NEWSFLASH...
Ειδήσεις | Επιχειρηματικά Νέα
ανάγνωση

Τρεις για ένα δισ. ευρώ στην Αλεξανδρούπολη - Σύνδεση Θεσσαλονίκης με Δούναβη

Τρεις για ένα δισ. ευρώ στην Αλεξανδρούπολη - Σύνδεση Θεσσαλονίκης με Δούναβη

Μερίδιο από 1,08 δισεκατομμύριο ευρώ στοχεύουν να αντλήσουν τα τρία σχήματα που κατεβαίνουν από την αναβάθμιση της υφιστάμενης σιδηροδρομικής γραμμής Αλεξανδρούπολης - Ορμένιο - Ελληνοβουλγαρικά σύνορα.

ΤΕΡΝΑ - ΙΝΤΡΑΚΑΤ, ΑΚΤΩΡ - ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ και ΑΒΑΞ - ALSTOM κάνουν ουρά μέχρι να λάβουν τα πρώτα «σήματα» από την ΕΡΓΟΣΕ.

Μεταξύ των μεγάλων έργων υποδομών που προωθεί η ΕΡΓΟΣΕ με στόχο να συνδέσει το βασικό σιδηροδρομικό άξονα με κύριους λιμένες της χώρας και την νοτιοανατολική Ευρώπη η αναβάθμιση της υφιστάμενης σιδηροδρομικής γραμμής Αλεξανδρούπολης - Ορμένιο - Ελληνοβουλγαρικά σύνορα, προϋπολογισμού δημοπράτησης του έργου 1,08 δισεκατομμύριο ευρώ χωρίς ΦΠΑ.

Ο ανάδοχος θα αναλάβει την μελέτη και κατασκευή της αναβάθμισης της υφιστάμενης μονής σιδηροδρομικής γραμμής Αλεξανδρούπολης - Ορμένιου - Ελληνοβουλγαρικά Σύνορα μήκους 176 χιλιομέτρων σε διπλή, με εγκατάσταση συστημάτων σηματοδότησης και ETCS Level1 και ηλεκτροκίνησης, καθώς και η αναβάθμιση/ανακαίνιση των υφιστάμενων σιδηροδρομικών σταθμών/στάσεων.

Περαιτέρω θα κατασκευαστούν έργα αντιμετώπισης των πλημμυρών λόγω υπερχείλισης του ποταμού Έβρου (όπου συμβαίνει), τεχνικά διευθέτησης ρεμάτων, έργων αποχέτευσης - αποστράγγισης και αντιπλημμυρικής προστασίας της σιδηροδρομικής γραμμής, οδών κ.τ.λ.

Θεσσαλονίκη, Καβάλα και Αλεξανδρούπολη συνδέεται με Μπουργκάς - Βάρνα - Ρούσσε σε Μαύρη Θάλασσα και Δούναβη

Η σιδηροδρομική γραμμή από Αλεξανδρούπολη έως Ορμένιο αποτελεί τμήμα του σχεδιαζόμενου ευρωπαϊκού σιδηροδρομικού διαδρόμου που συνδέει τα λιμάνια Θεσσαλονίκης – Καβάλας - Αλεξανδρούπολης με τα λιμάνια Μπουργκάς - Βάρνα - Ρούσσε σε Μαύρη Θάλασσα και Δούναβη, (έργο TKABVR, ή έργο Sea2Sea).Το συνολικό σχεδιαζόμενο έργο στοχεύει στην αύξηση ικανότητας σιδηροδρομικής μεταφοράς εμπορευματικών φορτίων στην Ανατολική Ευρώπη μέσω εναλλακτικής διαδρομής, η οποία αποφεύγει τη συμφόρηση στα στενά του Βοσπόρου.

Σκοπός του έργου είναι αναβάθμιση της σιδηροδρομικής γραμμής στο ελληνικό τμήμα από Αλεξανδρούπολη έως Ορμένιο, μήκους 176 χιλιόμετρα, ώστε να επιτευχθεί:

  • Βελτίωση διασυνοριακών συνδέσεων με το Βουλγαρία στο Ορμένιο και την Τουρκία στο Πύθιο, η οποία σε συνδυασμό με έργα που έχουν δρομολογηθεί ή και ολοκληρωθεί σε γειτονικές χώρες, θα βοηθήσει στην ενίσχυση τόσο της εμπορευματικής όσο και της επιβατικής κίνησης με την εξασφάλιση δυνατότητας μεταφοράς εμπορευμάτων προς την Ανατολική Ευρώπη και σύνδεση με το Λιμάνι του Μπουργκάς στη Μαύρη Θάλασσα και τα λιμάνια στο Δούναβη
  • Αναβάθμιση της λειτουργίας της υφιστάμενης σιδηροδρομικής γραμμής και της δυνατότητας λειτουργίας ως γραμμής προαστιακής εξυπηρέτησης των περιοχών κατά μήκος του Έβρου ποταμού, με κύρια χαρακτηριστικά την βελτίωση της ασφάλειας, την αύξηση αξιοπιστίας του σιδηροδρόμου και κατά συνέπεια την προσέλκυση μεγαλύτερου μεταφορικού έργου, σε σχέση με τα οδικά μέσα.
... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr