Έρευνες, Εκθέσεις, Μελέτες

Ακρίβεια: Κυνήγι προσφορών και στροφή στα μεταχειρισμένα για τους καταναλωτές

Κοινοποιήστε

Σχολιάστε

Διαβάζεται σε 2 λεπτά

Ακρίβεια: Κυνήγι προσφορών και στροφή στα μεταχειρισμένα για τους καταναλωτές

Νέα έρευνα από το Vendora.gr αποκάλυψε μερικές ενδιαφέρουσες πληροφορίες σχετικά με την ακρίβεια στην Ελλάδα, πώς αυτή επηρεάζει τον γενικό πληθυσμό και πώς οι Έλληνες προσπαθούν να καταπολεμήσουν τις επιπτώσεις της ραγδαίας αύξησης των τιμών.

9 στους 10 Έλληνες δηλώνουν ότι ανησυχούν πολύ για την ακρίβεια και πώς επηρεάζει την καθημερινότητά τους. Σχεδόν το 70% των ερωτηθέντων πιστεύει ότι η κατάσταση δεν θα βελτιωθεί μέσα στα επόμενα δύο χρόνια, ενώ μόνο 2 στους 10 Έλληνες πιστεύουν ότι θα δούμε μια μικρή βελτίωση μέσα στα επόμενα ένα ή δύο χρόνια.

Όσον αφορά τα έξοδα των νοικοκυριών και το που παρατηρείται η μεγαλύτερη αύξηση των τιμών, δεν υπήρξε ξεκάθαρος νικητής. Τα καύσιμα, τα τρόφιμα και οι λογαριασμοί ενέργειας μάζεψαν περίπου ισάριθμο ποσοστό απαντήσεων. Για την γενιά Z (ηλικία 18-25) τα τρόφιμα αποτελούν τον μεγαλύτερο πονοκέφαλο, ενώ οι millennials (ηλικία 26-40) απάντησαν ότι οι λογαριασμοί είναι η δαπάνη που είδαν τη μεγαλύτερη αύξηση τιμών.

Η ακρίβεια παραμένει εδώ και αρκετό καιρό και απ΄ότι φαίνεται ο μέσος Έλληνας έχει αρχίσει να σκέφτεται πως μπορούν να αντιμετωπιστούν οι αρνητικές επιπτώσεις της. Η συντριπτική πλειοψηφία των ερωτηθέντων επεσήμανε ότι το κυνήγι προσφορών και η μείωση της συχνότητας αγορών γενικά αποτελούν τους κύριους τρόπους για να απορροφηθούν οι αυξήσεις.