NEWSFLASH...
Ειδήσεις | Έρευνες, Εκθέσεις, Μελέτες
ανάγνωση

Έρευνα devolo: H πορεία της τηλεργασίας στην Ελλάδα και τρόποι για την βελτίωσή της

Έρευνα devolo: H πορεία της τηλεργασίας στην Ελλάδα και τρόποι για την βελτίωσή της

H devolo Greece πραγματοποίησε έρευνα όπου επαγγελματίες κλήθηκαν να απαντήσουν σε ερωτήσεις σχετικά με την τηλεργασία. Η έρευνα διεξήχθη το διάστημα μεταξύ Σεπτεμβρίου και Νοεμβρίου του 2021, με τη συνεργασία του επιχειρηματικού ενημερωτικού portal Epixeiro.gr, και ενώ ήταν ακόμα σε λειτουργία η τηλεργασία σε πολλές εταιρείες. Η δομή της έρευνας, ούσα ανώνυμη, διασφάλιζε τα προσωπικά δεδομένα των συμμετεχόντων και σκοπό είχε να συγκεντρώσει χρήσιμα συμπεράσματα σχετικά με την πορεία που είχε η τηλεργασία ως τώρα και τι πρέπει να γίνει ώστε αυτή να βελτιωθεί στο μέλλον.​

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, το 77,1% των εργαζομένων αντιμετώπισαν προβλήματα στο WiFi κυρίως κατά την διάρκεια βιντεοκλήσεων και τηλεδιασκέψεων. Είναι γεγονός, ότι το μεγαλύτερο ποσοστό της τηλεργασίας βασίζεται στις τηλεδιασκέψεις.

Επίσης, 63,2% των συμμετεχόντων ανέφεραν ότι αντιμετωπίζουν προβλήματα με το WiFi καθημερινά (18,4%), κάθε βδομάδα (21,1%) ή και κάθε μήνα (23,7). Συμπεραίνουμε έτσι, ότι το lockdown και κατ’ επέκταση η τηλεργασία έχει αυξήσει τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι άνθρωποι με την σύνδεσή τους καθώς ένα τεράστιο ποσοστό έχει μετατρέψει το σπίτι σε ψηφιακό χώρο εργασίας, ενώ όταν πρόκειται για οικογένειες με παιδιά το πρόβλημα γίνεται ακόμη πιο έντονο.

Παρόλα αυτά θετικό είναι το γεγονός, ότι το 73% των ερωτηθέντων έχουν επίγνωση των προβλημάτων σύνδεσης που αντιμετωπίζουν. Αυτό είναι αρκετά σημαντικό καθώς αποδεικνύει την εξοικείωση των ανθρώπων με την τεχνολογία, αλλά δίνει και τη δυνατότητα στους τηλεργαζομένους να έχουν μια καλύτερη εικόνα για το ποια θα είναι η κατάλληλη λύση για την αντιμετώπιση των προβλημάτων στο WiFi που αντιμετωπίζουν.

Το WiFi εξίσου σημαντικό στο σπίτι όπως π.χ. το νερό, το ρεύμα

Είναι αναγκαίο στο σημείο αυτό, να αναφερθούμε και στην σημαντικότητα της ύπαρξης του WiFi καθώς είναι απαραίτητο για την διεξαγωγή οποιασδήποτε εξ αποστάσεως ενέργειας και όχι μόνο. Το 78,9% των εργαζομένων απάντησαν ότι θεωρούν το WiFi εξίσου σημαντικό στο σπίτι τους όπως το νερό, το ρεύμα και την θέρμανση. Τοποθετώντας, επομένως, το WiFi στην ίδια θέση με τις 3 από τις βασικότερες ανάγκες ενός σπιτιού, αντιλαμβανόμαστε ότι έχουμε φτάσει σε μια εποχή όπου πλέον το διαδίκτυο είναι αναγκαίο για την διεκπεραίωση των καθημερινών μας υποχρεώσεων και κυρίως της τηλεργασίας. Ταυτόχρονα, το 63,1% των συμμετεχόντων επέλεξαν το ρεύμα ως πιο σημαντικό και 36,8% το νερό.

Τέλος, μέσα από την έρευνα προέκυψε ότι το 91,7% έχει προβλήματα WiFi σε χώρους όπως το υπνοδωμάτιο και χώρους που έχουν μετατρέψει σε οικιακό γραφείο. Γνωρίζοντας ότι τα προαναφερθέντα μέρη, οι άνθρωποι τα επιλέγουν για να εργαστούν, αντιλαμβανόμαστε τον πρωταρχικό ρόλο που διαδραματίζει πλέον η σύνδεση στο διαδίκτυο για τα νοικοκυριά. Είναι, δηλαδή, πλέον γεγονός ότι το WiFi αποτελεί μια από τις ανάγκες των ανθρώπων ώστε να φέρουν εις πέρας τις καθημερινές εργασίες τους.

Τα απαραίτητα «τεχνολογικά εργαλεία» για βελτίωση του WiFi

Ένας βασικός άξονας της έρευνας ήταν να βρεθεί και μια λύση για την μελλοντική βελτίωση της τηλεργασίας καθώς, όπως αναφέρθηκε και παραπάνω, είναι μια διαδικασία η οποία φαίνεται ότι θα παραμείνει ως βασική επιλογή στις ζωές μας. Είναι θετικό, ότι όταν οι συμμετέχοντες ερωτήθηκαν ως προς ποιες λύσεις υιοθετούν για την αντιμετώπιση των προβλημάτων στο WiFi, το 60,5% απάντησε ότι χρησιμοποιεί repeaters για αναμετάδοση του σήματος αλλά και powerlines για την μετάδοση δεδομένων μέσω του ηλεκτρικού ρεύματος. Το παραπάνω γεγονός αποδεικνύει ότι οι άνθρωποι για να προσαρμοστούν στην νέα εργασιακή τους πραγματικότητα έχουν εξοικειωθεί με την τεχνολογία και έχουν βρει κάποιους τρόπους να αντιμετωπίζουν τα προβλήματα σύνδεσης που μπορεί να αντιμετωπίζουν.

Παρόλα αυτά είναι αρκετά σημαντικό το γεγονός ότι 21,1% των συμμετεχόντων όταν ερωτήθηκαν για το ποια τεχνική λύση επιλέγουν για την επίλυση των προβλημάτων με το WiFi, απάντησαν ότι δεν έχει βρεθεί ακόμα κάποια. Επομένως, ενώ πολλοί εργαζόμενοι ξέρουν τι προβλήματα αντιμετωπίζουν, δεν έχουν καταφέρει ακόμα να βρουν την επίλυσή τους.

Τέλος, τα κύρια τεχνικά στοιχεία τα οποία οι ερωτηθέντες έθεσαν ως απαραίτητα για μια συσκευή επίλυσης προβλημάτων WiFi ήταν αρχικά η σταθερότητα σύνδεσης και η ταχύτητα του WiFi (πάνω από το 60% των ερωτηθέντων επέλεξε τις κατηγορίες αυτές). Εξίσου σημαντικό ρόλο για την αποτελεσματικότητα μιας συσκευής αποτελεί –όπως αναφέρει το 47,4%- η επεκτασιμότητα του δικτύου και ακολουθεί η τιμή (42,1%).

Με τη devolo μπορείτε να έχετε το ιδανικό οικιακό δίκτυο

Η devolo είναι μία εταιρεία η οποία αντιλαμβάνεται τις ανάγκες και τις απαιτήσεις των σύγχρονων χρηστών. Σε αυτόν άλλωστε το δρόμο κινήθηκε με τη δημιουργία της τεχνολογίας και των νέων powerlines, devolo Magic, έτσι ώστε να εξυπηρετήσει τις ολοένα αυξανόμενες απαιτήσεις, κυρίως ως προς την ασφάλεια και ταχύτητα στο Internet. Τα προϊόντα της σειράς devolo Magic κάνουν τις διαδικασίες που σχετίζονται με το Internet, τόσο εύκολες: γρήγορο cloud και online gaming, video streaming σε κορυφαία ανάλυση ή chatting με φίλους σε βίντεο-κλήση. Ταυτόχρονα, τα νεότερα σε ηλικία μέλη της οικογένειας «σερφάρουν» με ασφάλεια μέσω των λειτουργιών parental control, ενώ όλοι οι προσαρμογείς Magic λειτουργούν μεταξύ τους ασφαλώς και κρυπτογραφημένα, χάρη στην βελτιωμένη κρυπτογράφηση των 128-bit, προσφέρει ισχυρή προστασία απέναντι σε ανεπιθύμητες προσπάθειες παραβίασης. Το ασύρματο δίκτυο είναι επίσης προστατευμένο με WPA2 και WPA3 encryption.

Τέλος, όλα τα προϊόντα Magic υποστηρίζουν τις νέες τεχνολογίες του Mesh WiFi και έτσι η σύνδεση πολλαπλών συσκευών δεν αποτελεί πλέον λόγο για μειωμένη ταχύτητα στο Internet. Ως νέο χαρακτηριστικό του Mesh, τα devolo Magic 2 WiFi 6 διαθέτουν και τη λειτουργία access point steering, όπου οι συσκευές είναι μόνιμα συνδεδεμένες στο ισχυρότερο σημείο πρόσβασης ακόμα και όταν ο χρήστης μετακινείται μέσα στο σπίτι. Να σημειώσουμε ότι η devolo παρέχει εγγύηση κατασκευαστή τριών ετών για τις συσκευές της. Σε περίπτωση βλάβης εντός της εγγύησης γίνεται άμεση αντικατάσταση του προϊόντος. Η τεχνική υποστήριξη παρέχεται Δε - Πα από 09:00 έως 17:00, στα ελληνικά, στο τηλ. +30 22210 84387 με χρέωση αστικής κλήσης από σταθερό τηλέφωνο. Η τιμή διαφοροποιείται για κλήσεις από το εξωτερικό.

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr