NEWSFLASH...
Ειδήσεις | Δημόσια Διοίκηση
ανάγνωση

​ΡΑΕ: Μόνο μέσω της πλατφόρμας MyRAE η υποβολή παραπόνων για ενεργειακούς παρόχους

​ΡΑΕ: Μόνο μέσω της πλατφόρμας MyRAE η υποβολή παραπόνων για ενεργειακούς παρόχους

Η υποβολή παραπόνων για προμηθευτές ηλεκτρικής ενέργειας και φυσικού αερίου καθώς διαχειριστές δικτύων διανομής θα πραγματοποιείται αποκλειστικά μέσω της Πλατφόρμας MyRAE:(my.rae.gr) αναφέρει σε ανακοίνωσή της η Ρυθμιστική Αρχή.

Η ΡΑΕ καλεί τους Καταναλωτές, εφεξής, να υποβάλουν τυχόν παράπονά τους για Προμηθευτές Ηλεκτρικής Ενέργειας και Φυσικού Αερίου και Διαχειριστές Δικτύων Διανομής, αποκλειστικά μέσω της Πλατφόρμας MyRAE: https://my.rae.gr/. Με αυτόν τον τρόπο, η ΡΑΕ εκσυγχρονίζει την επικοινωνία με τους καταναλωτές καθώς η διεκπεραίωση των παραπόνων των καταναλωτών γίνεται πιο γρήγορη και ουσιαστική.

Έχει παρατηρηθεί μια αυξανόμενη τάση υποβολής παραπόνων στο info@rae.gr, στο οποίο έχουν συσσωρευτεί περίπου 1.400 παράπονα. Επειδή, η επεξεργασία των παραπόνων μέσω e-mail δεν είναι αυτοματοποιημένη, με στόχο την άμεση και γρήγορη εξυπηρέτηση των Καταναλωτών καθώς και την ουσιαστική εποπτεία των παραπόνων, η Αρχή από σήμερα θα δέχεται Παράπονα αποκλειστικά στο https://my.rae.gr/, ενώ όσοι υποβάλλουν ή έχουν υποβάλλει Παράπονα μέσω του info@rae.gr, θα δέχονται/δεχθούν email για χρήση της Πλατφόρμας MyRAE.

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr