NEWSFLASH...
Ειδήσεις | Διεθνή
ανάγνωση

Παγκόσμια πρώτη για τους Γερμανικούς Σιδηροδρόμους - Στις ράγες τραίνο άνευ οδηγού

Παγκόσμια πρώτη για τους Γερμανικούς Σιδηροδρόμους - Στις ράγες τραίνο άνευ οδηγού

​Αξεπέραστοι είναι οι Γερμανοί στα μεγάλα σιδηροδρομικά έργα. Deutsche Bahn (DB) και Siemens πρωτοστάτησαν για άλλη μία φορά. Τροχοδρόμησαν στην πρωτεύουσα του ομώνυμου κρατιδίου του Αμβούργου -στην αποκαλούμενη «Πύλη του Κόσμου»- τέσσερις αυτοματοποιημένους συρμούς S-Bahn χωρίς οδηγό, συνεχίζοντας την μακρά παράδοση που έχουν εδώ και χρόνια.

Στην Πύλη του Κόσμου τέσσερις συρμοί

Τέσσερις συρμοί S-Bahn (συρμοί που εκτελούν υπόγειες και υπέργειες διαδρομές στην πόλη του Αμβούργου και που ανήκουν στην DB) μπήκαν στις ράγες και ξεκινούν να εξυπηρετούν δρομολόγια που θα συνδέουν την βόρεια πλευρά του Αμβούργου από τον Δεκέμβριο πάνω στις υπάρχουσες υποδομές, σύμφωνα με το διεθνές πρακτορείο AFP.

Κατά τις πληροφορίες των DB και Siemens, η τεχνολογία των νέων συρμών παρέχει την δυνατότητα εξοικονόμησης περισσότερης ενέργειας σε σχέση με τα παραδοσιακά, αλλά και περισσοτέρων επιβατών. Για την ακρίβεια, η χωρητικότητα των τραίνων σε επίπεδο επιβατών είναι αυξημένη κατά 30% συγκριτικά με τα παραδοσιακά, ενώ υπολογίζεται ότι η ενέργεια που θα δαπανάται θα είναι μειωμένη κατά 30%.

Άλλες πόλεις, όπως η πόλη των Παρισίων, διαθέτουν αυτόνομους συρμούς, ενώ αρκετά αεροδρόμια έχουν ήδη εδώ και χρόνια τροχοδρομήσει παρόμοιους συρμούς σε μονές ράγες, οι οποίες είναι αποκλειστικές για αυτά και μόνο. Η διαφορά στο τραίνο του Αμβούργου έγκειται στο ότι αυτό θα εκτελεί δρομολόγια στις κανονικές γραμμές για τα S-Bahn.

Το κονδύλι για το έργο έφτασε τα 60 εκατομμύρια ευρώ και αντλείται από τον προϋπολογισμό του κρατιδίου του Αμβούργου, που στόχο έχει τον εκσυγχρονισμό του σιδηροδρομικού δικτύου των προαστίων της πόλης.

Οι γείτονες Γάλλοι ακολουθούν με την Alston, χωρίς να είναι εκπρόθεσμοι

Στην Ευρώπη μετά τους Γερμανικούς Σιδηρόδρομους (DB), ακολουθούν οι Γαλλικοί (SNCF). Οι γείτονες των Γερμανών ανακοίνωσαν προσφάτως ότι στα πλάνα είναι να τροχοδρομήσουν αυτόνομα τραίνα που θα εξυπηρετούν επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές το 2023. Στην θέση της Siemens, οι Γάλλοι επέλεξαν την Alstom και την Bombardier.

Απαντώντας στις εξελίξεις, η SNCF τονίζει ότι παρά το γεγονός ότι η Αυστραλία, η Κίνα και η Ιαπωνία έχουν πιλοτικά προγράμματα για τα αυτόνομα τραίνα, η Γαλλία δεν είναι εκπρόθεσμη.

Το S-Bahn Γραμμή 21 διασχίζει μία απόσταση 23 χιλιομέτρων μεταξύ κεντρικού Σταθμού Berliner Tor και Bergedorf/Aumühle.

Σχόλια

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr