NEWSFLASH...
Ειδήσεις | Επιχειρηματικά Νέα
ανάγνωση

Google: Τέλος η παρακολούθηση μεμονωμένων χρηστών για στοχευμένες διαφημίσεις

Google: Τέλος η παρακολούθηση μεμονωμένων χρηστών για στοχευμένες διαφημίσεις

Η Google θα καταργήσει σταδιακά τα λεγόμενα cookie τρίτων, τονίζοντας ότι δεν θα τα αντικαταστήσει με κάτι άλλο, παρά τον αντίκτυπο που θα έχει η αλλαγή στην κερδοφόρα διαφημιστική δραστηριότητα της.

Σε μια ανάρτηση ιστολογίου, η Google δηλώνει ρητά ότι «δεν θα δημιουργήσει εναλλακτικά αναγνωριστικά για την παρακολούθηση ατόμων καθώς περιηγούνται στον ιστό», μετά την κατάργηση των cookie τρίτων.

«Αντ 'αυτού, τα προϊόντα μας θα υποστηρίζονται από API διατήρησης απορρήτου που εμποδίζουν την ατομική παρακολούθηση, ενώ παράλληλα παραδίδουν αποτελέσματα για διαφημιστές και εκδότες». «Οι εξελίξεις στη συγκέντρωση, την ανωνυμοποίηση, την επεξεργασία στη συσκευή και άλλες τεχνολογίες προστασίας της ιδιωτικής ζωής προσφέρουν μια σαφή διαδρομή για την αντικατάσταση των μεμονωμένων αναγνωριστικών.»

Τα cookie τρίτων έχουν, ήδη, αποκλειστεί στον Safari και τον Firefox, και η Google σκοπεύει να κάνει το ίδιο στο Chrome. Τα cookie επιτρέπουν στους διαφημιζόμενους να παρακολουθούν τους χρήστες καθώς πλοηγούνται μεταξύ διαφορετικών ιστότοπων, γεγονός που δίνει στους διαφημιζόμενους μια καλύτερη εικόνα για τα ενδιαφέροντά τους. Αυτές οι υπερ-στοχευμένες διαφημίσεις είναι πολύτιμες.

Η Google αναφέρει ότι αυτή η πρακτική έχει οδηγήσει τους χρήστες να μην εμπιστεύονται το Διαδίκτυο και τους διαφημιστές, γεγονός που θέτει σε κίνδυνο το μέλλον του παγκόσμιου ιστού.

Η εταιρεία καθιστά σαφές ότι δεν προσπαθεί να απαλλαγεί από τις στοχευμένες διαφημίσεις. θέλει απλώς να αντικαταστήσει τις πιο επεμβατικές μεθόδους με μια νέα δική της σχεδίαση, την οποία ονομάζει Privacy Sandbox. Μέρος της δουλειάς του Sandbox είναι η απόκρυψη του ατόμου μέσα σε ένα μεγάλο πλήθος με παρόμοια ενδιαφέροντα για τα οποία θα στοχεύει διαφημίσεις.

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr