NEWSFLASH...
Ειδήσεις | Επιχειρηματικά Νέα
ανάγνωση

Τη νέα της εταιρική ταυτότητα παρουσίασε η Opel

Τη νέα της εταιρική ταυτότητα παρουσίασε η Opel

Η Opel αποκτά νέα εμφάνιση. Το λογότυπο της μάρκας, τώρα με πιο εκλεπτυσμένη σχεδίαση, η νέα γραμματοσειρά «Opel Next» και το λαμπερό κίτρινο της Opel αποτυπώνουν, όπως αναφέρεται, «τη καινοτόμα δύναμη της μάρκας».

«Το ταξίδι στο μέλλον ξεκίνησε με το Opel GT X Experimental. Στο πρωτότυπο μοντέλο εμφανίστηκε για πρώτη φορά το νέο έμβλημα Opel Blitz. Το λαμπερό κίτρινο neon της χαρακτηριστικής γραμμής γίνεται τώρα το «Opel yellow» της ανανεωμένης εταιρικής ταυτότητας. Το νέο Opel Mokka είναι το πρώτο αυτοκίνητο του Γερμανού κατασκευαστή όπου παρουσιάζεται το νέο πρόσωπο της Opel - το Vizor – και η μελλοντική σχεδιαστική φιλοσοφία του cockpit - το Pure Panel» σημειώνεται στην ανακοίνωση.

Η Opel αποκαλύπτει τώρα περισσότερες λεπτομέρειες και στοιχεία της νέας της εμφάνισης: νέο λογότυπο, νέα γραμματοσειρά, νέο χρώμα – «Νέα Opel». Το πρώτο εξάμηνο του 2021, η νέα εμφάνιση θα διατεθεί στα νέα Opel Crossland και Opel Mokka. Αυτά θα είναι τα πρώτα αυτοκίνητα παραγωγής με τη νέα σχεδίαση.

«Έχουμε αυτοπεποίθηση, νεανική διάθεση και ανοιχτό πνεύμα. Σε αυτή τη νέα εποχή, η Opel εμπνέεται από την προοδευτική, ‘cold to cool’ γερμανική κουλτούρα και μέσα από αυτή την επιρροή αναδύεται τολμηρή, γνήσια και σύγχρονη. Αυτή είναι η έκφραση της νέας ταυτότητας της μάρκας μας και αντιπροσωπεύει απόλυτα τα νέα συναρπαστικά προϊόντα μας» δήλωσε ο Xavier Duchemin, Διευθύνων Σύμβουλος Μάρκετινγκ, Πωλήσεων & Aftersales στην Opel.

Τέλος, η ανακοίνωση αναφέρει ότι «η νέα εμφάνιση θα τύχει εφαρμογής σε όλους τους τομείς – προϊόντα, πωλήσεις αλλά και στο μάρκετινγκ. Επίσης, θα επεκταθεί σε όλα τα κανάλια και μέσα επικοινωνίας. Η νέα εταιρική ταυτότητα αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την εταιρεία Velocity McCann, ενώ η «Opel Next» είναι γραμματοσειρά της Monotype».

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr