όμως να μη μένουμε με σταυρωμένα τα χέρια. Μελετήστε τις κινήσεις σας, αναπροσαρμόστε κάτι για το οποίο δεν είστε σίγουροι και δοκιμάστε ό,τι περνάει από το χέρι σας μέχρι να αποκλείσετε έναν δίαυλο επικοινωνίας με το κοινό σας. Αυτό που έχει σημασία είναι να πειραματίζεστε και να μην απογοητεύεστε από τις αρχικές αποτυχίες. Απλά να τις μελετάτε και να βλέπετε τι πρέπει να αλλάξετε για να φθάσετε στους στόχους σας.

Πριν βιαστείτε λοιπόν να τα παρατήσετε, σκεφτείτε απλά πόσο χαοτικός είναι ο χώρος του διαδικτύου και απλά αποδεχτείτε το γεγονός ότι στην αρχή θέλει περισσότερη προσπάθεια για να ξεχωρίσετε. Είναι όμως η προσπάθεια για να σας γνωρίσει το καταναλωτικό σας κοινό. Στη συνέχεια, αν το κοινό αυτό μείνει ευχαριστημένο από εσάς, αποκλείεται να σας ξεχάσει.

Θυμηθείτε, εσείς έχετε ξεχάσει τις επιχειρήσεις που ικανοποίησαν τις ανάγκες σας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο; Εσάς λοιπόν γιατί να σας ξεχάσουν;

Όπως μου αρέσει λοιπόν πάντα να λέω: «Υπομονή & Επιμονή! Και τα αποτελέσματα θα έρθουν...»

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr