NEWSFLASH...
Καινοτομία & Τεχνολογία
ανάγνωση

Πώς μια επιχείρηση μπορεί να διασφαλίσει την ποιότητα της ψηφιακής εμπειρίας

Πώς μια επιχείρηση μπορεί να διασφαλίσει την ποιότητα της ψηφιακής εμπειρίας

Σε μια εποχή που ολοένα και περισσότεροι οργανισμοί ξεκινούν ή ενισχύουν τις δραστηριότητες τους στο ψηφιακό επιχειρείν, η ποιότητα της εμπειρίας που παρέχεται στους πελάτες αποτελεί ένα ζήτημα μείζονος σημασίας. Ο Ηλίας Αγγελίδης, Director of Technical Services της Algosystems, αναλύει, μιλώντας στο epixeiro.gr, την κρισιμότητα του συγκεκριμένου ζητήματος, παρουσιάζει τη λύση της Algosystems που διασφαλίζει τη συνεχή και αδιάλειπτη λειτουργία των συστημάτων ενός οργανισμού.

ΑΓΓΕΛΙΔΗΣ-ΗΛΙΑΣ-2.jpg?mtime=20220804192842#asset:365515:freeHeight

Ποια είναι η ανάγκη για end-to-end λύση για network visibility και ποια είναι τα επιθυμητά business outcomes;

H ποιότητα της ψηφιακής εμπειρίας που προσφέρουμε είναι κρίσιμη για την επιχείρησή μας, καθώς, όλο και περισσότερο, οι αλληλεπιδράσεις με πελάτες γίνονται ψηφιακά, ενώ την ίδια στιγμή η εξασφάλιση loyalty χρηστών γίνεται πιο δύσκολη. Για να διαφυλαχθεί η ποιότητά της, οι οργανισμοί βασίζονται στο σωστό monitoring και την ανάλυση της εμπειρίας των χρηστών με σκοπό να αποκτήσουν καλύτερη εποπτική γνώση, μετατρέποντας σε διαχειρίσιμη την πολυπλοκότητα του ψηφιακού περιβάλλοντος. Η πλατφόρμα μας ThousandEyes προσφέρει ακριβώς αυτή την εποπτική δυνατότητα και την προληπτική ανίχνευση προβλημάτων σε όλα τα σημεία ενός δικτύου, έτσι ώστε να εντοπίζονται θέματα που δυσχεραίνουν την παροχή υπηρεσιών web στους χρήστες και να αντιμετωπίζονται άμεσα, προλαμβάνοντας ή μειώνοντας την όποια δυσλειτουργία και προστατεύοντας την άψογη ψηφιακή εμπειρία. Τα βασικότερα, λοιπόν, business outcomes είναι η βελτιστοποίηση κόστους και απόδοσης και η αύξηση των εσόδων από το ψηφιακό επιχειρείν.

Ποια είναι η βάση για να επιτύχουμε το Full Stack Observability;

Το ζητούμενο με το FSO είναι να εξαλείψουμε τα τυφλά σημεία που δυσχεραίνουν την εύρυθμη λειτουργία υπηρεσιών SaaS, internet και cloud. H FSO πλατφόρμα της Cisco συνδυάζει τις υπηρεσίες network visibility που προσφέρει το ThousandEyes με δυνατότητες παρακολούθησης application performance από την AppDynamics. H συνδυασμένη λειτουργία ThousandEyes και AppDynamics επιτρέπει σε NetOps και DevOps να επιταχύνουν την ανάλυση root cause. Αυτό είναι κρίσιμο, καθώς οι οργανισμοί κινούνται προς την υιοθέτηση SaaS και υπηρεσιών cloud-based και εξαρτώνται όλο και περισσότερο από δίκτυα και υπηρεσίες που βρίσκονται εκτός του άμεσου ελέγχου τους. Το traffic πρέπει πλέον να διασχίσει μια περίπλοκη ψηφιακή αλυσίδα CDN, παρόχων DNS περνώντας μέσα από έναν αριθμό δικτύων και τελικά μέσα από την υποδομή cloud, όπου η εφαρμογή παρέχεται συχνά ως microservice. Έτσι, μια εξαιρετική ψηφιακή εμπειρία την οποία οι χρήστες θεωρούν πλέον δεδομένη, βασίζεται σε ολόκληρη την ψηφιακή αλυσίδα.

Πώς υλοποιούνται οι λύσεις visibility-as-a-service;

Το Visibility-as-a-Service, μας επιτρέπει εποπτική δυνατότητα στο network traffic, on-demand σε ολόκληρη την υποδομή μας και είναι το κλειδί για το performance και την ασφάλεια του δικτύου και των εφαρμογών που εκτελούνται σε αυτό. Ωστόσο, η πρόσβαση στο δίκτυο για την παρακολούθηση data flows δεν είναι πάντα απλή, για παράδειγμα όταν διέρχονται από το public cloud, το visibility μπορεί να χαθεί. Το VaaS παρουσιάζεται ως λύση διευκολύνοντας την πρόσβαση οπουδήποτε, και ειδικά στο public cloud. Το AppDynamics και το ThousandEyes παρέχουν την πιο ολοκληρωμένη ορατότητα από άκρο σε άκρο στο Internet και σε υπηρεσίες τρίτων που δεν ελέγχουμε ενώ, παράλληλα, παρέχει πληροφορίες για τις εφαρμογές μας σε επίπεδο κώδικα, οι οποίες διευκολύνουν την παροχή των premium ψηφιακών εμπειριών μας.

Πώς συνδυάζονται οι υπηρεσίες Network Operations Services της Algosystems με τη λύση ThousandEyes network monitoring;

Η Algosystems αποτελεί έναν ευέλικτο, αξιόπιστο και άμεσα ανταποκρινόμενο συνεργάτη που διασφαλίζει τη συνεχή και αδιάλειπτη λειτουργία των συστημάτων. Το τεχνικό τμήμα μας, δε, με τη συνεχή εκπαίδευσή του παρακολουθεί οποιοδήποτε πρόβλημα ή πρόκληση για την αποφυγή διακοπής της εξυπηρέτησης στους εσωτερικούς και εξωτερικούς χρήστες κάθε πελάτη. Μέσω, λοιπόν, των 24ωρων συστημάτων παρακολούθησης και ειδοποίησης, τόσο του NetworkOperations Center, όσο και του Security Operations Center που διαχειρίζονται οι μηχανικοί μας, παρακολουθούμε την υποδομή των πελατών, έτσι ώστε να προβούμε σε προσυμφωνημένες διαδικασίες για την αποκατάσταση της λειτουργίας των υπηρεσιών τους. Ειδικά, για να αξιολογήσουμε τη χρηστικότητα εφαρμογών, έχουμε στη διάθεσή μας και application-layer δεδομένα και συνθετικά στοιχεία για το monitoring των επιχειρηματικών συναλλαγών. Μάλιστα, για να κατανοήσουμε τον αντίκτυπο που δημιουργούν εξαρτήσεις, όπως τα API ή τα microservices, ενσωματωμένα στις σύγχρονες εφαρμογές, υπάρχει εποπτική δυνατότητα, σε πιθανές αστοχίες, οπουδήποτε κατά μήκος αυτής της πολύπλοκης αλυσίδας. H ThousandEyes μας παρέχει αυτή ακριβώς την εποπτική δυνατότητα σε πολλαπλά επίπεδα. Έτσι μπορούμε να κατανοήσουμε καλύτερα τις επιπτώσεις που θα έχουν μεταβολές οπουδήποτε στο δίκτυο στον τελικό χρήστη και να τις προλάβουμε, διασφαλίζοντας την απρόσκοπτη ψηφιακή εμπειρία του.

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr