NEWSFLASH...
Ειδήσεις | Έρευνες, Εκθέσεις, Μελέτες
ανάγνωση

Glami: Αύξηση 43.3% για τις «αναζητήσεις βάσει εικόνας», σε λιγότερο από ένα χρόνο.

Glami: Αύξηση 43.3% για τις «αναζητήσεις βάσει εικόνας», σε λιγότερο από ένα χρόνο.

Από τον Οκτώβριο του 2019 όταν και λανσαρίστηκε η καινοτόμο ΑΙ (artificial Intelligence) τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης «αναζήτηση βάσει εικόνας» και μετά από σχεδόν ένα χρόνο, χιλιάδες είναι οι αναζητήσεις του Ελληνικού καταναλωτικού κοινού που ενεργά ψάχνει πλέον με βάση τις φωτογραφίες στο GLAMI!

Πιο συγκεκριμένα, συγκρίνοντας το τελευταίο τρίμηνο του 2019 με το τρίτο τρίμηνο του 2020, οι αναζητήσεις βάση εικόνας κατέγραψαν αύξηση της τάξης του 43.3%! Κατά το διάστημα των δοκιμών η ομάδα του GLAMI ανακάλυψε ότι το μεγαλύτερο ποσοστό των Ελλήνων χρηστών χρησιμοποιεί screenshots (στιγμιότυπα τραβηγμένα κυρίως από την οθόνη του κινητού τους) από προϊόντα που φόρεσαν οι αγαπημένες τους influencers ή φωτογραφίες από διαφημίσεις που είδαν στα Social Media. Χαρακτηριστικό είναι ότι στην κορυφή των αναζητήσεων βρέθηκαν τα sneakers και τα φορέματα.

Στην έρευνα για τα ecommerce trend που διενήργησε το GLAMI το 2019, οι Έλληνες σε ποσοστό 63,8%, ανέδειξαν την καινοτόμο αυτή τεχνολογία ως το σημαντικότερο trend όταν αγοράζουν προϊόντα μόδας online.

GLAMI.gr-Visual-search.jpg?mtime=20201030122703#asset:220426


Σχόλια

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr