NEWSFLASH...
Ειδήσεις | Διεθνή
ανάγνωση

Στις ράγες το Connecting Europe, στο Παρίσι 7 Οκτωβρίου η μεγάλη άφιξη

Στις ράγες το Connecting Europe, στο Παρίσι 7 Οκτωβρίου η μεγάλη άφιξη

Η μετακίνηση ατμομηχανή για την ανάπτυξη του πολιτισμού και της οικονομίας.

Ο συρμός Connecting Europe έλυσε χειρόφρενο και βρίσκεται στις ράγες από τις 2 Σεπτεμβρίου 2021 με πρώτο σταθμό αναχώρησης τον σιδηροδρομικό σταθμό της Λισαβώνας. Θα διασχίσει όλη την Ευρωπαϊκή ήπειρο σε πέντε εβδομάδες, σταματώντας σε περισσότερες από 100 πόλεις, διασχίζοντας 26 χώρες. Το τρένο, κατά την ολοκλήρωση της διαδρομής του, θα έχει συνδέσει την Πορτογαλική, τη Σλοβενική και τη Γαλλική Προεδρία του Συμβουλίου της ΕΕ, πριν αφιχθεί στο σιδηροδρομικό σταθμό των Παρισίων στις 7 Οκτωβρίου 2021.

Ο στόχος του έργου προσδιορίζεται στο πλαίσιο του σχεδίου της ΕΕ για την ενίσχυση των υποδομών. Σκοπός του είναι να αποκαλύψει τη δύναμη που έχει ο σιδηρόδρομος να ενώνει ανθρώπους και πολιτισμούς και να τους συνδέει με τους τόπους που εργάζονται, αλλά και μέσω διάδρασης να δείξει ότι το μέλλον των ταξιδιών είναι ο σιδηρόδρομος.

Τρία τρένα και πολυάριθμες εκδηλώσεις σε σιδηροδρομικούς σταθμούς

Το Connecting Europe Express περιλαμβάνει τρία τρένα. Το Ιβηρικό τρένο, το τρένο Standard και το τρένο της Βαλτικής και τα τρία τρένα θα συναντηθούν κατά μήκος της διαδρομής ενώ προγραμματίζονται διάφορες εκδηλώσεις για την υποδοχή του τρένου με διοργανωτές μεταξύ άλλων της MAV για την κλιματική αλλαγή (Ουγγρικοί Σιδηρόδρομοι), των ÖBB (Ομοσπονδία Αυστριακών Σιδηροδρόμων) της DB (Γερμανικοί Σιδηρόδρομοι), των SBB (Ομοσπονδία Ελβετικών Σιδηροδρόμων), της FS (Ιταλικοί Σιδηρόδρομοι), της Ισπανικών Διαχειριστών Σιδηροδρομικών Δικτύων Renfe. Οι Σιδηρόδρομοι της Λιθουανίας διαχειρίζονται το τραίνο της Βαλτικής.

Εμπόδιο στην ανάπτυξη των υποδομών οι χώρες που δεν έχουν κοινά τεχνικά πρότυπα

Στο έργο αυτό συμμετέχουν: η ΕΕ, η CER, οι χειριστές Τρένων Ευρώπης, το Διευρωπαϊκό Δίκτυο Μεταφορών (TEN-T) και πολυάριθμοι άλλοι φορείς από κάθε χώρα της Ευρώπης. Το έργο υπαγορεύει την έλλειψη διαλειτουργικότητας μεταξύ ορισμένων τμημάτων του σιδηροδρομικού δικτύου της Ευρώπη, υπό την έννοια ότι ορισμένα εθνικά συστήματα της Ευρώπης έχουν διαφορετικά τεχνικά πρότυπα, γεγονός που αποτελεί εμπόδιο στη διασυνοριακή σιδηροδρομική κυκλοφορία. Ταυτόχρονα, το έργο αναδεικνύει πολύ καλή συνεργασία μεταξύ σιδηροδρομικών επιχειρήσεων των κρατών και διαχειριστών έργων υποδομής.

Τρία ευρώ την ημέρα το εισιτήριο στην Αυστρία για τους μεσήλικες, ανεξάρτητα εισοδηματικών κριτηρίων

Άξιον λόγου ότι όλο και περισσότερα ευρωπαϊκά κράτη σχεδιάζουν επιδοτήσεις για να μειωθεί ο ναύλος στα τρένα. Στην Αυστρία σχεδιάστηκε, για παράδειγμα, πρόγραμμα επιδότησης που επιτρέπει σε ετήσια βάση στα άτομα τρίτης ηλικίας να ταξιδεύουν με τρία ευρώ την ημέρα.

Εκτός των εξελίξεων, η Ελλάδα

Η Ελλάδα είναι από τις χώρες που βρίσκεται πολύ πίσω σε ό,τι αφορά τον σιδηρόδρομο και τις επιβατικές μεταφορές με αυτόν στην Ευρώπη, για αυτό και απέχει από το ευρωπαϊκό πρόγραμμα.

Ήταν η δεύτερη χώρα της Ευρώπης μετά την Ιρλανδία που σημείωσε την μεγαλύτερη πτώση στις επιβατικές μεταφορές με τρένο, λόγω των πολύ αυστηρών μέτρων που επέβαλλε η κυβέρνηση, σύμφωνα με τα πρόσφατα στοιχεία της Eurostat για το πρώτο τρίμηνο του 2021, όταν ακόμα ο αντίκτυπος των μέτρων δεν είχε γίνει εμφανής. Από την άλλη πλευρά, την μικρότερη μείωση είχε η Σλοβενία, η Βουλγαρία και η Ρουμανία.

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr