NEWSFLASH...
Ειδήσεις | Επιχειρηματικά Νέα
ανάγνωση

Yahoo και AOL αλλάζουν πάλι «χέρια», στη μισή τιμή που αποκτήθηκαν από την Verizon

Yahoo και AOL αλλάζουν πάλι «χέρια», στη μισή τιμή που αποκτήθηκαν από την Verizon

Η Verizon τερματίζει την προσπάθεια της να εξελιχθεί σε πάροχο περιεχομένου, ανακοινώνοντας μια συμφωνία για την πώληση της Verizon Media - η οποία ενσωματώνει τις AOL και Yahoo που απέκτησε πριν από αρκετά χρόνια - σε μια συμφωνία 5 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Ο τηλεπικοινωνιακός πάροχος ανακοίνωσε συμφωνία με την εταιρεία Apollo Global Management για την πώληση της Verizon Media, όπου η Verizon θα διατηρήσει μερίδιο 10% στην εταιρεία. Υπό τη νέα ιδιοκτησία, η καινούργια εταιρεία θα είναι γνωστή ως «Yahoo». Στο τιμόνι της θα συνεχίσει να βρίσκεται ο CEO της Verizon Media, Guru Gowrappan.

«Είμαστε ενθουσιασμένοι που ενώνουμε τις δυνάμεις μας με την Apollo», ανέφερε σε δήλωσή του ο Gowrappan. «Με την τεχνογνωσία και τη στρατηγική διορατικότητα της, η Yahoo θα είναι σε θέση να αξιοποιήσει τις ευκαιρίες της αγοράς, τα μέσα ενημέρωσης και την εμπειρία της και θα συνεχίσει να αναπτύσσει την πλατφόρμα ψηφιακής διαφήμισης. Αυτή η μετάβαση θα συμβάλει στην επιτάχυνση της ανάπτυξής μας για τη μακροπρόθεσμη επιτυχία της εταιρείας».

Η Verizon πλήρωσε αρχικά 4,4 δισεκατομμύρια δολάρια για την AOL το 2015 και άλλα 4,5 δισεκατομμύρια δολάρια για την Yahoo δύο χρόνια αργότερα. Τα τμήματα των media, τα οποία περιελάμβαναν οντότητες όπως τα Yahoo Sports, TechCrunch και Engadget, ενοποιήθηκαν υπό το όνομα Oath, που μετονομάστηκε αργότερα σε Verizon Media Group, το 2018.

Το 2019 η Verizon πούλησε το Tumblr για ένα ποσό που αναφέρεται πως ήταν λιγότερο από 3 εκατομμύρια δολάρια, σε σύγκριση με τα 1,1 δισεκατομμύρια δολάρια που έδωσε η Yahoo για την πλατφόρμα blogging το 2013. Πέρυσι, η Verizon πούλησε την Huffpost στο Buzzfeed, μια μονάδα για την οποία η AOL πλήρωσε 315 εκατομμύρια δολάρια το 2011.

Η AOL αποτελούσε, κάποτε, τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι συνδέονταν στο Διαδίκτυο και η Yahoo ήταν η πρώτη σελίδα που επισκέπτονταν. Η AOL, στην κορύφωση της επιτυχίας της, είχε κεφαλαιοποίηση άνω των 200 δισεκατομμυρίων δολαρίων και η Yahoo πάνω από 125 δισεκατομμύρια δολάρια.

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr