NEWSFLASH...
Ειδήσεις | Επιχειρηματικά Νέα
ανάγνωση

Κατά 350% αυξήθηκε το ενδιαφέρον για απομακρυσμένη αγορά αυτοκινήτου

Κατά 350% αυξήθηκε το ενδιαφέρον για απομακρυσμένη αγορά αυτοκινήτου

​Το 2020 ήταν αδιαμφισβήτητα μία περίεργη χρονιά. Ξεκίνησε με φιλοδοξίες, τριψήφιους ρυθμούς ανάπτυξης για την Spotawheel και ένα ευοίωνο στρατηγικό πλάνο επέκτασης. Μέχρι που έκανε την εμφάνιση του ο Covid-19.

Το πρώτο lockdown οδήγησε την αγορά αυτοκινήτου σε μία απότομη πτώση, αφού κυριολεκτικά τίποτα δεν κινούταν.

Το καλοκαίρι, σύμφωνα με την Spotawheel, οι πωλήσεις των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων ανέκαμψαν πετυχαίνοντας ιστορικά ρεκόρ, αλλά το 2ο lockdown οδήγησε και πάλι την αγορά σε πτώση κατά περίπου 35% σε σχέση με το 2019.

«Το αυτοκίνητο ήταν το μέσο που ταυτίστηκε με την ασφάλεια στην καθημερινή μετακίνηση», μας λέει ο Κυριάκος Αγαδάκος, co-founder και CMO της Spotawheel.

Μεταξύ άλλων, η εταιρεία αναφέρει ότι το ποσοστό των αυτοκινήτων πόλης ανέβηκε στο 2ο lockdown, μία ξεκάθαρη ένδειξη ότι το αυτοκίνητο θεωρήθηκε το ασφαλές μέσο καθημερινής μετακίνησης.

Σε ένα άλλο σημείο αναφέρεται ότι το ενδιαφέρον για απομακρυσμένη αγορά αυτοκινήτου ανέβηκε κατά 350% στο 2ο μισό του 2020, γεγονός στο οποίο οδήγησαν οι περιορισμοί των μετακινήσεων αλλά και o φόβος για φυσική επαφή λόγω Covid-19.

spotawheel-featured-epixeiro.jpg?mtime=20210126195540#asset:240717

«Οι αλλαγές που έφερε η πανδημία ήταν καθοριστικές και για τη Spotawheel. Αποφασίσαμε να αντιμετωπίσουμε το 2020 ως μια "ευκαιρία" για να επικοινωνήσουμε περισσότερο τον ψηφιακό μας προσανατολισμό και την διαφοροποίησή μας σε σχέση με την υπόλοιπη αγορά. Και δούλεψε καθώς είδαμε να κερδίζουμε σημαντικά σε μερίδιο αγοράς.» σημειώνει ο κ. Αγαδάκος.

Όλα τα δεδομένα της έρευνας είναι διαθέσιμα εδώ: https://blog.spotawheel.gr/infographic-2020-in-numbers/

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr