NEWSFLASH...
Ειδήσεις | Επιχειρηματικά Νέα
ανάγνωση

Στο «μικροσκόπιο» των ιταλικών Αρχών οι διαφημιστικές υπηρεσίες της Google

Στο «μικροσκόπιο» των ιταλικών Αρχών οι διαφημιστικές υπηρεσίες της Google

​Η ιταλική Αρχή για θέματα ανταγωνισμού ανακοίνωσε πως ξεκινά μια αντιμονοπωλιακή έρευνα σχετικά με τη δραστηριότητα διαφημίσεων προβολής της Google - φέρνοντας τον τεχνολογικό γίγαντα αντιμέτωπο με έναν ακόμη ισχυρισμό για κατάχρηση δεσπόζουσας θέσης.

Σε ένα δελτίο τύπου που ανακοινώνει την απόφαση, η AGCM σημειώνει ότι «αμφισβητεί τη διακριτική χρήση του τεράστιου όγκου δεδομένων που συλλέγονται μέσω των διαφόρων εφαρμογών της [εταιρείας], εμποδίζοντας άλλους να είναι αποτελεσματικά ανταγωνιστικοί, επηρεάζοντας αρνητικά τους καταναλωτές».

Συγκεκριμένα, η AGCM είπε ότι υποψιάζεται την Google για αυτό που αναφέρεται ως «συμπεριφορά που εισάγει διακρίσεις» - αρνούμενη να παρέχει στους ανταγωνιστές κλειδιά αποκρυπτογράφησης αναγνωριστικού Google.

«Ταυτόχρονα, η Google φέρεται να έχει χρησιμοποιήσει στοιχεία παρακολούθησης που επιτρέπουν στις υπηρεσίες της να επιτύχουν μια ικανότητα στόχευσης την οποία ορισμένοι εξίσου αποτελεσματικοί ανταγωνιστές δεν μπορούν να αντιγράψουν».

Η Google, σε ανακοίνωση της, σημειώνει πως «η ψηφιακή διαφήμιση βοηθά τις ιταλικές επιχειρήσεις να βρουν πελάτες και υποστηρίζει τους ιστότοπους και τους δημιουργούς περιεχομένου που γνωρίζουν και αγαπούν οι άνθρωποι. Οι αλλαγές που επισημάνθηκαν στην έρευνα ήταν εν μέρει για την προστασία του απορρήτου των χρηστών και την απόκριση στις απαιτήσεις του GDPR. Θα συνεχίσουμε να συνεργαζόμαστε εποικοδομητικά με τις ιταλικές αρχές σε αυτούς τους σημαντικούς τομείς, ώστε όλοι να μπορούν να αξιοποιήσουν στο έπακρο το web».

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr