NEWSFLASH...
Ειδήσεις | Επιχειρηματικά Νέα
ανάγνωση

Ξέσπασε «πόλεμος» μεταξύ Apple και Facebook για τη στοχευμένη διαφήμιση

Ξέσπασε «πόλεμος» μεταξύ Apple και Facebook για τη στοχευμένη διαφήμιση

​Η Apple επιβεβαίωσε την Πέμπτη ότι θα προχωρήσει με τις αλλαγές στο λογισμικό της για smartphones, που περιορίζουν την παρακολούθηση για λόγους στοχευμένης διαφήμισης - μια κίνηση που προκάλεσε καταγγελίες από την Facebook και άλλους.

Ο κατασκευαστής των iPhone είπε ότι προχωρά με τις ενημερώσεις στο λειτουργικό του σύστημα για κινητές συσκευές, ώστε να δώσει στους χρήστες περισσότερες πληροφορίες και έλεγχο σχετικά με την παρακολούθηση από εφαρμογές. Η Apple νωρίτερα φέτος καθυστέρησε τις αλλαγές για να δώσει στους διαφημιζόμενους χρόνο να προσαρμοστούν.

Σε μια επιστολή προς τη μη κερδοσκοπική Ranking Digital Rights, η εταιρεία δήλωσε ότι σχεδιάζει να προχωρήσει με τις αλλαγές το επόμενο έτος, «επειδή μοιραζόμαστε τις ανησυχίες σας σχετικά με την παρακολούθηση των χρηστών χωρίς τη συγκατάθεσή τους και τη μεταπώληση δεδομένων από διαφημιστικά δίκτυα».

Η επιστολή της επικεφαλής απορρήτου, Jane Horvath, σημείωσε ότι η Apple σκοπεύει να υποστηρίξει τις διαδικτυακές διαφημίσεις, αλλά χωρίς «απρόσκοπτη συλλογή δεδομένων». «Το Facebook και άλλοι έχουν μια πολύ διαφορετική προσέγγιση στη στόχευση». «Όχι μόνο επιτρέπουν την ομαδοποίηση χρηστών σε μικρότερα τμήματα, αλλά χρησιμοποιούν λεπτομερή δεδομένα σχετικά με τη δραστηριότητα περιήγησης στο διαδίκτυο για τη στόχευση διαφημίσεων».

«Τα στελέχη του Facebook έχουν καταστήσει σαφές ότι η πρόθεσή τους είναι να συλλέξουν όσο το δυνατόν περισσότερα δεδομένα, για να αναπτύξουν και να δημιουργήσουν έσοδα από λεπτομερή προφίλ των χρηστών τους, και αυτή η παραβίαση του απορρήτου των χρηστών συνεχίζει να επεκτείνεται ώστε να περιλαμβάνει περισσότερα προϊόντα τους».

Το Facebook απάντησε την Πέμπτη το απόγευμα με μια μακρά δήλωση, κατηγορώντας την Apple ότι προσπαθεί να αποσπάσει τους χρήστες από τα δικά της ζητήματα απορρήτου. Το κοινωνικό δίκτυο κατηγόρησε επίσης την Apple ότι χρησιμοποίησε το μέγεθός της για να αποκλείσει ανταγωνιστές, όπως το Facebook, από τη λειτουργία της διαφημιστικής τους επιχείρησης.

«Χρησιμοποιούν τη δεσπόζουσα θέση τους στην αγορά για να προτιμούν τη δική τους συλλογή δεδομένων, ενώ καθιστούν σχεδόν αδύνατο για τους ανταγωνιστές τους να χρησιμοποιούν τα ίδια δεδομένα», δήλωσε το Facebook. «Ισχυρίζονται ότι αυτό αφορά την ιδιωτικότητα, αλλά αφορά το κέρδος».

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr