NEWSFLASH...
Ειδήσεις | Έρευνες, Εκθέσεις, Μελέτες
ανάγνωση

Οι Βρετανοί είδαν τηλεόραση και streaming στο 1/3 των ωρών που ήταν ξύπνιοι

Οι Βρετανοί είδαν τηλεόραση και streaming στο 1/3 των ωρών που ήταν ξύπνιοι

Οι ενήλικες στο Ηνωμένο Βασίλειο πέρασαν σχεδόν το ένα τρίτο των ωρών που ήταν ξύπνιοι βλέποντας τηλεόραση και διαδικτυακό περιεχόμενο βίντεο το 2020, σύμφωνα με έκθεση της ρυθμιστικής αρχής Ofcom.

Ο ημερήσιος μέσος χρόνος μπροστά από μια οθόνη, που προκλήθηκε λόγω των lockdown, ήταν 5 ώρες και 40 λεπτά, αυξημένος κατά 47 λεπτά σε σχέση με το προηγούμενο έτος.

Για πρώτη φορά, περισσότερα νοικοκυριά είχαν συνδρομή στο Netflix από έναν λογαριασμό τηλεόρασης επί πληρωμή, όπως καλωδιακή ή δορυφορική. Και σχεδόν το 80% των νοικοκυριών έχουν πλέον τις τηλεοράσεις τους συνδεδεμένες στο διαδίκτυο.

Η έκθεση, η οποία συντάσσεται ετησίως από την Ofcom, διαπίστωσε ότι οι περιορισμοί για τον Covid-19 ήταν οι κύριοι παράγοντες για την αύξηση του χρόνου, ειδικά για το on-demand περιεχόμενο.

Αυτό βοήθησε τους δημόσιους ραδιοτηλεοπτικούς φορείς του Ηνωμένου Βασιλείου να εξασφαλίσουν μερικά από τα υψηλότερα ποσοστά τηλεθέασης τα τελευταία πέντε χρόνια.

Αλλά η υψηλότερη αύξηση παρατηρήθηκε στο on-demand, με τον χρόνο που αφιερώνεται σε υπηρεσίες όπως το Netflix και το Amazon Prime Video σχεδόν να διπλασιάζεται το 2020, σε περίπου μία ώρα και πέντε λεπτά ανά άτομο την ημέρα.

Αυτές οι υπηρεσίες χρησιμοποιήθηκαν από το 60% όλων των νοικοκυριών του Ηνωμένου Βασιλείου έως το τρίτο τρίμηνο του 2020, από 49% το προηγούμενο έτος.

Το YouTube παρέμεινε η πιο δημοφιλής διαδικτυακή υπηρεσία βίντεο που δημιουργείται από χρήστες, με τους ανθρώπους να περνούν περίπου 41 λεπτά την ημέρα παρακολουθώντας βίντεο στα κανάλια του.

Αλλά η κινεζική εφαρμογή βίντεο TikTok κερδίζει επίσης δημοτικότητα και χρησιμοποιήθηκε από το 31% των ενηλίκων χρηστών του διαδικτύου μέχρι τον Μάρτιο του 2021.

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr