NEWSFLASH...
The Unkeeper
ανάγνωση

The Unkeeper: Τη Ρωμιοσύνη… μην την κλαις

The Unkeeper: Τη Ρωμιοσύνη… μην την κλαις

Ψαράκια από το ΚΗΔΜΗΣ:

  • Πρόσκληση υποβολής προσφοράς προς κ2κ διαφημιστικές υπηρεσίες ΙΚΕ για τη δημιουργία και εγκατάσταση εκθεσιακού περιπτέρου στη ΔΕΘ από το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών, 8.000 ΕΥΡΩ (χωρίς ΦΠΑ). Ο διαγωνισμός θα διενεργηθεί την 8.9.2021, ημέρα Τετάρτη και ώρα 13:00 μ.μ.
  • Πρόσκληση υποβολής προσφοράς προς PALLADIAN COMMUNICATIONS SPECIALISTS Α.Ε. για την παροχή υπηρεσιών δημιουργίας και επιμέλειας οπτικοακουστικού υλικού για την προβολή του έργου του Υπουργείου Οικονομικών στη ΔΕΘ από το Υπουργείο Οικονομικών 55.800 ΕΥΡΩ (με ΦΠΑ). Ο διαγωνισμός θα διενεργηθεί στις 7.9.2021, ημέρα Τρίτη και ώρα 14:00 μ.μ. στα γραφεία του Υπουργείου.

Στο ΣΚΑΙ τους έφυγε ο Ανδρέας Γεωργίου και τους πήρε όλο το «λάδι» της τηλεθέασης, καθώς μετά το «Big Brother» και το «Top Chef» δεν τράβηξε τους τηλεθεατές. Γιατί μπήκε η «Γη της Ελιάς» του Mega και τους τηγάνισε. Την Παρασκευή το ΒΒ, σημείωσε 13,7% στο σύνολο και 14,3% στο δυναμικό κοινό. Δείτε τώρα στη ζώνη του prime time, η «Γη της Ελιάς» (25,1% σύνολο, 21,1% 18-54), η «Μουρμούρα» σε επανάληψη (16,6% σύνολο, 15,6% 18-54) και «Το Σόι σου» σε επανάληψη (14% σύνολο, 20% 18-54). Κάτι ανάλογο και το «Top Chef».

Η πανδημία έφερε ανατροπές στην ανάγνωση διαδικτυακών ειδησεογραφικών ιστότοπων/εφημερίδων/ειδησεογραφικών περιοδικών σύμφωνα με την Eurostat.

  • Συγκεκριμένα το 2020, το 75% των χρηστών διαδικτύου της ΕΕ (ηλικίας 16 έως 74 ετών) διάβαζαν διαδικτυακούς ειδησεογραφικούς ιστότοπους/εφημερίδες/ειδησεογραφικά περιοδικά και ήταν η πιο κοινή δραστηριότητα μέσω του διαδικτύου σε 15 κράτη μέλη.
  • Στη Φινλανδία, την Κροατία, την Τσεχία και την Εσθονία, τουλάχιστον το 90% του πληθυσμού που χρησιμοποίησε το διαδίκτυο κατά τη διάρκεια των τριών μηνών πριν από την έρευνα έκανε χρήση του διαδικτύου για το σκοπό αυτό.
  • Ωστόσο, αυτό το μερίδιο ήταν μικρότερο από τα δύο τρίτα στην Ιταλία (63%), τη Γαλλία (60%, στοιχεία του 2019), τη Βουλγαρία (58%) και ιδιαίτερα στη Ρουμανία (48%).
  • Στην Ελλάδα το ποσοστό αυτό έφτασε το 70% το 2020 σε σχέση με το 2015 που ήταν 10 μονάδες πιο κάτω.
  • Αναφορικά με την παρακολούθηση τηλεοπτικών καναλιών ή βίντεο μέσω διαδικτύου η έρευνα έδειξε ότι με την ανάπτυξη των υπηρεσιών ροής, ένας αυξανόμενος αριθμός ταινιών, βίντεο, τηλεοπτικών προγραμμάτων και σειρών ήταν επιλογή από τον Ευρωπαίο πολίτη που μπορεί να έχει πρόσβαση μέσω του διαδικτύου.
  • Το 2020, το 74% των χρηστών διαδικτύου της ΕΕ παρακολούθησε τηλεόραση ή βίντεο με ροή διαδικτύου (εξαιρουμένων των προγραμμάτων ή των βίντεο που έχουν ληφθεί και αποθηκευτεί για μεταγενέστερη ημερομηνία).
  • Δεκαοκτώ κράτη μέλη (δεν υπάρχουν διαθέσιμα στοιχεία για τη Γαλλία) κατέγραψαν τουλάχιστον ίσο ποσοστό με τον μέσο όρο της ΕΕ για αυτόν τον τύπο πολιτιστικής συμμετοχής.
  • Στην Ευρωπαϊκή Ένωση, υπήρχε ένα σχετικά ευρύ φάσμα της χρήσης του διαδικτύου για το σκοπό αυτό: στην Κύπρο και τις Κάτω Χώρες περίπου το 95% των χρηστών του διαδικτύου παρακολούθησε τηλεόραση ή βίντεο. Ωστόσο, το μερίδιο ήταν κάτω από το 50% στη Βουλγαρία (44%) και τη Ρουμανία (37%). Τα ίδια στοιχεία δείχνουν ότι υψηλό είναι το ποσοστό των Ελλήνων (67%), που παρακολουθεί πλέον online τηλεοπτικό περιεχόμενο μέσω του διαδικτύου.
  • Στις πολύ μικρές ηλικίες το gaming & online music κάνουν θραύση και τα ποσοστά ανεβαίνουν. Γίνεται αντιληπτό πια ότι υπηρεσίες τύπου flix έχουν μέλλον.

Πόλεμος διαφημίσεων από NOVA & COSMOTE TV για το ποδόσφαιρο με σκοπό τη διατήρηση των συνδρομητών και ασφαλώς την αύξησή τους. Της Nova για 3.000 αγώνες πιο to the point. Το παιχνίδι μεταξύ τους παίζεται πού θα κάτσει η μπίλια του ΠΑΟΚ – θα φέρει συνδρομητές. Το ρεπορτάζ λέει ότι πάει προς Μαρούσι διότι στα Γλυκά Νερά δεν είχαν πολύ γλύκα.

Η Volton, θα είναι χορηγός της ΠΑΕ ΑΕΚ για την περίοδο 2021-2022. Δηλαδή θα φωτίσει το στάδιο Αγία Σοφία. Strategically very clever.

Στο κάδρο και το HBO Max, Α καλά;

Ράλι Ακρόπολις, ένα δυνατό brand που τράβηξε μεγάλους χορηγούς: ΕΚΟ - μέλος του Ομίλου ΕΛΠΕ, Cosmote, Toyota Ελλάς, Κωτσόβολος, Huawei, Chipita - 7DAYS, Νέα Οδός και Κεντρική Οδός, ANEK Lines και Superfast Ferries και Ιατρικό Κέντρο Αθηνών.

Μεγάλος ντόρος στα διεθνή media για τα ποσά του lobbying που δαπανούν οι FAMAG και άλλες εταιρείες, σύμφωνα με στοιχεία που καταχωρίστηκαν από εταιρείες στο Μητρώο Διαφάνειας της Ε.Ε. ως τις αρχές του καλοκαιριού. Το ποσό μεγαλύτερο των 97 εκατ. ευρώ.

«Ναυτεμπορική» ο όρος της αποκλειστικότητας στις νέες ατομικές συμβάσεις για την εφημερίδα και την ιστοσελίδα φέρνει δυσκολίες.

Στην Ogilvy, το Brand PR της ΑΒ Βασιλόπουλος. Τι άλλο έρχεται;

Σχόλια

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr