NEWSFLASH...
Καινοτομία & Τεχνολογία
ανάγνωση

Πως να διοργανώσεις το πρώτο σου webinar

Πως να διοργανώσεις το πρώτο σου webinar

Τα online σεμινάρια, webcasts και οι παρουσιάσεις αποτελούν απ' τα δυνατότερα εργαλεία επικοινωνίας με τους πελάτες σου. Πόσο μάλλον όταν το διαθέσιμο budget για ειδικά events έχει περιοριστεί, μια λύση όπως το webinar μοιάζει ιδανική.

Παρακάτω θα βρεις πληροφορίες και tips για το πώς μπορείς να στήσεις το δικό σου webinar:

Προετοιμασία Περιεχομένου:

  1. Τι θες να επιτύχεις: Το πρώτο πράγμα που θα πρέπει να σκεφτείς είναι ο στόχος που έχεις για τη συγκεκριμένη ενέργεια. Με άλλα λόγια, θες να ενημερώσεις τους πελάτες σου για τις νέες δυνατότητες του προϊόντος σου; Θες να κρατήσεις επαφή μαζί τους και να τους βοηθήσεις με τη χρήση της υπηρεσίας σου; Ο κάθε διαφορετικός στόχος θα σε βοηθήσει να δημιουργήσεις τη ροή που ταιριάζει στις επιμέρους ανάγκες του κοινού σου.
  2. Θεματολογία: Σε συνέχεια του παραπάνω, όποιος κι αν είναι ο σκοπός σου θα πρέπει η θεματολογία που θα αναπτύξεις να καλύπτει πλήρως τις ανάγκες των συμμετεχόντων. Μια καλή ιδέα είναι να δημιουργήσεις ένα «πρόχειρο σενάριο» με τη ροή όλης της παρουσίασης.
  3. Κοινό: Το κοινό που πρόκειται να παρακολουθήσει το webinar σου θα πρέπει να ενδιαφέρεται αρχικά για το θέμα και να μπορεί να κατανοήσει και να ανταποκριθεί στην τεχνολογία του webinar. Για να μην δυσκολευτούν οι παρευρισκόμενοι, μπορείς να στείλεις μαζί με την πρόσκληση και οδηγό με πληροφορίες εγκατάστασης και σύνδεσης του προγράμματος, όπως επίσης και τι εξοπλισμό θα χρειαστούν.

Προετοιμασία Εξοπλισμού:

  1. Πρόγραμμα/ Υπηρεσίες webinar: Ποιο είναι το πρόγραμμα που μπορεί να καλύψει καλύτερα τις ανάγκες σου; Υπάρχουν διάφορα προγράμματα, όπως θα δεις και εδώ και εδώ, που διαφοροποιούνται μερικώς στη λειτουργικότητά τους.
  2. Μικρόφωνο, Κάμερα, Η/Υ: Ανάλογα με το τι πρόκειται να παρουσιάσεις (δηλαδή το προϊόν ή υπηρεσία, ή θα αναπτύξεις απλά συζήτηση κλπ) θα χρειαστείς και τον ανάλογο υποστηρικτικό εξοπλισμό. Να θυμάσαι ότι είναι πιθανό να χρειαστείς 2 οθόνες στη διάρκεια της παρουσίασης, στη μια θα εμφανίζεται ό,τι πρέπει να βλέπουν οι παρευρισκόμενοι (εφόσον χρειάζεσαι οθόνη για να παρουσιάσεις κάποιες εικόνες ή powerpoint) και στην άλλη να κρατάς το χρόνο, σημειώσεις ή το chat με τους χρήστες σου. Τέλος, έλεγξε αν η υπηρεσία που έχεις επιλέξει σου προσφέρει δυνατότητες εγγραφής του webinar.
  3. Τεστ: Εφόσον επέλεξες το πρόγραμμα/ υπηρεσία webcast που σε καλύπτει, καλό θα είναι να κάνεις ένα τεστ για να επιβεβαιώσεις ότι θα ανταποκριθεί στις ανάγκες σου πλήρως.

Επικοινωνία:

  1. Ημερομηνία webcast: Για την καλύτερη δυνατή διοργάνωσή σου μπορείς να επιλέξεις μια μακρινή ημερομηνία για να έχεις αρκετό χρόνο να προετοιμαστείς, αλλά και να το κοινοποιήσεις στο κοινό που θα το παρακολουθήσει. Είναι σημαντικό επίσης να κοινοποιήσεις την ημερομηνία έγκαιρα καθώς μπορείς να ελέγξεις την ανταπόκριση που θα έχει.
  2. Ατζέντα/ θεματολογία/ πρόσκληση: Όπως αναφέρθηκε και παραπάνω, η θεματολογία θα πρέπει να ανταποκρίνεται στις ανάγκες και τις απαιτήσεις του κοινού σου. Μόλις καταλήξεις στο περιεχόμενο, κοινοποίησε με email ή άλλο τρόπο την ατζέντα και τη διάρκεια κάθε ενότητας που πρόκειται να αναπτύξεις στο webinar σου. Πέρα απ' τη θεματολογία- ατζέντα όμως, στη πρόσκληση του κοινού σου καλό θα είναι να έχεις και πληροφορίες σχετικά με τη διαδικασία συμμετοχής στο webinar. Δηλαδή, πώς μπορούν να συμμετέχουν, τι θα χρειαστούν κλπ. Μια ακόμα χρήσιμη πληροφορία είναι οι ακριβείς χρόνοι της παρουσίασης, αλλά και ο διαθέσιμος χρόνος για τη συζήτηση (ερωτήσεις-απαντήσεις) στο τέλος.

Μετά τη διοργάνωση:

  1. Follow-up: Όπως σε όλες τις συναντήσεις έτσι και σ' αυτή θα πρέπει να επακολουθήσει μια σύνοψη των όσων παρουσιάστηκαν. Μπορείς να στείλεις στους συμμετέχοντες, (αλλά και σ' αυτούς που δήλωσαν συμμετοχή και δεν τα κατάφεραν να παρευρεθούν τελικά) την παρουσίαση (πχ. σε link από slideshare). Ακόμα, θα ήταν χρήσιμο για τη βελτίωση σε μελλοντικές, αντίστοιχες, διοργανώσεις να συντάξεις και σχετική έρευνα μετρώντας την ανταπόκριση περισσότερο ποιοτικά.
... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr