NEWSFLASH...
Ειδήσεις | Έρευνες, Εκθέσεις, Μελέτες
ανάγνωση

Διπλασιάστηκαν οι χρήστες που μπλοκάρουν τις διαφημίσεις στα smartphones

Διπλασιάστηκαν οι χρήστες που μπλοκάρουν τις διαφημίσεις στα smartphones

Ενώ οι Facebook και Apple συζητούν για τις ζημιές και τα οφέλη της διαδικτυακής διαφήμισης, όλο και περισσότεροι χρήστες παρακάμπτουν το ζήτημα, αποκλείοντας εντελώς τις διαφημίσεις.

Η χρήση λογισμικού αποκλεισμού διαφημίσεων αυξάνεται, ειδικά σε smartphones, σύμφωνα με μελέτη που δημοσιεύθηκε τη Δευτέρα.

Ο αριθμός των ατόμων που χρησιμοποιούν προγράμματα αποκλεισμού διαφημίσεων παρέμεινε ως επί το πλείστον σταθερός σε προσωπικούς υπολογιστές, με 257 εκατομμύρια άτομα να τα χρησιμοποιούν μηνιαίως έως τα τέλη του 2020.

Αλλά σε κινητές συσκευές, όπου ο αποκλεισμός διαφημίσεων αυξάνεται, διπλασιάζεται τα τελευταία πέντε χρόνια, από 282 εκατομμύρια στα 586 εκατομμύρια στο τέλος του 2020, σύμφωνα με την έκθεση PageFair Adblock από την εταιρεία τεχνολογίας διαφημίσεων Blockthrough. Αυτή είναι μια αύξηση 10% σε σχέση με την έκθεση PageFair 2020.

Η Blockthrough χρηματοδότησε, επίσης, μια έρευνα σε 5.423 Αμερικανούς, για να εκτιμήσει τις απόψεις τους σχετικά με τις διαδικτυακές διαφημίσεις. Συμπέρασμα: περίπου το 40% των ενηλίκων στις ΗΠΑ χρησιμοποιούν ένα πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων, περισσότερο από το διπλάσιο από αυτό που συχνά αναφέρουν οι εκδότες βάσει του λογισμικού ανίχνευσης αποκλεισμού διαφημίσεων.

Ο κύριος λόγος για τον αποκλεισμό διαφημίσεων ήταν για να αποφευχθεί η διακοπή και η ενόχληση, με το 81% των ερωτηθέντων να το επιλέγουν ως κίνητρο. Ο δεύτερος λόγος ήταν η προστασία από κακόβουλο λογισμικό, στο 62%. Στη τρίτη θέση, στο 58%, ήταν η προστασία της ιδιωτικής ζωής.

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr